Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitipuolen itsemurha ei jätä rauhaan..

Vierailija
23.04.2015 |

Äitipuoleni teki itsemurhan täysin yllättäen pari vuotta sitten. Olemme käyneet sisarusten kanssa todella pitkän prosessin että saimme isän takaisin kiinni elämään. Yksi asia on kuitenkin selvittämättä, mitä tapahtui ja miksi. Isäni ei ole koskaan pystynyt puhumaan tapahtuneesta, olen kuitenkin ymmärtänyt että tekotapa olisi lääkkeiden yliannostus ja jäähyväiskirje olisi löytynyt. Kun yritin puhua tapahtuneesta ja kysyä kirjeestä en saanut vastaukseksi muuta kuin ettei halua puhua asiasta sanallakaan.. Mutta minä vielä näin parin vuoden jälkeen pohdin tuota kirjettä, mitä siinä mahtoi lukea, ehkä joku syy, terveisiä minulle?.. Voi kuinka tästä joskus pääsisi eteenpäin..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoini. Aivan kamala tilanne teilla, etta isa ei halua puhua ja kysymyksia on vaikka kuinka. En tieda onko mitaan tehtavissa kunnes isasi on valmis puhumaan. Olen todella pahoillani. 

Vierailija
2/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei isä näytä kirjettä, taitaa olla jotain salattavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:51"]Miksei isä näytä kirjettä, taitaa olla jotain salattavaa?
[/quote]

Kirje on äitipuoleni pojalla, eli entisellä velipuolella.. Hän ei ole missään tekemisissä enää meidän kanssa.. Otti kaikki tavarat haltuunsa.. Olen monesti miettinyt jos uskaltaisin ottaa häneen yhteyttä niin saisin omaa surutyötä päätökseen..

Vierailija
4/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:51"]Miksei isä näytä kirjettä, taitaa olla jotain salattavaa?
[/quote]

Voi helvetti, näin juuri.. Hän todennäköisesti on murhaaja.. Joskus suru vaan on ylitsepääsemätön jos kyseessä on todella rakas ihminen.

Vierailija
5/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä! Saat varmasti omaa surutyötösi vietyä eteenpäin. Tsemppiä

Vierailija
6/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:51"]Miksei isä näytä kirjettä, taitaa olla jotain salattavaa?
[/quote]

Kirje on äitipuoleni pojalla, eli entisellä velipuolella.. Hän ei ole missään tekemisissä enää meidän kanssa.. Otti kaikki tavarat haltuunsa.. Olen monesti miettinyt jos uskaltaisin ottaa häneen yhteyttä niin saisin omaa surutyötä päätökseen..
[/quote]

Ihan selvä juttu, näin ulkopuolisen silmin. Kysy pojalta, mitä kirjeessä luki.

Vierailija
7/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tappaispa minunki 'äitipuoli' ittensä

Vierailija
8/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotto. Minunkin ex-äitipuoli tappoi itsensä, olivat kyllä tosiaan isän kanssa eronneet jo aika kauan sitten, mutta pitivät yhteyttä. Hän oli kuitenkin pitkään huonossa kunnossa ennen tekoa, joten se ei kovin suuri yllätys ollut. Silti meni pitkään ennenkuin asiasta pääsin kunnolla yli. Kannattaa varmaan tosiaan ottaa yhteyttä siihen äitipuolesi veljeen.

Vierailija
9/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äitipuolen itsemurhasta tulee nyt 20 vuotta. Kyllä sitä tulee vieläkin mietittyä tosi usein, varsinkin kun isän paha alamäki alkoi siitä.

Vierailija
10/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 22:12"]Osanotto. Minunkin ex-äitipuoli tappoi itsensä, olivat kyllä tosiaan isän kanssa eronneet jo aika kauan sitten, mutta pitivät yhteyttä. Hän oli kuitenkin pitkään huonossa kunnossa ennen tekoa, joten se ei kovin suuri yllätys ollut. Silti meni pitkään ennenkuin asiasta pääsin kunnolla yli. Kannattaa varmaan tosiaan ottaa yhteyttä siihen äitipuolesi veljeen.
[/quote]
Anteeksi, siis sinun velipuoleesi, luin huolimattomasti.

Vierailija
11/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi varmaan rakasti hän paljon, ja rakastaa vieläkin. Miksi tämä vaivaa sua noin paljon? Onko sun omatunnolla jotain ikävää??? Anna velipuolesi surra rauhassa, eikä se kirje sulle kuulu mitenkään. Se kirje sisälsi varmasti niin henkilökohtaisia asioita, ettei isäsi halua niistä puhua. Vai pelkäätkö, että isäsi sai kirjeessä tietää sinusta jotain, jota olet halunnut salata?

Vierailija
12/12 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko äidilläsi ollut osaa äitipuolesi jaksamiseen joten, millaiset välit heillä oli?

Isäsi ei sinulle kertoisi, jos kirjeessä olisi tuntojen purkausta sinun äidistäsi. Haluaisi suojella sinua. Äitipuolesi poika sen sijaan saattaisi tietää tuollaisen taustan ja näin ollen haluaisi olla ehkä myös etäällä sinusta.

Aika kaukaa haettua, muttei mahdotonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän