Tylsimmät/arkisimmat koiran-/kissannimet?
Mitä niitä nyt onkaan tyyliin. Musti tai Mirri tai Murre.
Mikä on niin tylsä nimi, ettet antaisi sitä lemmikillesi?
Kommentit (52)
Mun kissa on Viiru :D maailman tavallisin
Onko nykyään Musteja, Murreja ja Mirrejä? Nehän voisivat olla mielenkiintoisia ja harvinaisia nimiä tänäpäivänä.
En tylsäksi snoisi mutta hassua on että naapurustossamme (alle neliökilometrin alueella) on neljä Rocky-nimistä koiraa ja kolme niistä on keskenään samaa rotua :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:02"]
Mun kissa on Viiru :D maailman tavallisin
[/quote]
Kappas, meidänkin kisu on Viiru :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:03"]Onko nykyään Musteja, Murreja ja Mirrejä? Nehän voisivat olla mielenkiintoisia ja harvinaisia nimiä tänäpäivänä.
En tylsäksi snoisi mutta hassua on että naapurustossamme (alle neliökilometrin alueella) on neljä Rocky-nimistä koiraa ja kolme niistä on keskenään samaa rotua :)
[/quote]
Boxereita?
Koira: Minna, Ari, Santeri, kati kissa: Kari, Maria, Tytti, Saara, Mika hyviä nimiä vauvoille mutta eläimillä liian tavallisia
[quote author="Vierailija" time="24.04.2015 klo 01:08"]Mun koirat on Ulla ja Kalle.
Taistelukalani, joka siis nyt jo kuollut pois oli nimeltään Pena.
[/quote]
Kuulostaa ihan undulaateilta. :D
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:05"]Koira: Minna, Ari, Santeri, kati kissa: Kari, Maria, Tytti, Saara, Mika hyviä nimiä vauvoille mutta eläimillä liian tavallisia
[/quote]
Tavallsia? Ei oo kyllä koskaan tullu Kari- tai Minna-nimisiä lemmikkejä vastaan. Ö_ö
Mun tutulla miehellä on chihuahua ja sen nimi on Dino. ;-)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:08"]Mun tutulla miehellä on chihuahua ja sen nimi on Dino. ;-)
[/quote] Tuollaista huumoria rakastan :D Itsellä koiran nimi vähän vastaavalla tavalla :)
Bella
tunnen useita bella-nimisiä koiria, on tylsä nimi
Lucifer, tosi hauska ja uniikki. Not.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:08"]
Mun tutulla miehellä on chihuahua ja sen nimi on Dino. ;-)
[/quote]
meidän pinserit ovat Hannibal ja Äijä. Dobermanni on Sintti :)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:05"]
Koira: Minna, Ari, Santeri, kati kissa: Kari, Maria, Tytti, Saara, Mika hyviä nimiä vauvoille mutta eläimillä liian tavallisia
[/quote]
Mitä helvettiä?
Mulla on ollut kissa jonka nimi oli Kissa. Se oli hyvä nimi sen takia, että se oppi sen nimen pienenä. Meillä on ollut myös Turre-niminen koira, ja se oli just sen näkönen ku miltä turre-nimi kuulostaa, lapinkoiran ja suomenpystykorvan sekoitus, pörröinen, pystykorvainen, kippurahäntäinen ja kiltti.
Jesse, Jeppe, Bella, Pimu koirilla
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:03"]Onko nykyään Musteja, Murreja ja Mirrejä? Nehän voisivat olla mielenkiintoisia ja harvinaisia nimiä tänäpäivänä. En tylsäksi snoisi mutta hassua on että naapurustossamme (alle neliökilometrin alueella) on neljä Rocky-nimistä koiraa ja kolme niistä on keskenään samaa rotua :) [/quote] Boxereita?
[/quote]Ei vaan ihan sellasia hellusia "nössö"rotuja :)
Turre.