Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisitkö töitä 11,50e/h palkalla?

Vierailija
04.01.2022 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin, mutta en kovin vaativaa asiantuntemustyötä, enkä kovin tehokkaasti.

Vierailija
2/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka niin?

Ihan kelpo palkka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen kouluttautunut sen verran pitkälle ettei tarvitse.

Vierailija
4/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos on kokopäivätyö.

Vierailija
5/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normi palkka palvelualoilla.

Vierailija
6/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siivotessa 13,02.

Vierailija
7/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää mutta nuorempana uran alussa tein ja huonommallakin palkalla 0-sopimuksella. Olihan se ihan surkea palkka mutta auttoi uralla eteenpäin ja nyt olen saman alan töissä korkeammassa virassa paremmalla palkalla.

Vierailija
8/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työnkuvasta. Jos on helpoo työ eikä vastuuta toisen hengestä niin kyllä. Olen alaa vaihtanut sairaanhoitaja ja tuntipalkkani taitaa tällä hetkellä olla jotain tuota luokkaa. Helppo asiakaspalvelutyö, johon kuuluu myös vähän paperihommia.

Vierailija
9/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu hommasta. Voisinpa tehdäkin.

Vierailija
10/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kouluttautunut jotta mun ei tarvitse myydä työpanostani pennosilla. Eli siinä mielessä, en todellakaan. Toisaalta jos mitään muuta ei olisi tarjolla niin parempia töitä hakiessa väliaikasesti. Tosin työn vaativuustaso ei voisi olla kuin tyyliin riittää, että ilmestyy paikalle. Eli kaikki vastuu, päätöksenteko jne. olisi noin pienellä palkalla ulkoistettu. Tulisin paikalle, tekisin minulle osoitetut tehtävät ja lähtisin kotiin. Ennen ja jälkeen en uhraisi työlle ajatustakaan. Ylityöt, dream on. 

Alipalkattuja töitä ei muutenkaan kannata tehdä kuin max. 30h/viikko.

Vierailija
11/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kouluttautunut jotta mun ei tarvitse myydä työpanostani pennosilla. Eli siinä mielessä, en todellakaan. Toisaalta jos mitään muuta ei olisi tarjolla niin parempia töitä hakiessa väliaikasesti. Tosin työn vaativuustaso ei voisi olla kuin tyyliin riittää, että ilmestyy paikalle. Eli kaikki vastuu, päätöksenteko jne. olisi noin pienellä palkalla ulkoistettu. Tulisin paikalle, tekisin minulle osoitetut tehtävät ja lähtisin kotiin. Ennen ja jälkeen en uhraisi työlle ajatustakaan. Ylityöt, dream on. 

Alipalkattuja töitä ei muutenkaan kannata tehdä kuin max. 30h/viikko.

Alipalkattu työ + vähät työtunnit = olemattomat kuukausiansiot.

T: vaimo 11,7€/h 25h/vk

12/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiätysti, tuo on mun normipalkka päiväkodissa 😃

Vierailija
13/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan epäillä, että nämä jatkuvat keskustelut huonoista palkoista ja töistä ovat yritys kääntää ihmisiä entistä enemmän työttömiä vastaan.

Oma palkka on vähän tuota huonompi. Teen ihan mielelläni töitä, ettei tarvitse olla tekemisissä te-toimiston kanssa ja sosiaalinen elämäkin on mukavampaa, kun on edes jonkunlainen työpaikka.

Vierailija
14/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon saan tk eläkkeellä bruttona. Joten pärjää hyvin kun pienet verot toisin kun eläkkeestä.

Vierailija
15/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut alle 12 euron tuntipalkkaa. Joten lyhyt vastaus: En.

Vierailija
16/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin yksi työvoimapulan kanssa kamppailevan firman edustaja valitti "pitäis maksaa kolme tonnia kuussa..."

Tarjoavat töitä 9€ tuntipalkalla.

Olen varma, että jos jostaisivat tuntipalkam 13 euroon, olisi tulijoita.

Vierailija
17/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi löytänyt oman alan töitä ja ansiosidonnainen työttömyyskorvaus loppuisi, niin ihan varmasti tekisin.

T: palkka 43,80 e/h

Vierailija
18/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt monta vuotta.

Vierailija
19/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos en olisi löytänyt oman alan töitä ja ansiosidonnainen työttömyyskorvaus loppuisi, niin ihan varmasti tekisin.

T: palkka 43,80 e/h

Sama juttu. Nyt palkka on samaa luokkaa kuin omasi. Jos tämä loppuisi, voisin vallan mainiosti etsiä jonkun helpon homman aloittajan ilmoittamalla tuntipalkalla. Mennä vaikka johonkin kauppaan myyjäksi.

Helppoa tietysti sanoa, kun ei välttämättä enää tarvitsisi töitä henkensä pitimiksi tehdä. Vaan olinhan minä 90-luvun lamassa valmistuttuani ja ennen oman alani töiden löytymistä kaupassa ja sain 30mk, eli 5€/tunti. Vastaisi nykyisin noin 11€:n palkkaa ja kyllä silläkin eli.

Vierailija
20/24 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein töitä 14€/tunti tämä oli bruttona ja käteen jäi 200€ enemmän kuin työkyvyttömyyseläkkeellä. ei kauheasti motivoi. parempi opiskella 20 vuotta johonkin turhan päiväseen virkamies ammattiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi