Keski-ikäinen aknepotilas vastaa muutamaan kysymykseen
en vastaa henkilökohtaisiin asioihin. (määrittelen itse rajat)
Kommentit (10)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:43"]
Oletko vuodepotilas?
[/quote]
Hetken kuluttua aion olla sitäkin.
kroohpyyh...
ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:46"]
Hävettääkö "sairautesi"?
[/quote]
Ehkä sen verran, että en aio nyt omaa kuvaani ja nimeäni tähän linkittää. Ei muuten.
ap
Kuinka paha akne sulla on? Onko paljon arpia?
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:50"]
Kuinka paha akne sulla on? Onko paljon arpia?
[/quote]
Lievä. Ei arpia.
ap
Haittaako, jos en huomioi sairauttasi? Pitäisikö aknepotilasta huomioida jotenkin erityisesti? Jos, niin miten?
(Minulla on sellainen keskittymiskyvyn ongelma, etten useinkaan muista, miltä jonkun ulkonäön yksityiskohta, kuten kampaus, näytti, koska keskityn siihen, mitä ihmiset puhuvat. Sen muistankin sitten niin hyvin, että olen usein kuullut siitä ihmettelyä.)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 03:54"]
Haittaako, jos en huomioi sairauttasi? Pitäisikö aknepotilasta huomioida jotenkin erityisesti? Jos, niin miten? (Minulla on sellainen keskittymiskyvyn ongelma, etten useinkaan muista, miltä jonkun ulkonäön yksityiskohta, kuten kampaus, näytti, koska keskityn siihen, mitä ihmiset puhuvat. Sen muistankin sitten niin hyvin, että olen usein kuullut siitä ihmettelyä.)
[/quote]
Se on äärimmäisen loukkaavaa. Olisi kohteliasta ja suotavaa, että edes viisi minuuttia jokaisen tapaamisemme alusta uhraisit keskustelulle aknestani ja siitä miten voisin ruokavaliolla saada ihoani sileämmäksi.
ap
Joo, pitää syödä paljon sileitä asioita? Hampaat pysyy valkoisina kun syö liitulakua... zzzZz...
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 04:03"]
Joo, pitää syödä paljon sileitä asioita? Hampaat pysyy valkoisina kun syö liitulakua... zzzZz...
[/quote]
Liitulaku auttaa merkittävästi. Suosittelen.
ap
Oletko vuodepotilas?