Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku kertoa mikä ystävääni vaivaa???? !!

Vierailija
03.01.2022 |

Eli on alkanut viime kuukausina käyttäytymään oudosti. Ensinnäkin minun watsppiin tulee häneltä viikossa kymmeniä linkkejä aiheista "miten elää terveellistä elämää" "miten tulla rikkaaksi" "miten elää mielenkiintoista elämää" jne. Laittelee ihmeellisiä videoita mitä minun pitäisi katsoa. Hän puhuu jatkuvasti siitä miten meidän pitäisi yrittää tulla rikkaaksi, ja että jokainen päivä pitää elää kuin se olisi viimeinen. Hän monesti kysyy, olenko tyytyväinen elämääni ja mitä teen päivisin, vaikka olen hänelle kertonut jo monesti. Mua on oikeasti alkanut ärsyttää toi käytös, enkä tiedä mitä teen. Ei ennen ollut näin "sekaisin!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurahtanut johonkin. Jos et jaksa sitä, katkaise ihmissuhde. Jos et saa siitä mitään, miksi jatkaisit?

Vierailija
2/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut eristyksissä vähän liian kauan. Alkaa pää hajoilemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurahtanut johonkin. Jos et jaksa sitä, katkaise ihmissuhde. Jos et saa siitä mitään, miksi jatkaisit?

Koska meillä oli ennen paljon puhuttavaa, nykyään hän vain on jotenkin erilainen

Vierailija
4/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kaveriin vähän etäisyyttä tuossa vaiheessa.

Vierailija
5/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä pari vuotta on varmasti muuttanut ihmisiä ja ihmiset takertuvat mitä ihmeellisempiin juttuihin pysyäkseen edes jotenkin pinnalla.

Vierailija
6/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sekoaa nyt, kun on liikaa itsekseen. Jospa pyydät kahville ja saat keskusteluseuraa.

Minun yksi tuttuni on alkanut suoltaa selfieitä someen jatkuvalla syötöllä. On tehnyt mieli kysyä, onko kaikki ihan kunnossa.

Vierailija
7/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä pari vuotta on varmasti muuttanut ihmisiä ja ihmiset takertuvat mitä ihmeellisempiin juttuihin pysyäkseen edes jotenkin pinnalla.

Aika inhimillistä, varsinkin yksin asuvat kovilla.

Vierailija
8/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tili kaapattu?

Vierailija
9/9 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika menee siihen opiskeluun, kun opiskelee kovapalkkaiselle alalle.

Vinkkaa sille.