Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelon sekaisin tuntein mennään...

Vierailija
23.04.2015 |

Ei hyvä helvetti! mä en tiedä mistä ees alottaisin tämän mun avautumisen..

Eilen kävi jotain niin hullua, tuntu et törmäsin mun EXÄÄN! toisella puolella suomea, nykyisellä asuinalueella missä asun, isossa kaupungissa... Exään joka joskus uhkasi tappaa ja hakata minut, exä joka vittuili minulle lähes päivittäin, exä joka oli alkoholisti ja sekakäyttäjä, exä jota linnatuomiot uhkasivat, exä jonka suku on täynnä rikollista sakkia ja jopa henkirikoksesta istuneita, osa ystävistä myös henkirikoksista istuneita .....

Eihän tää voi olla mahdollista!?!?!? eihän... SANOKAA MULLE !

Kuinka todennäköistä tuollainen olisi?

Entä kuinka huono onni minulla pitäisi olla että tapahtuisi tuollasta?

Tää exä levitti myös musta kaikille myös pöty juttuja, että oisin kauhee jakorasia ja sai entiset ystävät uskomaan siihen ja sen takia ne onkin entisiä... En minä sinne voinu jäädä asumaan enää monestakaan syystä, minua inhottiin niin paljon ja voin itekkin niin pahoin.

Nyt oon pysytelly poissa, rakentanu uutta elämää jo muualla useamman vuoden, jos se oli mun exä sen katse oli vieläkin jäätävän pirullinen, alistava kohdatessaan mut ...! eikö niille mikään riitä!?!?!? mä oon pysytelly pois ja rakentanu elämää muualla, eikö se ala jo riittämään ................

En tajua kyllä realistisesti aatellen, että MITÄ SE JUST TÄÄLLÄ OIS TEHNY ! ei yhtikäs mitään, minun ajatusten mukaan... ja facebookistakin kun kävin vähän sitä kyyläämässä/näitä ihmisiä jotka joskus oli TODELLA ilkeitä minulle, niin rakentelevat elämää edelleen siellä kotipitäjässä... + exä myös ja ollut parisuhteessa jo 2v ajan.

MUT SE OLI PRIKULLEEN EXÄN NÄKÖNEN ! NOISSA SEN KUVISSAKIN MITÄ JUST KATOIN !

Mulle käy välillä usein näin, et törmään ihmisiin, joissa on joku sama ulkonäöllinen piirre jonkun menneisyyden ihmisen kans, mä säikähdän ja aattelen et tuo on ihan varmasti se... ja mitä ihmettä se täällä tekee...

Jos se ilkeily, pahuus, paska - helvetti alkaa taas, mil sanoilla sitä voiskaan nyt kuvailla mitä exä teki mulle ja niistä kaikista juoruista mitä se levitti ja lähes kaikki kun usko. Niin mä en enää uusinta kierrosta jaksa, että KAIKKI hajoaa, MINÄ hajoan, en oo taaskaan leimoista vapaa, mä tapan itseni ... Mä niin oikeasti tapan. ;( Ostan katukaupasta lääkkeitä, millä saa kivuttomasti hengen pois, lähden täältä sentään nuorena & kauniina ... ! PS. Minä en enää ymmärrä miten vaan vois käydä näin, osotetiedotki mulla on salasena ja kaikki... Pelkään liikkua taas ulkona ja luoda ihmissuhteita .

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:57"]

Tiedätkö juuri muutama päivä sitten ajattelin, ettet ole pitkään aikaan laittanut palstalle näitä sekopäisiä viestejäsi. Olisiko siitä nyt jo lähemmäs puoli vuotta, kun viimeksi luin aloittamasi ketjun. Silloin et ollut päässyt muuttamaan kotoasi pois, mutta nyt olet kuitenkin useamman vuoden jo asunut muualla sitä elämääsi rakentamassa? Joko kiusaajasi ovat muuttaneet sinua ahdistelemaan myös? . Ihan oikeasti, kuulostat menneen vielä entistäkin huonompaan kuntoon. Olethan hoitosuhteessa mielenterveyspuolella? Sekopäisiä ja vainoharhaisia viestisi ovat aina olleet, mutta nyt menee jo pahasti, suorastaan pelottavasti yli.

[/quote]Nyt jonne nukkumaan...vituttaa tuommoset tyhmät pässit...ja en ole ap, vaan numero 12
[/quote]
No mahdatko muistaa tätä kirjoittajaa ennestään? Jos olisit lukenut hänen aiempia ketjujaan, sinäkin toivoisit hänen saaneen apua. Ymmärrän, että exään törmääminen on kamalaa, jos suhteen tausta on tuollainen, mutta tuo itsemurhasta puhuminen tuohon sävyyn on todella huolestuttavaa. Siksi toivoisin, että aloittaja saisi tukea mielenterveydelleen, sillä yksin hän ei niistä näytä selviytyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:44"]

Nyt ap sanon ihan hyvällä sydämellä: hae apua. Sinulla menee nyt reippaasti yli tuo pelkosi. Olet näemmä aika traumatisoitunut, terapia ja lääkkeet olisi tärkeää sinulle, jotta osaisit suhteuttaa kokemasi tähän päivään. Traumaperäinen stressihäiriö tai ehkä psykoosi voi olla tulossa. 

