LEIPÄ on pahin viholliseni!
Terveelliset elämäntavat liikuntaa yms. Kaikki kunnossa, mutta meillä on leipää kaapissa ja juuri söin paketillisen. Ei ollut edes nälkä ja nyt huono olo. Tätä ollut jo noin 10 vuotta. Voinko oman terveyteni tähden vaatia miestä olla ostamasta leipää? Hänelle se ei ole ongelma ja syö normaalisti.
Kommentit (6)
Mulla mennyt jo noin.2kk että olen vetässyt leipää ainakin 3 kertaa viikossa sellasen paketillisen. Jos en ota yhtäkään ei ahmitaa tapahdu. En syö mitään ns. herkkuja vaikka tutut luulevat varmaan kun paino taas nousee tän saatanan leivän takia :´(
ap
[quote author="Vierailija" time="17.04.2015 klo 12:33"]
Voi teitä onnellisia. Omat viholliseni tai murheeni ovat huomattavasti suurempia; lapsella vakava parantumaton sairaus, itsellä sairautta ja rahahuolia, ahdistavaa oloa parista muusta vaikeasta asiasta. Mutta jokaisella jotain.
[/quote]
Miksi aina pitää tulla vähättelemään että minulla asiat pahemmin. Olen jo sairastunut leivästä/ylensyönnistä vatsahaavaan ja diabetekseen. Onko nyt parempi?
ap
Itsellä puhkesi leivänhimosta astma ja kilpirauhastulehdus ja siitä seurasi lopunelämän vajaatoiminta. Nämä ihan verikoeseurannalla todistettu.
Miten siis voisin miehelle saada jakeluun ettei raahaa kotiin sitä leipää ollenkaan. Itsekuria ei ole kuin sen verta etten osta sitä kaupasta.
ap
Mulla sama. En voi ostaa leipää koska syön kaikki päivän aikana vaikka olis 12 paketis, eli 24 leipää. Pari kertaa vuodedessa retkahdan ja tätä kestää pari viikkoa, niin et lopulta hermostun.
Voi teitä onnellisia. Omat viholliseni tai murheeni ovat huomattavasti suurempia; lapsella vakava parantumaton sairaus, itsellä sairautta ja rahahuolia, ahdistavaa oloa parista muusta vaikeasta asiasta. Mutta jokaisella jotain.