Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko umpi sinisiä ihmisiä (persoonia)? Kertokaa parhaat palat

Vierailija
03.01.2022 |

Omani on entinen työkaveri joka jumiutui joka ikiseen lillukanvarteen, kirjoitus tai ääntämisvirheeseen ja mietti aina vaan omiaan vaikka olisi pitänyt joskus jopa kuunnella muita.
Jokaisessa asiassa piti aina selventää sisältö, toimintatarkoitus ja toimintalogiikka, siis kaikesta, vaikkei ketään koskaan sen enempää kiinnostanut, siis ns. normaaleja ihmisiä. Jorinat oli ulkoavaruudesta ja asioissa ei päästy eteenpäin, ei sitten millään. Aina löytyi uusi asianhaara johon jumittua. Aina piti olla selkeät ohjeet kaikesta, muuten ei osannut toimia ollenkaan. Eli omaa ajattelua ei tuntunut kyllä löytyvän sitten ollenkaan. Kaikessa kesti aina tavattoman kauan. Jaksaako kukaan moista esimerkiksi miehenä tai vaimona? Varmaan rankkaa. Kertokaa!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indigolapsiako etsit?

Vierailija
2/34 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Smurffi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä parane päästää lisääntymään, kiinnostaa vaan onko joku todella onnistuneessa (?) suhteessa moisen henkilön kanssa? Onko se edes mahdollista ihmettelen minä?

Vierailija
4/34 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs itse?

Eikös sen Idiootit ympärilläni-kirjan tarkoitus olisi kuitenkin lisätä itsetuntemusta.

Vierailija
5/34 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen ihminen..?

Vierailija
6/34 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi, joo. Ei ole päässyt yli Halla-ahon voitosta, jauhaa siitä vieläkin.

Vierailija
7/34 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kirja on huuhaata.

Vierailija
8/34 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs itse?

Eikös sen Idiootit ympärilläni-kirjan tarkoitus olisi kuitenkin lisätä itsetuntemusta.

Joo itse en ole sininen ja johan oman kokemukseni tuossa mielestäni kerroin.

Kirja ei ole huuhaata vaan erittäin paikkaansapitävä. Ette siis ole perehtyneet?

Vierailija
9/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tossa on yksi. Se kiillottelee autoaan. Keittiöön ei pääse, on niin hidas että ruokaa saisi odotella tovin jos toisen. Pyykit se sössii aina. Sillä on meneillään useampikin 10 v suunniteltu korjausprojekti samaan aikaan. Se säilöö kaikki kuitit, printtaa, skannaa ja laminoi ne, jotta pääsee palauttamaan jotain 5 min ennen takuuajan (10 v) umpeutumista ihan vain ollakseen oikeassa. Joo onhan se. Rankkaa.

Vierailija
10/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa muuten asuu just tollanen tapaus. Sen vaimo aina joutuu patistelee sitä kaikkeen kun se jumiutuu nyhvää jotain lehtiä pihassa. Kaikki se tekee hankalamman kautta ja vaimolla menee aina vati. Aina.

Hauska niitä on seurailla sivusta ja naureskella tolle toiminnalle.

Vierailija
11/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnen muutaman, tarvii sen excelin eteensä aina kaikessa että pärjäävät, tyypillistä heille

Asiat pitää tehdä juuri tietyllä tapaa muuten on maailmanloppu

Vierailija
12/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ne tekee kaikki muut hulluiksi

Vierailija
13/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs itse?

Se kirja on ihan täyttä paskaa.

Vierailija
14/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne, mutta tunnen muutaman mustan ja yhden pinkin. En oo vielä keksinyt, että mitä ne värit tarkoittavat, mutta kyllä mä niille jonkun selityksen keksin. Ja sitten kirjoitan niistä kirjan.

Vierailija
15/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs itse?

Se kirja on ihan täyttä paskaa.

Olet oikeassa kun kaikki värit sekoittaa tulee ruskeaa

Vierailija
16/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen viittaa siniverisyyteen eli aatelissukuun.

Kun puhutaan siniverisistä ihmisistä.

Vierailija
17/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sininen ihminen on tarkka, looginen, asiallinen, varovainen, laatutietoinen ja yksityiskohtiin juuttuva. Ihmissuhteet eivät kiinnosta häntä.

Eli raivostuttava, pakko olla aina oikeassa tyyppi, pilkun viilaaja, ja tärkeilijä. Luulee tietävänsä kaiken paremmin kuin kaikki muut.

Vierailija
18/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sininen ihminen on tarkka, looginen, asiallinen, varovainen, laatutietoinen ja yksityiskohtiin juuttuva. Ihmissuhteet eivät kiinnosta häntä.

Eli raivostuttava, pakko olla aina oikeassa tyyppi, pilkun viilaaja, ja tärkeilijä. Luulee tietävänsä kaiken paremmin kuin kaikki muut.

Millanen ruskea on? 🤣🤣🤣

Vierailija
19/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millanen ruskea on? 🤣🤣🤣

Ass hole

Vierailija
20/34 |
04.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran sininen kun meinasin tukehtua