Mistä löytää motivaatio laihdutukseen
Kommentit (6)
Elämän rajallisuuden ymmärtäminen. Itse en halua kärsiä vanhemmiten lihavuuteen liittyvistä sairauksista ja kuolla niiden takia ennenaikaisesti tai elää rajoittunutta elämää monien vaivojen ja lääkitysten kanssa. Näen valtavasti työssäni metabolista oireyhtymää johon liittyy omenalihavuus. Se on saanut käymään lenkillä ja rajoittamaan herkkujen mättämistä.
Mua stressaa ja stressaa kun kesä lähestyy. Tammikuusta asti muka laihduttanut, mutta kolme kiloa saanut lisää. Pari viikkoa aina kamalaa lenkkeilyä ja jumppaa ja ruoat minimissä, sitten muutaman päivän ahmimis- ja itkuitsesääliolenpaskakohtaus ja taas muka "nyt kyllä onnistun". Pääkoppa kait tässä pitäs ensin parantaa. Tulevana(kin) kesänä seison rannalla vaatteet päällä ja itken aurinkolasien takana kun hyviä bikinikroppia kirmaa ohitse ja näen näiden miellyttävän miehenkin silmää.
Eniten ärsyttää ystävien "sähän olet täydellinen! Ei sun tarvitse laihduttaa" lässytykset :(
ai ei vai, olen 166cm pitkä ja painan lähes 90kg!!
"Et varmasti paina, et kyllä näytä siltä", no enpä vissiin.
Älä laihduta, vaan elä siten kuin olisit hoikka.
Ei sitä välttämättä yhtäkkiä löydä. Päätä ensin muuttaa elämääsi pienin askelin terveempään suuntaan. Siis vaihda joitain epäterveellisiä ruokia terveellisempiin tai pienennä herkkujen määrää. Totuttele tähän uuteen muutokseen ja tee sitten lisää muutoksia. Muutosten ja onnistumisten tuoman hyvän olon tunteen kautta jaksat jatkaa ja kun muutoksia on tarpeeksi, painokin putoaa.
Mulle toi motivaation tuleva kesä. Vatsa pömpötti niin rumasti, että tiesin kuinka ikävää tulee kesällä, kun ei löydy mitään vaatetta, jossa olisi hyvä olla. Dieettiä on viikko takana ja puntari näyttää jo -2,8 kg. Kesään asti juttailen täysillä.