Autetaan löytämään kadoksissa olevia elokuvia, biisejä jne.
Onko sinulla unohduksissa oleva elokuva, sarja, kappale, kirja tms. mutta nimi ei tule päähän? Kerro tähän ketjuun muistamiasi asioita vihjeeksi niin muut voivat yrittää auttaa löytämään hakemasi :)
Kommentit (6191)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yrittänyt löytää youtubesta pokemon elokuvassa olevaa musiikkia, mutta tuloksetta. Lapsena omistin vhs:n Pokémon 4Ever. Siinä alussa on oma lyhytelokuvansa ja on jouluaiheinen. Siinä lyhytelokuvassa soittorasian musiikki on se mitä haen ja se musiikki vahvasti muistuttaa Milk and Toast and Honey kappaletta Roxetelta.
Mä en saa tällä palstalla videoita auki, joten osaisiko joku hakea sen nimen tänne?
Tässä on lista Pokemonin joulujaksoista, jos muistat mikä se on näistä niin voidaan katsoa musiikkia tarkemmin: https://pokemon.fandom.com/wiki/Category:Christmas_episodes
PK002 Christmas night vaikuttaisi olevan. Löysin miksatun pätkän siitä jaksostani, kun tässä esiintyy se soittorasia, mutta musiikit siitä ei kuulu videolla, kun on m
Tässä Pikachus Winter Vacation soundtrack biisit:White Dance
Santa is Coming Soon!
Playism Declaration
Christmas Eve
Winter Vacation Fan Club
Colorful Winter Vacation
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon yrittänyt löytää youtubesta pokemon elokuvassa olevaa musiikkia, mutta tuloksetta. Lapsena omistin vhs:n Pokémon 4Ever. Siinä alussa on oma lyhytelokuvansa ja on jouluaiheinen. Siinä lyhytelokuvassa soittorasian musiikki on se mitä haen ja se musiikki vahvasti muistuttaa Milk and Toast and Honey kappaletta Roxetelta.
Mä en saa tällä palstalla videoita auki, joten osaisiko joku hakea sen nimen tänne?
Tässä on lista Pokemonin joulujaksoista, jos muistat mikä se on näistä niin voidaan katsoa musiikkia tarkemmin: https://pokemon.fandom.com/wiki/Category:Christmas_episodes
PK002 Christmas night vaikuttaisi olevan. Löysin miksatun pätkän siitä jaksostani, kun tässä esiintyy se soittorasia, mutta musiikit siitä ei kuulu videolla, kun on miksattu video:
Nämä on nyt ne varteenotettavat biisit:
White Dance
Santa is Coming Soon!
Playism Declaration
https://youtu.be/SQBQXse54mA?feature=shared
Christmas Eve
https://youtu.be/KpSRANo1eSU?feature=shared
Winter Vacation Fan Club
https://youtu.be/DhFObzTZgDY?feature=shared
Colorful Winter Vacation
(jostain syystä tätä viimeistä biisiä en löydä)
Tässä vielä se viimeinen Pokemon biisi:
Mutta tuo biisi Christmas Eve kuulostaa ainakin minun korvaani Roxeten Milk and Toast and Honey.
Mutta kuuntele toki kaikki biisit läpi, jos sieltä joku tärppäisi.
Roxette: Milk and Toast and Honey
Kuuntelin kaikki ja katsoin Dailymotionin videon ja nyt ihan tyhjää lyö. Dailymotionin soittorasia kohtaus alussa se vaikuttaisi olevan, mutta eihän se niin Roxeten mukaan mene. Ainakin kaikki jouluepisodit oli hyvin tuttuja. Muistot ovat näköjään sumentuneet toisenlaisiksi. Sen muistan hyvin vahvasti, että se oli soittorasia musiikkia ilman laulua, joten taitaapa se olla Dailymotionin videon seitsemän minuutin aikana oleva soittorasia. Saattoi se olla aikaisemmin mainittunakin, mutta en tunnistanut sitä siksi. Kiitos paljon avustanne. Nuo videot nähtynä muistoni kirkastuivat.
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä muistelin tänään. Lyhytikäinen ohjelma 90-luvun puolivälistä, arviolta 1995-96. Ohjelmassa oli ns, unelmista totta-teema niin ja kotimainen kyseessä. Ohjelmassa tavisesiintyjä sai mm, tehdä haluamansa roolin suosikkielokuvassaan tai musiikkivideossa ja tämä henkilö esiintyi joko trikkikuvauksen avulla itse elokuvassa tai kohtaus lavastettiin studioon. Tätä en nähnyt montaa jaksoa aikanaan, mutta vahvasti jäi mieleen kun eräässä jaksossa silloin teinityttö esiintyi Madonnan Like a Prayer-videolla.
Nimestä ei ihan varmuutta, mutta ehkä joku tyylin Unelmien tähden. Ylen kanavilta tuli tämä ja ehkä Ykköseltä. Tästä ei löydy paljon tietoa, mutta tätä olisi kiva vilkaista vaikka nostalgian vuoksi jos tulee vastaan.
Timo T.A Mikkonen oli juontajana tuossa, sen minäkin muistan, mutta ohjelma on unohtunut wikipediasta. Tai Mandela-efekti on hävittänyt kokonaan tästä ulottuvuudesta.
Ei sitä soittorasia musiikkia ollutkaan vielä tässä ketjussa, että miten sen saa selville mikä musiikki on kyseessä siinä dailymotion videossa 7.50 minuutin kohdassa? Se se varmasti on, kun video on niin tuttu. Mä oon siis se pokemon soittorasia tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olikaan se vanha biisi, jonka musiikkivideolla ollaan rannalla ja rauhallista melodista musiikkia siinä soi?
En ole aivan varma oliko se piano joka soi siinä ensiksi. Taisi lokkien ääntä myös olla siinä alussa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä soittorasia musiikkia ollutkaan vielä tässä ketjussa, että miten sen saa selville mikä musiikki on kyseessä siinä dailymotion videossa 7.50 minuutin kohdassa? Se se varmasti on, kun video on niin tuttu. Mä oon siis se pokemon soittorasia tyyppi.
Hei, hyvä että se oikea kohta (ainakin kaikesta päätellen) löytyi. Kuuntelin sen, ja kyseessä saattaa olla joko
A) Originaali Pokemonia varten sävelletty biisi
B) Joku tunnettu joululaulu tai soittorasiamusiikki
C) Joku muu tunnettu laulu instrumentaaliversiona
Täytyy vielä tutkailla noita Wikipedia yms sivustoja, jos sieltä löytyisi lisää infoa tuotannosta, säveltäjistä yms. Palataan asiaan mahd. pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olikaan se vanha biisi, jonka musiikkivideolla ollaan rannalla ja rauhallista melodista musiikkia siinä soi?
En ole aivan varma oliko se piano joka soi siinä ensiksi. Taisi lokkien ääntä myös olla siinä alussa.
AP oli löytänyt biisin jo, eli kyseessä oli Kool and the Gangin Cherish
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä muistelin tänään. Lyhytikäinen ohjelma 90-luvun puolivälistä, arviolta 1995-96. Ohjelmassa oli ns, unelmista totta-teema niin ja kotimainen kyseessä. Ohjelmassa tavisesiintyjä sai mm, tehdä haluamansa roolin suosikkielokuvassaan tai musiikkivideossa ja tämä henkilö esiintyi joko trikkikuvauksen avulla itse elokuvassa tai kohtaus lavastettiin studioon. Tätä en nähnyt montaa jaksoa aikanaan, mutta vahvasti jäi mieleen kun eräässä jaksossa silloin teinityttö esiintyi Madonnan Like a Prayer-videolla.
Nimestä ei ihan varmuutta, mutta ehkä joku tyylin Unelmien tähden. Ylen kanavilta tuli tämä ja ehkä Ykköseltä. Tästä ei löydy paljon tietoa, mutta tätä olisi kiva vilkaista vaikka nostalgian vuoksi jos tulee vastaan.
Timo T.A Mikkonen oli juontajana tuossa, sen minäkin muistan, mutta ohjelma on unohtunut wikipediasta. Tai Mandela-efekti
Myös Tie tähtiin, mutta siinä tosin esiinnyttiin laivalla ja juontajana toimi Danny.
Vierailija kirjoitti:
Nyt löytyi! Tässä se on! Laulun nimi on Music Box
Music Box laulun säveltäjä tuntematon, mutta oletettavasti Hirokazu Tanaka
Kiitos! Mä oonkin kauan etsinyt tuota pokemon musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Mä oonkin kauan etsinyt tuota pokemon musiikkia.
Hienoa että nyt löytyi :) Ole hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö mistä löytyy katsottavaksi 1980-luvulla filmattu Vihervaaran Anna -sarja?
Gazebo sovelluksessa. Elokuvien katsominen on tosin maksullista. Siellä on Anne of Green Gables trilogia, Tie Avonleaan koko sarja sekä kaikkia muita Sullivan Entertainment elokuvia. Suosittelen!
Super station leffa ois kiva nähdä, oli eka kauhuleffa minkä näin ja pelotti paljon
Jotkut saattavat muistaa Chaplinin parrasvalo leffan.
Vierailija kirjoitti:
Jesss, mikä ketju!! 👍🏻
Minulla hukassa elokuva, jonka näin n.20 v. sitten (elokuva saattaa olla paljon vanhempikin). Siinä poika elää isoäitinsä kanssa, ja isoäiti on töissä ilmeisesti jossakin tehtaassa. Isoäiti ilmeisesti sairastuu, ja erään kerran poika on vienyt tämän yöpöydälle lautasellisen keittoa. Myöhemmin poika palaa huoneeseen ja huomaa keiton olevan koskematon, isoäiti on kuollut sänkyyn. Kohtaus kosketti lapsena paljon.
Mulla tulee mieleen elokuva Flash (1997) jossa poikaa esitti Lucas Black. Siinä isoäiti on töissä tehtaassa. Poika saa oman hevosen, ja hevosen nimi on Flash.
tässä linkki koko elokuvaan: