Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolo kysymys "kakkosesta"...

Vierailija
23.04.2015 |

Kun harrastamme vaihteluna kakkoseen ja käyttää liukkaria tietysti, niin sen jälkeen on hankala pidättää ilmaa... Johtuu liukkarista? Työpaikalla on noloa ellei pysty pidättämään paukkuja. Ehdotin miehelle, että harrastaisimme tuota vain viikonloppuisin mutta se vain nauroi ongelmalleni. Onko muilla vastaavaa? Huuhteletteko liukkaria jotenkin paremmin pois jälkikäteen?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peräreikä kun on tarkoitettu paskan ulostuloon ei panemiseen. Näistä ongelmistä harva puhuu, sama kun suuseksi aiheuttaa suusyöpää, koska sitäkään ei ole luonto tarkoittanut suuhun eikä nuoltavaksi. Niin se vaan on.

Vierailija
22/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhut huhuina. 17 vuotta anaalia harrastaneena ja vieläkin on tiukkana, eikä tule paskat housuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäät vain kuidun osuutta sapuskassa, sillä se löystyminen hoituu. 

Vierailija
24/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä av:lla moni pelottelee nykyään tuolla sulkijalihaksen löystymisellä? Onko se vain siksi, etteivät he itse halua harrastaa anaaliseksiä ja sen takia sitä ei saisi tehdä kukaan muukaan?

Heittäkää jotain linkkiä tutkimuksiin, jossa tämä sulkijalihaksen löystyminen todistetaan, kiitos.

T. Ihmettelevä

Vierailija
25/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no me ei käytetä ollenkaan liukkaria. Minusta ehdottomasti mukavempi niin

Vierailija
26/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan peppuseksiä ja saan siitä parhaimman orgasmin ikinä! Ikää 38 vuotta, sama kumppani 21 vuotta. Ei karkaa ilma eikä uloste.

Me ihmiset olemme erilaisia! Myös seksuaalisesti. Olen lääkäri, fiksu ja koulutettu ja minun peppuseksi ei varmasti ketään häiritse.

Kuinka tuomitsevia naiset toisiaan kohtaan voivat olla? Älä harrasta peppuseksiä, jos et itse halua! Anna niiden harrastaa sitä, ketkä siitä nauttii.

Vierailija
27/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi lykkii väärässä kulmassa, aivan kutem dogystylessä jos on väärä kulma menee ilmaa sisään ja tulee vaginapieruja.

Vierailija
28/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:33"]Mä rakastan peppuseksiä ja saan siitä parhaimman orgasmin ikinä! Ikää 38 vuotta, sama kumppani 21 vuotta. Ei karkaa ilma eikä uloste.

Me ihmiset olemme erilaisia! Myös seksuaalisesti. Olen lääkäri, fiksu ja koulutettu ja minun peppuseksi ei varmasti ketään häiritse.

Kuinka tuomitsevia naiset toisiaan kohtaan voivat olla? Älä harrasta peppuseksiä, jos et itse halua! Anna niiden harrastaa sitä, ketkä siitä nauttii.
[/quote]

Kertomalla että olet lääkäri kuvittelet että viestisi on jotenkin tärkeä. Tai enemmän oikeassa.

Jep jep. Minä olen astronautti

Vierailija
29/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin viisastelijat, laittakaas jotain linkkejä tutkimuksiin tms. Tässähän alkaa jo huolestua. Ei terveystiedon tunnilla kerrottu mitään kakkosen vaaroista!

Vierailija
30/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät myös miestä kakkoseen liukkarin kanssa, niin lakkaa naurattamasta.
t.mies

Vierailija
31/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:55"]Mmm. Mitäpä tuohon sanoisi. Pumppaava liike vie ilmaa hanuriisi. Jatkakaa vaan. Muutaman vuoden päästä voit sitten ihmetellä että miten estät paskan jatkuvaa karkailua perseestäsi.
[/quote]

Ei kai siitä tollasta voi seurata :/ ap
[/quote]
Tottakai voi. Ei se suoli ole kalulle tarkoitettu.

Vierailija
32/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkeen te jouduttekin suostumaan. .

Vierailija
33/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet väärällä palstalla? Täällä suurinosa on (hetero) äiti-ihmisiä.

Vierailija
34/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalikoilla kuten myös homoseksuaaleilla on pakonomainen tarve todistella perversio normaalikäyttäytymiseksi. Anaalipenetraatio on biologian ja fysiologian vastaista ja pohjautuu usein mentaalipoikkeavuuteen tai koettuun traumatisoitumiseen. Myös kudosvauriot ja erilaiset tulehdukset ovat todellisia riskejä, samoin niiden jälkiseuraamukset altistetuissa elimissä.

Mahdollisia mielihyvän tuntemuksia naisella selittävät klitoriksen hermotuksen laajuus ja syvyys vaginan ja peräsuolen alueilla. Ulostaminen on välttämätöntä ja siksi sen on oltava luonnollisesti ´myönteinen fyysinen tuntemus´. Tämän simuloinnista lisänä aktissa on anaaliseksissä, jos sitä seksiksi yleensä voi kutsua, kysymys.

Vierailija
35/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat työpaikallasi lempinimen "pierijä-ämmä", "paukkupaula"," Stingy" ," aromipesä", " kaalisoppa-alma"

Vierailija
36/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään ainakin, että mieheni kulli on paskainen sen jälkeen kun se on ollut anaalissani. Suuseksi maistuu silloin paremmalta. Nam! ;)

Vierailija
37/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteen tohtorina (urologia ja psykiatria) tiedän, että anaaliseksi on luonnotonta ja löystyttää peräsuolen. Joudumme melkein päivittäin töissä kiristämään varsinkin naisten väljiä peräsuolia. Uloste ei pysy sisällä ja osalla naisilla jopa suoli roikkuu 7-10 cm peräaukon ulkopuolella. Voin sanoa, että se ei ole kaunis näky.

t. Janne

Vierailija
38/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme tiukkiksia täällä kun eivät anna kakkoseen ja yrittävät pelotella meitä jotka antavat sillä että paikat löystyy :D Tai yrittävät vakuutella itselleen että se on hyvä syy olla antamatta.. No ainakin mun mies on tyytyväinen meidän tilanteeseen ;)

Vierailija
39/59 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38v homomies ja kyllähän se hävettää myöntää mutta totta se on että sulkijalihas alkaa ajansaatossa antaa periksi.. Pierasta ei enää uskalla kun lähes joka kerta tulee lusikallinen ellei toinenkin mukana. Tämä asia on vain sellainen asia josta ei kylillä huudella mutta ystävien kesken tästä on kyllä tullut puhuttua ja noloahan se on tämän ikäisenä housuun paskoa.

Vierailija
40/59 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyi lähteitä anaaliseksin riskeihin, pikagoogaluksella löytyi tämä artikkeli vaurioiden korjaamisesta: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3437385/

ja tämä Medical institute of sexual healthin lista, jossa todetaan riskeiksi repeämät, sulkijalihaksen löystyminen sekä bakteerien joutuminen väärään paikkaan, josta voi seurata tulehduksia ym.

https://www.medinstitute.org/2012/06/anal-sex-a-dangerous-trend-3-2/?doing_wp_cron=1429822640.9777050018310546875000

Todettakoon vielä, että kaikki homoseksuaalit eivät suinkaan harrasta anaalipenetraatiota.