Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muut -95 syntyneet, missä elämänvaiheessa olette?:)

Vierailija
23.04.2015 |

Itse oon ihan hukassa elämäni kanssa. :D
Valmistuin viime vuonna ammattikoulusta, johon en jaksanut kunnolla panostaa (tyhmä minä), nyt taas yhteishaku meni ohi ja ahdistaa kun "pitäisi" jo tietää mitä haluaa, enkä mä vaan tiiä!! Valmistumisen jälkeen oon ollut vaan töissä, mutta nyt ajattelin käydä aikuislukion, kun motivaatiokin on ihan erilainen ja sitä kautta päästä jatko-opiskelemaan.. :) Olis vaan pitänyt hoitaa koulu kunnolla.

Seurustelen saman ikäsen kanssa, ja muutetaan todnäk joulun jälkeen yhteen, kun pääsee intistä. Baareissa en hirveemmin viihdy, kesällä nyt tietty tulee käytyy festareilla ja pussikaljalla.

Toisaalta ahdistaa täyttää _jo_ 20!!! Mihin nää kaikki teinivuodet oikeen katos!:( toisaalta nyt oon vihdoin sinut itseni kanssa, tasapainosempi ja onnellinen:)

Mites te muut?

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistun juuri kaksoistutkinnosta, kesän jälkeen muutan omilleni toiselle paikkakunnalle. Nyt olen yrittäny hakea töitä ja aloitan lukemaan pääsykokeisiin. Vähän ollut terveyspulmia että niitä nyt olen hoitanut, lisäksi olen tavannut sukulaisia ja kavereita enemmän kun ei kirjotusten ja muiden koulujuttujen aikana kerinny ja jaksanut. En seurustele enkä juuri viihdy baareissa, kavereiden kanssa käydään eri paikoissa ja tapahtumissa, syödään ja pelataan konsoleilla. Ihan mukavaa elämää tällä hetkellä vaikka tulevaisuus huolestuttaa mutta olen sitäkin miettinyt nyt enemmän ja mihin ammattiin haluan, kun nyt pääsisi johonkin kouluun.

Vierailija
2/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime keväänä valmistuin ylioppilaaksi, siitä suoraan vakituinen työpaikka ja oma kämppä ja välivuotta viettämään. Töitä riittää niin paljon kun jaksaa tehdä vaikka ammatillista koulutusta ei ole. Nyt hain kouluun ja valmistaudun pääsykokeisiin :) Muuten tavallista nuoren aikuisen elämää, kavereita ja perhettä+muuta sukua nään paljon ja bilettämässäkin käyn. Tulevaisuus näyttää valoisalta ja on fiilis, että kaikki ovet on avoinna! Poikaystävän kanssa ei asuta yhdessä, tosin seurusteluakin takana vasta puoli vuotta. Olen sitä mieltä,että haluan ensin asua yksin ja itsenäisesti ja sen yhteenmuuton ja "arjen" aika on sitten myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin viimevuonna amiksesta. Olin 4kk määräaikaisena töissä, kunnes sain vakituisen paikan sieltä :) Syksyllä jatkan opiskeluja iltakouluna töiden jälkeen. Meillä on kaksi koiraa miehen kanssa ja just saadaan rahat kasaan omistusasuntoa varten :) Rivi taikka paritalo hakusessa siis. Mies on 92 syntynyt ja silläkin on vakituinen duunipaikka :) Seurustelua tulee täyteen vappuna 5vuotta ♡

Vierailija
4/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä mun elämä vaikuttaa pliisulta ::D noh moni samanikäinen tuttu on jo töissä ja kihloissa ja asuu yhteisessä kämpässä parinsa kanssa, lemmikit ja ikean kalusteet...

Vierailija
5/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:32"]Teen työtä josta nautin, asun 2 vuottta vanhemman miehen kanssa yhdessä (ollaan asuttu 1v yhdessä). Meillä on ihana kultainen noutaja, joka on meille molemmimme todella tärkeä. :)
Kovasti odotellaan kesää ja festareita! :)
Elämä maistuu tällä hetkellä makealt, ja olen todella onnellinen.
[/quote]
2 vuotta vanhempi mies :::D t. -92

Vierailija
6/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -94 syntynyt. Takana kaksoistutkinto ja nyt olen kotona 8kk vauvan kanssa. Hain yhteishaussa amk-opintoihin ja jos minut hyväksytään jatkan ensi vuoden syksyllä opintoja :)

Vierailija
7/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

40 oli siis 37!

Vierailija
8/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kuussa saan yo-lakin päähäni. Käyn töissä, vieläpä kiva työpaikka! Olen silti aika hukassa. Töiden takia en ole jaksanut yliopiston pääsykokeisiin kauheasti lukea, tiedän jo nyt että en sinne tänä vuonna pääse. No! Harmittaa enemmin kun läheiset ovat varmoja sisään pääsystä ja tuntuu että petän heidät. Itselle tämä on ok, koska haluaisinkin pitää välivuoden ja tehdä töitä, matkustella tai mitä vaan! Luku aikaakin ensi vuonna paljon enemmän kun ei ole ylppäreitä, niin lukemisen voi aloittaa heti kirjojen ilmestyttyä - tammikuun lopussa. Nyt ehdin aloittaa vasta maaliskuun lopussa hajanaisen lukemisen, olihan aika väsy ylppäri lukemisen jälkeen ja vielä työt päälle. Tässä pohdin jo miten selitän läheisille heinäkuussa miten en päässytkään yliopistoon... Sinkku olen, baarissa käyn ehkä kerran kuussa ja kotona asustelen. Aika perus tavis elämää. 30.5 kovat bileet sitten, niitä tässä odottelen innolla kun lakki on varma :)!

Vierailija
9/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ei sulla ole mitään hätää. Ehdit vielä vaikka mitä! Enemmän minua kauhistuttaa nää joilla on jo lapset, perheet ja kaikki...ihan turhan aikaisin. Nyt vaan otat itseäsi niskasta kiinni ja ajattelet nimenomaan itseäsi etkä esim poikaystävää tms. Hankit kunnon koulutuksen ja ammatin. Sulla on elämästä elettynä vasta 1/4 jos normisti menee, muista se.

Vierailija
10/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua! Mä tapasin mieheni vuonna 1995 :D

Vierailija
11/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen au pairina ulkomailla ja tarkoituksena vaihtaa maata kesällä. Ja opiskella ulkomailla. Biletystä tietenkin on jonkin verran viikonloppuisin mutta se kuuluu asiaan. Seurustelen.

Vierailija
12/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MISTÄ on kotoisin nämä ketkä on saanut lukiossa lapsen tai tullut raskaaksi lukiossa? Ymmärrän että täällä varmaan palstailee juurikin lapsellisia nuoria mutta miksen minä tunne tai tiedä yhtäkään lukiolaista joka olisi lukiossa pamahtanut paksuksi tai saanut lapsen? Olen Helsingistä ja tunsin lähes kaikista (ainakin etelä-länsi) lukioista ihmisiä.

T. Vm -91

Vierailija
13/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin juuri 20. Käyn lukion toista luokkaa, koska aloitin lukion myöhemmin opiskeltuani ensin ammattikoulussa väärää alaa. Sulaudun hyvin -97 sekaan ja olen saanut niistä hyviä kavereita. Hekin alkavat olla onneksi täysi-ikäisiä. Asun yksin, en seurustele tällä hetkellä. Tavoitteena ensi keväänä saada valkolakki ja hakea opiskelemaan sairaanhoitajaksi/terveydenhoitajaksi.

Vierailija
14/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun avopuolisoni kanssa kolmiossa, meillä on kaksi lasta. Avopuoliso on oppisopimuksella ja valmistuu tässä keväällä. Minä ole lasten kanssa kotona vielä 2 vuotta sillä avopuoliso menee tammikuussa inttiin. 2017 palaan takaisin iltalukioon ja kirjoitan itseni ylioppilaaksi.

Vierailija
15/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikällä on vakkariduuni, haen kouluun tänä vuonna, viimeksi ei ollut motivaatiota. Seurustelen -88 syntyneen miehen kanssa, tänä vuonna tulee kaks vuotta täyteen, syksyllä ehkä yhteenmuutto tiedoss.
Odottelen kesää ja tulevia reissuja ja mökkeilyä oikein innolla :) Elämä maittaa vaikka välillä onkin ollut vähän kivikkoisempaakin tietä.

Vierailija
16/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:39"]Asun avopuolisoni kanssa kolmiossa, meillä on kaksi lasta. Avopuoliso on oppisopimuksella ja valmistuu tässä keväällä. Minä ole lasten kanssa kotona vielä 2 vuotta sillä avopuoliso menee tammikuussa inttiin. 2017 palaan takaisin iltalukioon ja kirjoitan itseni ylioppilaaksi.
[/quote]

Tämä on NIIN kaukana omasta todellisuudestani jossa valmistuin lukiosta kolmessa vuodessa En papereilla, sen jälkeen olin puoli vuotta ulkomailla ja hain ja pääsin yliopistoon (aloitin viime syksynä). Asun yksin pienessä yksiössä lähellä Helsingin keskustaa, joten on ihan pakko kysyä että mistä päin Suomea olet? Tai että miten voi olla näin päin vastaiset maailmat?

Vierailija
17/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 20 tammikuussa. Olen kihloissa 24v miehen kanssa ja meillä on 1v ja 3v tytöt ja kolmas tulossa rv 28+3. Asutaan Helsingin keskustassa kolmiossa. Meillä on koira . Mulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta mutta tämän lapsen ollessa 1v aijon mennä kouluun:) Mies on vartija . Elämme hyvää ja tasapainoista elämää:)

Vierailija
18/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 16:24"]Siis MISTÄ on kotoisin nämä ketkä on saanut lukiossa lapsen tai tullut raskaaksi lukiossa? Ymmärrän että täällä varmaan palstailee juurikin lapsellisia nuoria mutta miksen minä tunne tai tiedä yhtäkään lukiolaista joka olisi lukiossa pamahtanut paksuksi tai saanut lapsen? Olen Helsingistä ja tunsin lähes kaikista (ainakin etelä-länsi) lukioista ihmisiä.

T. Vm -91
[/quote]
Luokallani on yksi joka on naimisissa, minua nuorempi, tiedän myös pari jotka on lopettanut raskauden takia, enemmän tiedän näitä kyllä amiksen puolelta :) hyvin moni on kuitenkin myös asenteella "äkkiä pois täältä isoon kaupunkiin"
-37

Vierailija
19/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmistunut ammattiin millä ei työllisty kovin hyvin, olen silti edes työelämässä, hain ammattikorkeakouluun (taas), asun kaksi vuotta vanhemman miehen kanssa yhdessä, omistan kaksi kissaa, minulla on paljon kavereita ja viihdyn silloin tällöin baarissa, sekä alan varmaan kohta säästämään asuntolainaan.

Vierailija
20/71 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 13:35"]Oh god mä oon vanha. T. Vm -89 [/quote] Sama. T: Vm-85

[/quote]Te ootte vielä nuoria! t. vm-65

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi