Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut -95 syntyneet, missä elämänvaiheessa olette?:)

Vierailija
23.04.2015 |

Itse oon ihan hukassa elämäni kanssa. :D
Valmistuin viime vuonna ammattikoulusta, johon en jaksanut kunnolla panostaa (tyhmä minä), nyt taas yhteishaku meni ohi ja ahdistaa kun "pitäisi" jo tietää mitä haluaa, enkä mä vaan tiiä!! Valmistumisen jälkeen oon ollut vaan töissä, mutta nyt ajattelin käydä aikuislukion, kun motivaatiokin on ihan erilainen ja sitä kautta päästä jatko-opiskelemaan.. :) Olis vaan pitänyt hoitaa koulu kunnolla.

Seurustelen saman ikäsen kanssa, ja muutetaan todnäk joulun jälkeen yhteen, kun pääsee intistä. Baareissa en hirveemmin viihdy, kesällä nyt tietty tulee käytyy festareilla ja pussikaljalla.

Toisaalta ahdistaa täyttää _jo_ 20!!! Mihin nää kaikki teinivuodet oikeen katos!:( toisaalta nyt oon vihdoin sinut itseni kanssa, tasapainosempi ja onnellinen:)

Mites te muut?

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:39"]Asun avopuolisoni kanssa kolmiossa, meillä on kaksi lasta. Avopuoliso on oppisopimuksella ja valmistuu tässä keväällä. Minä ole lasten kanssa kotona vielä 2 vuotta sillä avopuoliso menee tammikuussa inttiin. 2017 palaan takaisin iltalukioon ja kirjoitan itseni ylioppilaaksi.
[/quote]

Tämä on NIIN kaukana omasta todellisuudestani jossa valmistuin lukiosta kolmessa vuodessa En papereilla, sen jälkeen olin puoli vuotta ulkomailla ja hain ja pääsin yliopistoon (aloitin viime syksynä). Asun yksin pienessä yksiössä lähellä Helsingin keskustaa, joten on ihan pakko kysyä että mistä päin Suomea olet? Tai että miten voi olla näin päin vastaiset maailmat?
[/quote]

Varsinais-Suomesta tarkemmin en sano, ettei kukaan tunnista :'D

Vierailija
22/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä...... olen '93 (22v ensi kuussa) enkä tunne ketään oman ikäistä saati nuorempaa, joka kihloissa tai lapsia. Itse olen lukion jälkeen asunut kahdessa eri maassa, opiskellut, pitänyt hauskaa, etsinyt itseäni ja nyt haen vasta opiskelemaan. Hassua miten nuoremmat ovatkin jo "edellä" elämissään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oON 85- synt ja olen vasta ensi vuonna hakemassa kouluun!

Vierailija
24/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

valkolakin saan 2016 keväällä, sitten haen opiskelemaan korkeakouluun. minulla on työpaikka ja asun -86 syntyneen ihanan miehen kanssa (jolla on myös työpaikka) yhdessä ja on harkinnassa lemmikin hankkiminen:) eli ihan hyvin taitaa mennä:)

Vierailija
25/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:20"]AP, ei sulla ole mitään hätää. Ehdit vielä vaikka mitä! Enemmän minua kauhistuttaa nää joilla on jo lapset, perheet ja kaikki...ihan turhan aikaisin. Nyt vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja ajattelet nimenomaan itseäsi etkä esim poikaystävää tms. Hankit kunnon koulutuksen ja ammatin. Sulla on elämästä elettynä vasta 1/4 jos normisti menee, muista se.
[/quote]

Ehtiihän sitä perheen perustamaan myöhemminkin, mutta omasta mielestäni parikymppisenä on hyvä aloittaa. Olen alle 40v, ja vanhemmat lapseni ovat kohta aikuisia, ja nuorimmaisenkin sain alle kolmekymppisenä. Lasten kanssakin pystyy opiskelemaan jos tahtoo, ja nuorena sitä jaksoi hyvin pienten lasten kanssa. Enää en missään tapauksessa haluisi vauvoja, ja mielelläni vietän aikaa aikuistuvienki lasteni kanssa. Oli aika jolloin olimme aina hiekkalaatikolla ja leikkipuistoissa, käytiin eläintahoissa ja puuhamaassa, nyt voimme shoppailla, käydä elokuvissa ja tehdä reissuja. Tämän ikäisenä nautin "isoista" lapsistani. Uimahallissa hymyilyttää, kun ei tarvii kyykkiä lastenaltaassa jatkuva vahti päällä, vaan voi rentoutua vesijuoksussa tai uimassa :)

Vierailija
26/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:34"]

Kohta kaks ammattia alla, oma yritys, mies armeijassa ja omakotitalo. Kotona mua oottaa kotiin kaks koiraa ja yhessä ootellaan miestä kotiin! oon kans ihan hukassa että miten elämä on voinu muutamassa vuodessa. Suunnitelmissa ois että kohta ois kahen sijaan kolme!

[/quote] Suunnitteletteko, että perheeseenne tulisi kolmas koira vai kolmas ihminen (lapsi)?

Vierailija
27/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun kakarat.

Vierailija
28/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:29"]

Lol xDD teinivuodet katos. Sä oot ihan vitun vanha kun täytät jo 20w!!!

[/quote]

Öö, teini-ikä (teenage) on nää - teen päätteiset lukusanat (lontooksi) eli 13-19 ja ap on vielä 19-vuotias, joten sun pointtisi oli?

Vierailija
29/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa vuotta yliopistossa :)

Vierailija
30/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin viime keväänä ylioppilaaksi ja pääsin samana vuonna Helsingin oikikseen. Täällä asustellaan ja vietetään villiä oikkarin elämää

Vierailija
31/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee haikee olo kun lukee näitä että matkustellaan ja biletetään ja etsitään itseään. Itse olen -93 ja tuhlasin parhaat vuoteni kontrolloivaan mieheen ja saatiin viime vuonna yhteinen lapsi. Nyt olen sitten 21-vuotiaana vuoden ikäisen lapsen yksinhuoltaja. Lapsi on ihana ja toivottu, mutta olisinpa viettänyt ikävuodet 18-20 elämässä itselleni enkä mielisairaalle miehelle. Mitä tästä opimme: nuoret ihmiset eläkää itsekkäästi ja itseänne etsien, älkää aikuistuko liian nopeasti! Mutta nyt odotan innolla että pääsen opiskelemaan haluamaani alaa ja tehdään lapsen kanssa just mitä huvittaa. Ja pääsee sitä välillä bilettämäänkin. ;)

Vierailija
32/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol xDD teinivuodet katos. Sä oot ihan vitun vanha kun täytät jo 20w!!!

Vierailija
33/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:29"]Lol xDD teinivuodet katos. Sä oot ihan vitun vanha kun täytät jo 20w!!!
[/quote]
Ja sun ikäs on?

Vierailija
34/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen työtä josta nautin, asun 2 vuottta vanhemman miehen kanssa yhdessä (ollaan asuttu 1v yhdessä). Meillä on ihana kultainen noutaja, joka on meille molemmimme todella tärkeä. :)
Kovasti odotellaan kesää ja festareita! :)
Elämä maistuu tällä hetkellä makealt, ja olen todella onnellinen.

Vierailija
35/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen -96 mutta vastaan silti. :D Peruskoulun jälkeen ei koulutusta. Elänyt ny vuoden sossuntuilla ja hyvin pärjää. Baareissa tietysti viihdyn niinku muutkin elämänkoululaiset white trash sakki.
M-96

Vierailija
36/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaks ammattia alla, oma yritys, mies armeijassa ja omakotitalo. Kotona mua oottaa kotiin kaks koiraa ja yhessä ootellaan miestä kotiin! oon kans ihan hukassa että miten elämä on voinu muutamassa vuodessa. Suunnitelmissa ois että kohta ois kahen sijaan kolme!

Vierailija
37/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun -92-syntyneen mieheni kanssa yhdessä, häät tulossa kesällä. Meillä on nelikuinen poika, ja olemme seurustelleet seiskaluokalta saakka. Minulla on ammattitutkinto, samoin miehelläni, ja hän käy töissä. Ei me paljoa tienata mutta tarpeeksi että hyvin pärjätään. :)

Vierailija
38/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh god mä oon vanha.
T. Vm -89

Vierailija
39/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva tuli kuukaus sitten, valmistun tänä keväänä lukiosta, asutaan miehen ja vauvan kanssa omakotitalossa vuokralla, töihin pitäis päästä koska siitä tulee mulle oma yritys, että en ole ainakaan toisaseks jatkamassa kouluja

Vierailija
40/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä käykö täällä -95 syntyneitä pikku kakaroita oikeasti? Menkää demii tää aikuisten palsta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän