Pidätkö yhteyttä työpaikkaasi hoitovapaan aikana?
Kommentit (18)
mutta ei ole tullut pidettyä. Kävin keväällä kerran, mutta kukaan ei ehtinyt jutella ja kaikilla oli kova kiire, joten en taida enää vaivautua... Kyllä sitä kerkiää taas sitten kun palaa töihin.
 Kummallisinta on se, että pidän eniten yhteyttä uuteen työkaveriini jonka kanssa en ole tehnyt päivääkään töitä. Hän tuli työpaikaamme sen jälkeen kun olin jäänyt äitiyslomalle.
 Odotan innolla töihin pääsyä, nyt kuitenkin kotona muutaman vuoden.
 soittelin muutamien kanssa.
 Hoitovapaa aiheutti niin paljon kiukuttelua töissä että en ole pitänyt mitään yhteyttä enkä tiedä menenkö sinne enää ikinä.
Ihan hyvä ilmapiiri siellä oli. Kävin kerran, ja olen laittanut muutamia viestejäkin työkaverille, mutta ei hän ole vastannut kertaakaan. Eipä sitten kiinnosta pitää yhteyttä.
Ja arvaan: naisvaltainen työpaikka!
vierailivat jälkikasvunsa kanssa. Ei niin, että olisi mitään heitä ja lapsiaan vastaan, mutta aina ei vaan jaksanut täysillä innostua. En odota, että minun ja lapsenkaan käynnit olisivat mitään kohokohtia muille... vain osaa porukkaa saattaisi se kiinnostaa. Sitäpaitsi, työpaikallani on ehkä vähän enemmän naisia kuin miehiä ja naisten kesken on jonkun verran kateutta ilmassa. Ns. vanhemman sukupolven naiset tuntuvat olevan vähän katkeria siitä, että meillä nykyäideillä on kaikki edut käytössä, kun he itse joutuivat aikoinaan palaamaan jo aikaisin töihin. Lisäksi on sinkkuja ja lapsettomia, joille tuntuu tulevan liiasta äiti-lapsi hössötyksestä jopa paha mieli... Tällaisia olen pohdiskellut yhdessä muiden äitiys/hoitovapaalla olevien kanssa...
 Minä olen naisvaltaisessa työpaikassa ja meillä siis ihana ilmapiiri :)
 t:5
Ja arvaan: naisvaltainen työpaikka!
Miesvaltainen. Naiset on kyllä työpaikalla tosi mukavia ja meillä oli/on hyvä henki. Pomo on mies ja rääkkää naisia niin ettei jää kyllä yhtään aikaa pitää yhteyksiä lomalaisiin. 7
sieltä päästä vauvan syntymän jälkeen. Ei tullut onnittelua, ei kutsua pikkujouluihin, ei joululahjaa (tiedän satavarmasti, että kaikki saa). Työkavereilta tuli onnittelut. Pomon näin kerran kaupungilla ja kohteliaisuudesta tervehdin. Ukko katsoi vaan suoraan läpi ja käänsi sitten katseensa pois...
Vierailija:
Miesvaltainen. Naiset on kyllä työpaikalla tosi mukavia ja meillä oli/on hyvä henki. Pomo on mies ja rääkkää naisia niin ettei jää kyllä yhtään aikaa pitää yhteyksiä lomalaisiin. 7
Eivät kerro asioista vaikka pitäs. Että ei paljoo huvita mennä sinne takas. Että silleen.
Meidän työpaikassa olen ensimmäinen hoitovapaan pitäjä todella pitkään aikaan. Suurin osa on vanhempia miehiä tai sitten naisia joilla on jo teini-ikäiset lapset, tai sitten lapsettomia. Tällaiseen tilanteeseen ei olla vaan totuttu ja siksi koko yhteydenpito on mennyt nyt ihan " jumiin" . Haluaisin kovasti käväistä siellä lapsen kanssa silloin tällöin mutta nyt tuntuu siltä että en vaan uskalla, saattaa tulla mitä tahansa tekstiä päin naamaa.
 vielä toinen lapsi edes suunnitteilla ja tiedän jo etukäteen että kun se aika joskus tulee, en koskaan palaa tuohon työpaikkaan. Joka saatanan aamu ahdistaa mennä sinne kun ei tiedä millä tuulella pomo ja hänen " kätyrinsä"  ovat.
 Hyvänä päivänä on oikein ihanaa ja kivaa, mutta pahana päivänä aivan kammottavaa. Saa haukkumista asioista jotka väkisin keksitään, että vaan kaikille päsee ärhentelemään.
 Ja kyllä, naisvaltainen paikka! Miehiä myös mutta miehet ja naiset eri hommissa.
Jos ei lähes viikottain niin ainakin joka toinen viikko poikettiin käymässä moikkaamassa vauvan kanssa työkavereita esim. kahvitauon aikaan.
mut työkaveri pitää ajantasalla, ei vois vähempi kiinnostaa duunit nyt kun on lapsen kans kotona, mut työkaveri ei osaa mistään muusta puhua. Rasittava ämmä!
Mutta en varmastikaan kävisi esittelemässä lasta siellä. Kuvia voisin lähettää.
 Olen tosin vasta äitiyslomalla, mutta jäämässä hooitovapaalle pitkäksi aikaa. Työilmapiiri on hyvä ja kaipaankin jo töihin, mutta lapset menee nyt edelle. Käyn aina välillä moikkaamassa tuttuja, lasten kanssa tai ilman.
 Ja täysin naisvaltainen ala kyseessä, sattunut vain niin hyvät tyypit ja reilu pomo yhteen paikkaan.

että saan laskut maksettua. Ja ilmapiiri tuntuu olevan yhtä paska kuin aina ennenkin!