[/quote]

Kroonistuneesta traumasta ei pääse lääkkeillä, eikä niillä saa muuta kuin pöhnäisen olon itselleen ja elämä alkaa sitten sen vuoksi luisua alamäkeä. Suosittelen ihan keskusteluterapiaa ja sitten konkreettista voimaannuttamista eli menet opiskelemaan taistelulajeja ja vaikka ammuntaa. Kysym myös itseltäsi, miksi exäsi haluaisi jahdata sinua nyt, kun se ei ole sitä ennekään tehnyt. Osoite ym. tiedot sinulla varmaankin ovat jo salaisia, ja olethan myös vaihtanut nimesi, jos sille ei ole ylivoimaista estettä?

Tsemppiä, meitä on paljon muitakin samassa jamassa olleita.

Vierailija
24/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:38"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:44"]

Nyt ap sanon ihan hyvällä sydämellä: hae apua. Sinulla menee nyt reippaasti yli tuo pelkosi. Olet näemmä aika traumatisoitunut, terapia ja lääkkeet olisi tärkeää sinulle, jotta osaisit suhteuttaa kokemasi tähän päivään. Traumaperäinen stressihäiriö tai ehkä psykoosi voi olla tulossa. 

[/quote]

Kroonistuneesta traumasta ei pääse lääkkeillä, eikä niillä saa muuta kuin pöhnäisen olon itselleen ja elämä alkaa sitten sen vuoksi luisua alamäkeä. Suosittelen ihan keskusteluterapiaa ja sitten konkreettista voimaannuttamista eli menet opiskelemaan taistelulajeja ja vaikka ammuntaa. Kysym myös itseltäsi, miksi exäsi haluaisi jahdata sinua nyt, kun se ei ole sitä ennekään tehnyt. Osoite ym. tiedot sinulla varmaankin ovat jo salaisia, ja olethan myös vaihtanut nimesi, jos sille ei ole ylivoimaista estettä?

Tsemppiä, meitä on paljon muitakin samassa jamassa olleita.

[/quote]

Olen tehnyt kaikki nuo , vaikka en olisi halunnut ! :(

Mutta, jos tää ois pelkkää sattumaa, miten mulle vois vieläkin käydä näin huonosti .......................................................................................................................................................................

MINÄ EN JAKSA SITÄ ENÄÄ! TOIPUMINEN ON VIELÄKIN IHAN KESKEN VITTU JA JOS SITTEN JOSKUS TOIPUU, HALUAISI TOIPUNEENA ELÄÄ SITÄ HYVÄÄ ELÄMÄÄ , EIKÄ KOKEA ENÄÄ NARSISTI/PSYKOPAATTI EKSIÄ JOTKA UHKAA TAPPAA JA HAKATA TAI KIUSAAMISTA !!!!!!!!!!!!!!

Herää kysymys : Enkö muka saisi elää sellaista elämää ? Ei näytä enää olevan siinä pisteessä itestäni kiinni asiat, vaikka jatkuvasti hoettu et sä ite voit vaikuttaa ja muokata itelles paremman elämän, miten enempää voisin muokata jos oon jopa yrittäny alottaa muualla elämisen ja vaihtanut nimeni ! ja en usko, että jos elää koko loppuelämän pilkattuna ja huonon maineen kanssa, kenenkään pää sitä kestä, vaikka kuinka koittaisi meditoida ja tsempata ihteään... Henkinen haava on jatkuvasti auki, tulehtuu ja lopulta menee kuolioon = itsemurhaan. Näin vertauskuvana..

Vierailija
25/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs ap sitten teet, kun odottelet ja odottelet eikä exästä kuulukaan mitään. Kukaan ei tule sua kiusimaan. Taitaa iskeä lievä pettymys..

Vierailija
26/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa psykopaatteja jotka vainoavat uhrejaan vaikka minne. Eli kannattaisi varmaan olla lähiaikoina hieman varovainen. Faceen ei kannata mennä urkkimaan, siellä ei yksityisyys säily. Kai sinulla on varasuunnitelma siltä varalta että exä alkaa taas vainoamaan?

Vierailija
27/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suojaat itsesi parhaiten nousemalla näiden ihmisten yläpuolelle.

Kun ulkomuotosi antaa ymmärtää, että olet laskeutunut itsevarmasti kuin kissa jaloillesi kaikesta pahasta huolimatta, se hämmentää kiusaajaa sen verran, että ehdit päästä pakoon.

Laita ulkomuotosi kuntoon, värjää vaikka tukka eriväriseksi, suorista ryhtisi. Olet jo päässyt niitä ihmisiä pakoon. Selviät tästäkin. Luota itseesi. He eivät voi nähdä tunteitasi, jos et näytä niitä.

Vierailija
28/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:33"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:57"] Tiedätkö juuri muutama päivä sitten ajattelin, ettet ole pitkään aikaan laittanut palstalle näitä sekopäisiä viestejäsi. Olisiko siitä nyt jo lähemmäs puoli vuotta, kun viimeksi luin aloittamasi ketjun. Silloin et ollut päässyt muuttamaan kotoasi pois, mutta nyt olet kuitenkin useamman vuoden jo asunut muualla sitä elämääsi rakentamassa? Joko kiusaajasi ovat muuttaneet sinua ahdistelemaan myös? . Ihan oikeasti, kuulostat menneen vielä entistäkin huonompaan kuntoon. Olethan hoitosuhteessa mielenterveyspuolella? Sekopäisiä ja vainoharhaisia viestisi ovat aina olleet, mutta nyt menee jo pahasti, suorastaan pelottavasti yli. [/quote]Nyt jonne nukkumaan...vituttaa tuommoset tyhmät pässit...ja en ole ap, vaan numero 12 [/quote] No mahdatko muistaa tätä kirjoittajaa ennestään? Jos olisit lukenut hänen aiempia ketjujaan, sinäkin toivoisit hänen saaneen apua. Ymmärrän, että exään törmääminen on kamalaa, jos suhteen tausta on tuollainen, mutta tuo itsemurhasta puhuminen tuohon sävyyn on todella huolestuttavaa. Siksi toivoisin, että aloittaja saisi tukea mielenterveydelleen, sillä yksin hän ei niistä näytä selviytyvän.

[/quote]

Olen samaa mieltä. Muistan ap:n aiempia kirjoituksia ja on nyt selvästi mennyt huonompaan suuntaan. Siksi pitäisi osata etsiä aktiivisesti apua, eikä vain paeta ja pelätä. 

Vierailija
29/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lukenut!

Vierailija
30/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:57"]

On olemassa psykopaatteja jotka vainoavat uhrejaan vaikka minne. Eli kannattaisi varmaan olla lähiaikoina hieman varovainen. Faceen ei kannata mennä urkkimaan, siellä ei yksityisyys säily. Kai sinulla on varasuunnitelma siltä varalta että exä alkaa taas vainoamaan?

[/quote]

Itsemurha. En pysty enää muuta tekemään, paikkakuntaa on vaihdettu, samoin nimeä... Ja kui facessa ei säily yksityisyys !? näkeekö exä että oon kyylänny sitä !? tai ne muut ihmiset...

Välillä tuntuu kun näen noita henkilöitä jotka muistuttaa jollain tavalla tuttua, että minun ympärille on punottu joku salaverkosto ja juoni... ja vainoaminen... Vaikka luulis nyt ettei suurin ihmisistä oo sellaisia !! mutta kun me ollaan nuoria ja ja... :( voiko pistää ihan nuoruuden piikkiin, että joku vainoaa??

Vierailija
31/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:07"]

Ap, suojaat itsesi parhaiten nousemalla näiden ihmisten yläpuolelle.

Kun ulkomuotosi antaa ymmärtää, että olet laskeutunut itsevarmasti kuin kissa jaloillesi kaikesta pahasta huolimatta, se hämmentää kiusaajaa sen verran, että ehdit päästä pakoon.

Laita ulkomuotosi kuntoon, värjää vaikka tukka eriväriseksi, suorista ryhtisi. Olet jo päässyt niitä ihmisiä pakoon. Selviät tästäkin. Luota itseesi. He eivät voi nähdä tunteitasi, jos et näytä niitä.

[/quote]

Eli enkö saisi sitten näyttää tunteita...? pitäisikö minun olla jotain muuta kuin oma itseni, johtaako se sitten mihinkään hyvään loppujen lopuksi...?

Eikö heissä voisi herätä vaikka empatian tunteita, vaikka olen heidän mielestä kuinka paskamainen tyyppi, mutta että heidän tekonsa satuttavat minua.....? ja voisivat pohtia verraten siihen minun "paskuuteen", että meneekö tämä kiusiminen nyt kuitenkin jo vähän yli ja onko kaikki heidän tekonsa OIKEIN... tai no on se tainnut mennä yli aika päiviä sitten kun jouduin muuttamaan poiskin....................................................................................................

Vierailija
32/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tein vähän salapoliisityötä ja exän äiti on ainakin ollut tällä paikkakunnalla, kapakassa, JOTEN JOS EXÄ ON OLLUT SEN MUKANA .............................................................................

VITTU.

Vierailija
33/33 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mssä päin asut nykyisin.  Lohjalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä