Mitä miehet tykkäätte siitä uudesta "hiukset harmaaksi"-värjäystrendistä
Kun nykyään on muotia, että naiset värjäävät hiukset mummonharmaiksi. Mitä tykkäätte tällaisista hiuksista?
Kommentit (40)
Hei ihan tosi, antaa ihmisten tehdä just niin ku ne haluaa omilla hiuksillaan. Kamala myötähäpeä tulee teidän jutuista...
Muutaman naisen olen nähnyt, joilla tuo harmaaksi värjätty tukka on oikeasti hyvännäköinen. Suurimmalla osalla ei ole. Se on tosin aina sama juttu kaikissa trendiasioissa: lampaiden pitää kans saada sellainen, kun se on nyt niin coolia, eikä ollenkaan oteta huomioon sopiiko se oman hipiän väriin tai tyyliin. Erityisesti huonokuntoisilla hiuksilla tuo harmaa näyttää kaamealta. Tosin kuten sanottu, muutamilla harmaakin on ollut onnistunut kokeilu. (Ai niin, en ole mies, mutta vastasin silti.)
Kivalta näyttää!
Terv. nainen
(Mulla ei ole harmaat hiukset, enkä aio värjätä ikinä millään värillä. Mutta toivon, että mun tukka alkaisi jo harmaantua. Oon aina tykännyt harmaista hiuksista.)
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:55"] Mielenkiinnosta tein tämän avauksen. Kyse ei ole siitä, että yrittäisin saada itselleni hyväksyntää tai että olisin kateellinen jollekin mun tutulle. Kukasn mun tutuista ei oo haksahtanut kyseiseen muoti-ilmiöön. Joten olisi kiva kuulla niitä vastauksia alkuperäiseen kysymykseeni eikä vain tällaisia jankkauksia. Ollaan kavereita, jookos? Niinkuin ananas ja kookos? Ap
[/quote]
Miksi olet kiinnostunut vain miesten mielipiteistä?
Retardi trendi. Mutta onhan näitä naisilta ennenkin nähty, esim. sivukalju. Odotellaan notta menee ohi ja keskitytään sillä välin niihin, jotka ei ole lähteneet trendiin mukaan.
Kuvia! Ei me miehet osata visualisoida mitään tekstin perusteella.
Trendejä tulee ja menee, ei jaksa stressaa. Joskus on kyllä ihan helvetin tyhmiä juttuja, no naiset niin eipä jaksa mikään enää hämmästyttää.
Nythän on samaan aikaan meneillään omaväri -trendi. Siitä oon tykänny. Varsinkin kun on koreiltu sillä pukeutumisella niiden hiusten sijasta.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:50"]Kuvia! Ei me miehet osata visualisoida mitään tekstin perusteella.
[/quote]
Esim.
http://rawdesignblog.blogspot.fi/2014/07/grey-is-new-black.html?m=1
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:58"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:50"]Kuvia! Ei me miehet osata visualisoida mitään tekstin perusteella. [/quote] Esim. http://rawdesignblog.blogspot.fi/2014/07/grey-is-new-black.html?m=1
[/quote]Näyttää ihan noita-akalta siinä yhessä kuvassa :D On teillä trendit, muuten kyllä ihan nätti nainen. Ei muuta kun virpomaan sitten kun taas on aika, mikäli trendi niin pitkään kestää, ei tarvii panostaa virpomisasuun, menee noita-akasta ihan tuollaisenaan.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:58"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 23:50"]Kuvia! Ei me miehet osata visualisoida mitään tekstin perusteella.
[/quote]
Esim.
http://rawdesignblog.blogspot.fi/2014/07/grey-is-new-black.html?m=1
[/quote]
Ja tässä:
http://kauneusstudiofab.blogspot.fi/2015/03/mummo-tukka.html?m=1
Mulla onkin menossa "hiukset luonnollisesti harmaaksi"- muutos. Ei tarvitse värjätä erikseen. Tykkään muuten tosi paljon näistä harmaantuvista hiuksistani. Odotan innolla, että koko pää on harmaa tai jopa valkoinen. :)
Huoh. Koska nämä kyselijät tajuavat, etteivät kaikki naiset ihan oikeasti ole kiinnostuneita siitä mitä juuri miehet ajattelevat mistäkin ulkonäköjutusta. Tuskin kukaan nainen miesten takia värjää hiuksia harmaiksi. Ja joo joo, ihan uteliaisuudesta vain ap teki ketjun, aivan varmasti. Ap taitaa olla "vahingoniloinen" jonkun nätin kaverinsa puolesta ja yrittää saada pönkitystä heikolle itsetunnolleen, " nyt miehet ei enää tykkää siitä, hihhiii!"
T. Ruskeatukka
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:10"]Huoh. Koska nämä kyselijät tajuavat, etteivät kaikki naiset ihan oikeasti ole kiinnostuneita siitä mitä juuri miehet ajattelevat mistäkin ulkonäköjutusta. Tuskin kukaan nainen miesten takia värjää hiuksia harmaiksi. Ja joo joo, ihan uteliaisuudesta vain ap teki ketjun, aivan varmasti. Ap taitaa olla "vahingoniloinen" jonkun nätin kaverinsa puolesta ja yrittää saada pönkitystä heikolle itsetunnolleen, " nyt miehet ei enää tykkää siitä, hihhiii!"
T. Ruskeatukka
[/quote]
Hihii sullekin vaan ja pieleen meni niin että lössähti. :D Ap
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:10"]Huoh. Koska nämä kyselijät tajuavat, etteivät kaikki naiset ihan oikeasti ole kiinnostuneita siitä mitä juuri miehet ajattelevat mistäkin ulkonäköjutusta. Tuskin kukaan nainen miesten takia värjää hiuksia harmaiksi. Ja joo joo, ihan uteliaisuudesta vain ap teki ketjun, aivan varmasti. Ap taitaa olla "vahingoniloinen" jonkun nätin kaverinsa puolesta ja yrittää saada pönkitystä heikolle itsetunnolleen, " nyt miehet ei enää tykkää siitä, hihhiii!"
T. Ruskeatukka
[/quote]
Hihii sullekin vaan ja pieleen meni niin että lössähti. :D Ap
[/quote]
If you say so ;)
Yleensä en näistä niin välitä mutta ajatuksen tasolla tämä trendi on minusta ihan mielenkiintoinen. Käytännössä kaikki syvemmät merkityssisällöt kuitenkin aika lailla haihtuvat kun tätä(kin) tehdään lähinnä lammasmaisesti muiden perässä. Kyseessä on lisäksi hiuksille varsin rankka prosessi.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 00:15"]
Yleensä en näistä niin välitä mutta ajatuksen tasolla tämä trendi on minusta ihan mielenkiintoinen. Käytännössä kaikki syvemmät merkityssisällöt kuitenkin aika lailla haihtuvat kun tätä(kin) tehdään lähinnä lammasmaisesti muiden perässä. Kyseessä on lisäksi hiuksille varsin rankka prosessi.
[/quote]
En osannut näköjään lukea kysymystä, en siis ole mies jos se nyt ei tekstistä riittävän hyvin jo välittynyt :D
Olin kai aikaani edellä koska haaveilin harmaista hiuksista 90-luvulla, mutta päädyin olemaan värjäämättä. Sävy kun ei sopisi epäpuhtaaseen, lämpimän kalpeaan ihooni yhtään. Harvalle sopii.
Mun mielestä harmaaksi värjätty tukka voi olla juuri ja juuri siedettävä, kunhan se on riittävän pitkä. Jos malli on poikatukka tai kanan perse, niin sitten se on väristä riippumatta aivan kamala.
t. m28
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 01:01"]https://www.google.fi/search?q=granny+hair+2015&biw=1366&bih=608&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=7Rk4VfPuNYGUsAHJ5IHADg&ved=0CAYQ_AUoAQ#imgrc=_
[/quote]
Aika siistin näköisiä. ;-)