Milloin olet viimeksi käynyt oopperassa tai teatterissa? Mitä näit?
Kommentit (23)
11.12.2021 Oulun Teatterissa En päässyt Juliaksi ensi-illassa.
Hobitti Turun kaupunginteatterissa viime vuoden puolella.
Marraskuussa improvisaatioteatteria, Minttu Mustakallio ja Ville Virtanen (oli työpaikan pikkujoulut).
Kesäteatterissa Junnu Vainion elämästä kertova musiikkinäytelmä. Oli hienosti toteutettu!
Baskervillen koira Helsingin kaupunginteatterissa viime kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuussa improvisaatioteatteria, Minttu Mustakallio ja Ville Virtanen (oli työpaikan pikkujoulut).
Vieläkö he tekevät sitä? Minttu sekä Ville? Olen nähnyt. Luulin, että Ville Virtanen on nykyisin vain siellä Ruotsissa. Oliko hauska esitys?
Onko täällä joku oopperan mainostuskampanja menossa?
Olisikohan ollut vuosi 1981 ja esitys oli Kolme Iloista Rosvoa.
M 48
Kinky boots, musikaali. Oli aikaa ennen koronaa (aek).
En ole musikaalien suuri ystävä, mutta tämä oli ihan hyvä.
Turvamies. Hki kaupunginteatteri . Lokakuu.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joku oopperan mainostuskampanja menossa?
Ei, kunhan tuli mieleen. Olen kyllä sama aloittaja kuin ketjussa "Saat liput oopperaan tänään". ap
Vierailija kirjoitti:
Kinky boots, musikaali. Oli aikaa ennen koronaa (aek).
En ole musikaalien suuri ystävä, mutta tämä oli ihan hyvä.
eKr saa uusia merkityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö he tekevät sitä? Minttu sekä Ville? Olen nähnyt. Luulin, että Ville Virtanen on nykyisin vain siellä Ruotsissa. Oliko hauska esitys?
Ihan joo, mutta iso osa meni ohi, kun tuli juteltua työkavereiden kanssa. Tuota esitetään siis teatterissa, joka on lähempänä klubia / ravintolaa kuin teatteria. Eli istutaan pöydissä ja tilassa on myös baari… jos olisi ollut ”oikeassa” teatterissa, niin ehkä olisi tullut paremmin seurattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan joo, mutta iso osa meni ohi, kun tuli juteltua työkavereiden kanssa. Tuota esitetään siis teatterissa, joka on lähempänä klubia / ravintolaa kuin teatteria. Eli istutaan pöydissä ja tilassa on myös baari… jos olisi ollut ”oikeassa” teatterissa, niin ehkä olisi tullut paremmin seurattua.
Voi esiintyjäparkoja. Joutuvat keksimään päästään esitystä, eikä yleisö edes kuuntele. Höh!
Kävin teatterissa kun veljelä oli joku 2 hengen vapaalippu, tästä ehkä 6 vuotta. Korona pehemmin vaikutanut käynteihin ei. Silti harkitsen museokortin ja ehkä jopa HSL seutulipun ostoa, tänä vuonna. Teatterioin tuskin silti ja oopperaan eikoskaan, ilman vapaalippua. Ooppera on lähinnä visuaalista ympäristösaastaaa.
Taipaleenjoki-ooppera käytiin katsomassa syksyllä. Voin suositella.
Espanjankärpänen, Oulun työväen näyttämö.
En ikinä. Mutta Satulateatterin Kalevala 2.0 olisi kiva päästä katsomaan, sitten kun se voidaan esittää. Olen kuullut, että Satulateatteri olisi yksi Suomen korkeatasoisimpia nuorisoteattereita.
Taisi olla Phantom of the opera (Oopperan kummitus) Kansallisoopperassa, siitä on kyllä jo vuosia.