Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on nalkuttava nainen?

Vierailija
23.04.2015 |

Minä kuulemma olen mieheni mukaan, vaikka huomauttelen mielestäni ihan aiheellisista jutuista! Esim. Mies jätti KAIKKI työvaatteensa keskelle makuuhuoneen lattiaa! Wtf!? Tietysti asiasta sanoin, kun oli mielestäni ihan omituinen temppu! Mies valittaa krapulassa 24/7 pahaa oloaan ja ei kykene tekemään lupailemiaan asioita esim. Ei laita leivän tekovälineitä pois pöydältä (siihen jää voi, juusto, kinkku pilaantumaan) ja kun asiasta huomautan, niin nalkutan. Nyt, kun miettii, niin helpompi olisi vaan asua yksin. EI TARVITSISI HUOMAUTTAA ITSESTÄÄN SELVISTÄ JUTUISTA!

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:57"]"Niin just, eli miehen pitää saada päättää kodin siisteystaso?"

Millä perusteella naisellon tämä oikeus kun kuitenkin hän ei itse sitä tee vaan nakittaa siihen toisen?
[/quote]

Jos nainenkin jättää kaikki päivän aikana käyttämänsä esineet ja asiat niille sijoilleen, ja lapset myös, eletään kuin siat pellossa, niin onko sitten kämpässä edes tilaa kävellä. Nainenhan voi sitten myös ihan vapaasti sotkea miehen auton ja vaikka ajaa pellit lyttyyn, eihän silläkään varmaan sigten ole mitään väliä

Vierailija
22/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:57"]

"Niin just, eli miehen pitää saada päättää kodin siisteystaso?"

Millä perusteella naisellon tämä oikeus kun kuitenkin hän ei itse sitä tee vaan nakittaa siihen toisen?

[/quote]

Jos kyse on miehen työvaatteista makuuhuoneen lattialla, niin miehen homma on siivota ne siitä pois. Jos mies ei sitä tee, voi nainen sen tehdä. Mutta niitä vaatteita ei ole mikään pakko laittaa nätisti naulakkoon, ne voi tunkea mytyssä miehen vaatekaappiin tai viskata suoraan ulos rappusille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:04"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 19:57"]

"Niin just, eli miehen pitää saada päättää kodin siisteystaso?"

[/quote]

Jos kyse on miehen työvaatteista makuuhuoneen lattialla, niin miehen homma on siivota ne siitä pois. Jos mies ei sitä tee, voi nainen sen tehdä. Mutta niitä vaatteita ei ole mikään pakko laittaa nätisti naulakkoon, ne voi tunkea mytyssä miehen vaatekaappiin tai viskata suoraan ulos rappusille.

[/quote]

Onko se rakastavan ja kunnioittavan puolison käytöstä jättää omat (haisevat?) kamat pitkin lattioita jos ne selvästi toista häiritsee? Toki nainen voi ne siitä korjata, mutta kun tota tapahtuu päivästä ja vuodesta toiseen, alkaa se väkisin vaikuttaa naisen suhtautumiseen mieheen. Sitte seuraavaksi mies vinkuu kun seksielämä hyytyy. Niin miksiköhän?

Vierailija
24/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, kenellä on kaksi x-kromosomia.

Vierailija
25/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen nalkuttamisen suhteellisen arvoneutraalina asiana: nalkutus on minusta sitä kun sanoo yhä uudelleen ja uudelleen ja uudelleen samasta asiasta. Se, onko nalkutus tarpeellista vai aiheetonta on sitten kunkin ihmisen omista arvostuksen kohteista kiinni. Yhden mielestä on silkkaa pahuutta nalkuttaa vuodesta toiseen sukkien jättämisestä olohuoneen lattialle, toisen mielestä sukkien jättäminen olohuoneen lattialle vuodesta toiseen on merkki silkasta pahuudesta...

Olen itse nykyään nalkuttava nainen, ja omasta mielestäni nalkutan tarpeeseen. Nykyinen mieheni on luontaisesti sellainen SIKA että uskon hänenkin lopulta olevan sitä mieltä että nalkutus tulee tarpeeseen. Ilman nalkutusta hän ei esim. osallistuisi perheensä elättämiseen (kun ei vain muista ikinä laittaa rahaa yhteiselle tilille), ei maksaisi henkilökohtaisia laskujaan (kun ei vain muista katsoa laskupinosta että mitä siellä on odottamassa), ei koskaan siivoaisi (kun ei vain tule mieleen), ei koskaan veisi lapsia hammaslääkäriin tms. (kun ei vain tule mieleen) jne.

Olen myös ollut nalkuttavan miehen puolisona aiemmassa suhteessa, eikä sekään kivaa ollut. Tai siis, siksi olen itse nyt tässä tilanteessa että sen suhteen päätyttyä ajattelin etten ikinä enää halua että minulle koko ajan nalkutetaan. Silloin tuntui etten voinut tehdä mitään oikein, esim. laitoin aina tuolit väärin ruokapöydän ympärille ja olin aina jotenkin väärin pukeutunut joka tilaisuuteen. Mutta ehkä silti valitsisin kuitenkin mieluummin sentyyppisen tilanteen kuin tämän (en kuitenkaan exääni halua takaisin, haluaisin taas vain mieluummin jonkun pedantimman puolisoksi).

Vierailija
26/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen jolle nalkutetaan. Mies jää jumiin nalkuttamaan asiasta, jonka olen jo tehnyt. Tuntia myöhemmin voi puhua vielä samasta asiasta. "tajuatko nyt, että jos astia x on astianpesukoneessa asennossa y se voi mennä rikki". Olen joko korjannut asian ja pesuohjelma on loppunut eikä mitään käynyt, mutta monologi jatkuu. Eikä meillä ole lapsiakaan, joiden varjolla voisi joka päivä löytää nalkutettavaa toiselle.

Raivostuttaa tulla kohdelluksi kasvatettavana lapsena, vaikka olen vähintään yhtä pystyvä, käytännöllinen ja järkevä kuin puolisokin.

Vierailija
27/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan sitten korjata ne jäljet eikä valittaa. Miehet tekee eikä tuhlaa aikaa nalkutukseen kun ne vaatteet olisi jo laitettu pyykkikoriin sillävälin kuin valittaa niistä.

Vierailija
28/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:44"]Kannattaisi varmaan sitten korjata ne jäljet eikä valittaa. Miehet tekee eikä tuhlaa aikaa nalkutukseen kun ne vaatteet olisi jo laitettu pyykkikoriin sillävälin kuin valittaa niistä.
[/quote]
Yhtä näpsäkästi se mies voi ne sinne pyykkikoriin viedä (josta nainen mitä todennäköisimmin ne sitten pyykkää). On pikkasen alentavaa olla aikuisen miehen piika. Noh, edelleen, ihmekös tuo jos makuuhuoneessa on viileetä. Ei oo kosto, vaan kun ei vaan kerta kaikkiaan huvita kun ei saa arjessa muuta kuin sotkut siivottavaksi.

Vierailija
29/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:44"]Kannattaisi varmaan sitten korjata ne jäljet eikä valittaa. Miehet tekee eikä tuhlaa aikaa nalkutukseen kun ne vaatteet olisi jo laitettu pyykkikoriin sillävälin kuin valittaa niistä.
[/quote]
Yhtä näpsäkästi se mies voi ne sinne pyykkikoriin viedä (josta nainen mitä todennäköisimmin ne sitten pyykkää). On pikkasen alentavaa olla aikuisen miehen piika. Noh, edelleen, ihmekös tuo jos makuuhuoneessa on viileetä. Ei oo kosto, vaan kun ei vaan kerta kaikkiaan huvita kun ei saa arjessa muuta kuin sotkut siivottavaksi.
[/quote]
Miehet korjaa samalla lailla teidän jälkiänne mutta ei vaan jaksa nalkuttaa siitä.

Vierailija
30/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilta vaaditaan ihan järkyttävän paljon. Lukekaa nyt vaikka näitä palstoja, täällä se syvin sanoma tulee kun voi anonyymisti huudella. Naisen pitäisi näyttää meikittömänä samalta kuin photoshopatut victorias secret mallit, tienata hyvin, hoitaa koti, perhe ja palkkatyöt (ettei vaan loisi miehen kukkarolla) ja vielä nöyrästi siivota arvon miehen sotkut kun tämä ei kykene siihen itse. Turha miesten ruikuttaa mistään naisten liian hyvästä tasa-arvosta (absurdia) niin kauan kuin ajatusmaailma on tämä. Miehelle tasa-arvo on sitä että nainen tekee kaiken, naiselle sitä että tehdään yhdessä puoliks.

Vierailija
31/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:10"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:44"]Kannattaisi varmaan sitten korjata ne jäljet eikä valittaa. Miehet tekee eikä tuhlaa aikaa nalkutukseen kun ne vaatteet olisi jo laitettu pyykkikoriin sillävälin kuin valittaa niistä.
[/quote]
[/quote]
Miehet korjaa samalla lailla teidän jälkiänne mutta ei vaan jaksa nalkuttaa siitä.
[/quote]

No mitä ne miehet muka päivittäin joutuu korjaamaan?

Vierailija
32/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]
[/quote]

Päivän paras. Kerropa tosiaan mitä ne miehet oikein SAMALLA LAILLA (!?) korjaa naisten jälkiä?

Vierailija
33/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, minäkin olen nalkuttaja pahimmasta päästä! Saatan nalkuttaa miehelleni useita kertoja päivässä muun muassa seuraavista aiheista:

1. Omien jälkien siivoaminen. Likaiset vaatteet, mätänevät ruoantähteet astioilla ympäri kämppää, lukuisat lonkerotölkit ym

2. Hänen kissojensa oksennukset ympäriinsä. Jos en mainitse ja osoita kohdetta, niin hän ei edes "huomaisi" niitä, olen testannut. Ja huomauttamisen jälkeen voi kulua useakin päivä, että oksennus puhdistuu.

3. Lapsen hoitoon osallistuminen. Esimerkiksi iltatoimissa, syöttämisestä ym avustaminen. Vastaus on "KOHTA, JOOJOO" ja mikäli sanon uudestaan, niin aina vaan "KOHTA, joojoo". Mikäli en sano uudestaan, niin hän "unohtaa" ja sanoo että "olisit sanonut uudestaan!" Aina hän tekee ensin oman tärkeämmän (pelaaminen, uutisen lukeminen, syöminen, nukkuminen, mikä tahansa) asiansa, sitten vasta lapsi tai minä. Aina.

4. Ajoissa nukkumaan tuleminen. "Mmm, kohta, JOOJOO" ja sitten valitetaan kun väsyttää.

5. Monen tunnin päiväunet (johtuen yllättäen lyhyistä yöunista). Tuttu tapahtumaketju toistuu 1-3 kertaa viikossa, ensin hän vain hieman "lötköttää" sängyssä, seuraavaksi vain hieman "lepuuttaa silmiä" sitten on "pakko nukkua vähän, väsyttää saatanasti!"
Jos yritän herättää, niin suuttuu, ihan sama mitä sanon. "Annan mun nukkua!"
Nukkuu monta tuntia, jonka aikana taas toistuu kohta 3 ja pitkistä päiväunista seuraa kohta 4.

Minä se vaan nalkutan vuodesta toiseen samoista asioista, enkä anna hänen toteuttaa itseään! Hyi minua, paha akka!

