päivän, tänään nussitaan ketju
Huomenta,
Tässä tämän päivän, tänään nussitaan ketju, saa ilmoittautua mukaan.
t. m-50
Kommentit (28)
Ainakin puoli tuntia pitää saada nautiskella ennen kuin annan tulla. Aion tänään vetää viime hetkellä ulos niin, että spermat roiskahtavat hänen kasvoillensa asti.
M41
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:28"]Ainakin puoli tuntia pitää saada nautiskella ennen kuin annan tulla. Aion tänään vetää viime hetkellä ulos niin, että spermat roiskahtavat hänen kasvoillensa asti.
M41
[/quote]
Mä pyysin tuota itse asiassa mun mieheltä tänään, kun se sanoi huomanneensa että tykkäsin kun se laski mun selälle. Se kyllä sano et jos haluun naamalle niin pitäs ottaa suihin, katotaan nyt ;) -N24
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:46"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 17:28"]Ainakin puoli tuntia pitää saada nautiskella ennen kuin annan tulla. Aion tänään vetää viime hetkellä ulos niin, että spermat roiskahtavat hänen kasvoillensa asti. M41 [/quote] Mä pyysin tuota itse asiassa mun mieheltä tänään, kun se sanoi huomanneensa että tykkäsin kun se laski mun selälle. Se kyllä sano et jos haluun naamalle niin pitäs ottaa suihin, katotaan nyt ;) -N24
[/quote]
Laskee selälle? Mulla ei onnistuis, jos takaapäin ottais pois viimehetkellä lentäis suurin osa vähintään hiuksiin asti, loput vois tulla selälle, senverran kuitenki paineella tulee. Mies 30v
Kyllä hemmetti teki hyvää, mekin vedettiin pari varvia. Sitten suihkuun ja tyytyväisenä nukkumaan.
t. m-50
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:39"] [quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:23"] Ilmoittaudun mukaan:) Olen täysin varma, että panen tänään. Jos ei muuten, niin miehen nukkuessa:) N31 [/quote] Ja sitten sä heräsit ja kätes haisi vähän kalalle:D jeppis_85 [/quote] Hiljaa nulikka:) N31 [/quote] Ku sua ois nii kiva vähän kiusata horoperse, käytä pienempää dildoa niin kyllä se siitä vielä asettuu narttu:D jeppis_85 [/quote] Jahas, sellasia nulikalla on mielessä... milläs säkin mua kiusaisit? Mun ihana monsteri ei ole kyllä nyt viimeaikoina mahtunut sisään kun on jäänyt vähä kegelit väliin, pöh. Että hiukan pakko käyttää pienempää... N31
[/quote]
Minkä kokoinen monsteri sinulla on?. jos se on iso niin mistä niitä saa ostaa, ostaisin vaimolleni sellaisenM50+
[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:18"]
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:39"] [quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:27"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:23"] Ilmoittaudun mukaan:) Olen täysin varma, että panen tänään. Jos ei muuten, niin miehen nukkuessa:) N31 [/quote] Ja sitten sä heräsit ja kätes haisi vähän kalalle:D jeppis_85 [/quote] Hiljaa nulikka:) N31 [/quote] Ku sua ois nii kiva vähän kiusata horoperse, käytä pienempää dildoa niin kyllä se siitä vielä asettuu narttu:D jeppis_85 [/quote] Jahas, sellasia nulikalla on mielessä... milläs säkin mua kiusaisit? Mun ihana monsteri ei ole kyllä nyt viimeaikoina mahtunut sisään kun on jäänyt vähä kegelit väliin, pöh. Että hiukan pakko käyttää pienempää... N31
[/quote]
Minkä kokoinen monsteri sinulla on?. jos se on iso niin mistä niitä saa ostaa, ostaisin vaimolleni sellaisenM50+
[/quote]
Mun isoin eli se monsteri on joku 27cm pitkä ja 6,4 paksu. Se on real feel deluxe #12 tai 11, en muista kumpi. Tilattu keltaisesta ruususta. Jossain olen kyllä nähnyt niitä oikeasti TOSI isoja,jotain 13cm paksuja.
N31
N[quote author="Vierailija" time="26.04.2015 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:18"]
[/quote]
[/quote]
Ja siis, ainakin sellaiset verkkokaupat myyvät niitä oikeita jättiläisiä kuin homoware.fi ja erotiikkakauppa.fi Mutta niillä monstereilla onkin vähän enemmän jo hintaa. Kyllä niiden rinnalla tuo minun leluni kalpenee ja alkaa näyttämään aika kesyltä:)
N31
Me hoidettiin jo homma kotiin, lapset 1v ja 2v sopivasti nukku samaan aikaan päikkärit kun mies tuli töistä joten pitihän tilaisuus käyttää ;) Katotaan saadaanko uusintakierros vielä aikaseksi illalla. -N24