Vierailija
34/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:59"]

Voi voi, minäkin olen nalkuttaja pahimmasta päästä! Saatan nalkuttaa miehelleni useita kertoja päivässä muun muassa seuraavista aiheista: 1. Omien jälkien siivoaminen. Likaiset vaatteet, mätänevät ruoantähteet astioilla ympäri kämppää, lukuisat lonkerotölkit ym 2. Hänen kissojensa oksennukset ympäriinsä. Jos en mainitse ja osoita kohdetta, niin hän ei edes "huomaisi" niitä, olen testannut. Ja huomauttamisen jälkeen voi kulua useakin päivä, että oksennus puhdistuu. 3. Lapsen hoitoon osallistuminen. Esimerkiksi iltatoimissa, syöttämisestä ym avustaminen. Vastaus on "KOHTA, JOOJOO" ja mikäli sanon uudestaan, niin aina vaan "KOHTA, joojoo". Mikäli en sano uudestaan, niin hän "unohtaa" ja sanoo että "olisit sanonut uudestaan!" Aina hän tekee ensin oman tärkeämmän (pelaaminen, uutisen lukeminen, syöminen, nukkuminen, mikä tahansa) asiansa, sitten vasta lapsi tai minä. Aina. 4. Ajoissa nukkumaan tuleminen. "Mmm, kohta, JOOJOO" ja sitten valitetaan kun väsyttää. 5. Monen tunnin päiväunet (johtuen yllättäen lyhyistä yöunista). Tuttu tapahtumaketju toistuu 1-3 kertaa viikossa, ensin hän vain hieman "lötköttää" sängyssä, seuraavaksi vain hieman "lepuuttaa silmiä" sitten on "pakko nukkua vähän, väsyttää saatanasti!" Jos yritän herättää, niin suuttuu, ihan sama mitä sanon. "Annan mun nukkua!" Nukkuu monta tuntia, jonka aikana taas toistuu kohta 3 ja pitkistä päiväunista seuraa kohta 4. Minä se vaan nalkutan vuodesta toiseen samoista asioista, enkä anna hänen toteuttaa itseään! Hyi minua, paha akka!

[/quote]Miten jaksat katsoa tuollaista? Oikeasti? Hänen täytyy varmaankin sitten muuten olla todellinen helmi.

Vierailija
35/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:05"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 20:44"]Kannattaisi varmaan sitten korjata ne jäljet eikä valittaa. Miehet tekee eikä tuhlaa aikaa nalkutukseen kun ne vaatteet olisi jo laitettu pyykkikoriin sillävälin kuin valittaa niistä. [/quote] Yhtä näpsäkästi se mies voi ne sinne pyykkikoriin viedä (josta nainen mitä todennäköisimmin ne sitten pyykkää). On pikkasen alentavaa olla aikuisen miehen piika. Noh, edelleen, ihmekös tuo jos makuuhuoneessa on viileetä. Ei oo kosto, vaan kun ei vaan kerta kaikkiaan huvita kun ei saa arjessa muuta kuin sotkut siivottavaksi. [/quote] Miehet korjaa samalla lailla teidän jälkiänne mutta ei vaan jaksa nalkuttaa siitä.

[/quote]Kyllä ne miehet ihan samalla tavalla nalkuttavat. Omakin mies nalkuttaa todella paljon, vaikka ei minulle vaan lapsille.

Harvemmin kuulee sellaisesta tapauksesta, että mies korjaa naisen sotkuja, vaikka toki niitäkin on. 

Vierailija
36/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen, jonka käsitys asioiden hoitamisesta ja erityisesti OIKEALLA tavalla hoitamisesta on erilainen kuin kumppanillansa, ja lisäksi pitää sitä huomattavasti tärkeämpänä kuin kumppaninsa näkökulmaa kyseisiin asioihin. 

Ei siinä oikeen voi muuta, kuin alistua nalkutukseen ja opetella tekemään asiat toisen tahtomalla tavalla, tai yrittää taivuttaa toinen luopumaan nalkutuksest, tai erota. Käytännössä keskimmäinen vaihtoehto ei kuitenkaan toimi koska nalkutukseen kuuluu itsepäisyys olennaisena luonteenpiirteenä....

Vierailija
37/37 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 21:17"]

[/quote] Miehet korjaa samalla lailla teidän jälkiänne mutta ei vaan jaksa nalkuttaa siitä. [/quote] Päivän paras. Kerropa tosiaan mitä ne miehet oikein SAMALLA LAILLA (!?) korjaa naisten jälkiä?

[/quote]

Otteita elämästäni exäni kanssa:

-kengät. keskellä eteisen lattiaa. joka kerta. kaikki viisi edellistä käytössä ollutta paria. 

-allerginen nuha ja nenäliinamytyt: keittiön pöydällä, sohvan käsinojalla, yöpöydällä, tyynyn alla, tiskipöydällä, lavuaarinreunalla (vieressä on muuten roskis...), lattialla, kirjahyllyssä, lista on loputon

- tiskikoneen tyhjäys: puolet päätyy kaappiin, puolet unohtuu pitkin keittiön tasoja (usein kuitenkin oikean kaapin kohdalle!)

- pidetyt vaatteet: mikä tahansa taso kelpaa, mihin mytty mahtuu, lattiakin on ihan ok

- sukat: missä sattuu riisumaan

- puolipidetyt rintaliivit: no nämähän on näppäriä kun voi ripustaa mihin vaan. makuuhuone, wc ok. olkkari, eteinen, keittiö mmmh...  auton taustapeili!?!? "nokun nämä uudet hiersi niin pahasti, että piti heti töistä lähtiessä ottaa pois ja aattelin että tuosta muistan ne ottaa mukaan!" 

- pestyt pyykit: kasoissa ympäri vaate- ja makuuhuonetta, satunnaisesti myös missä tahansa muussa huoneessa sopivalla tasolla

- likaiset pyykit: pyykkikorin päällä tai sen vieressä, ei korissa.

- wc-paperirullan viimeinen metri: ei voi käyttää, uusi rulla täytyy kelpotella johonkin, koska vanha rulla on vielä telineessä. avoimen päältä täytettävän pesukoneen reuna on tähän erinomainen. wc-paperirullan tukkiman pesukoneen korjaus 150e.

- hesari wc-lukemisena. ks. wc-paperi. korjaajaa ei tarvittu, mutta painomuste pilasi osan pyykeistä.

- leipä: pussinsulkijat on kertakäyttöisiä, ihan oikeasti. ja niitä leivänpäällisiäkin saatan tarvita viimeistään huomenna.

- jääkaappi: päätit sitten säästää noin 2 lusikallista ruokaa, 2 viikkoa sitten. lukematon määrä purkkeja ja purnukoita, joissa on kaikissa noin desi jäljellä ja vieressä avattu uusi samanlainen. 

- kusi- ja veritipat vessanrenkaalla: seuraava kävijä siivoaa, tietysti, ja kolmena viikkona kuukaudesta ne on satavarmana miehen syy muutenkin. on on, miehethän ne tipottelee.

- kahvi: seuraava keittäjä putsaa pannun ja suodattimen, tietysti. kupit jätetään sinne missä satutaan olemaan kun kuppi tyhjenee.

- jne

En tiedä olisiko tuo nalkuttamalla parantunut. Oma tyyli nyt vaan on sellainen, että ystävällisesti huomautan asiasta samalla kun korjaan sen itse, jos vaikka seuraavalla kerralla muistuisi mieleen. Valitettavasti ainakin tuossa tapauksessa tämä ystävällinen linja ja toisen jälkien korjailu oli exälle täysin näkymätöntä hommaa ja kommentit oli juurikin tuota "Ai sinäkö muka samallalailla korjailet minun jälkiä muka?!"-ihmettelyä jos joskus erehdyin omia sotkujani puolustelemaan sillä, että en ole ainut hajamielinen taloudessa. Ja exä ei edes minun sotkujani siivonnut, vaan jäi viereen kädet puuskassa polkemaan jalkaa ja kiukuttelemaan niin kauan että siivosin itse, koska "minä en ole mikään piika".