Saat liput oopperaan tänään. Menetkö?
Kommentit (27)
Menisin jos olisi hyvillä paikoilla. Kun itse ostan liput oopperaan, otan aina kalleimman hintaluokan liput että olisi mahd. hyvät paikat. Sama teatterissa, joten jos samanlaiset liput ilmaiseksi saisin niin toki käyttäisin.
No en todellakaan. Syljen elitistien päälle.
Vierailija kirjoitti:
JOS PÄÄSEN: Jos pääsen laulamaan niin Kyllä.
Vielä jos dueton baritoni Waltteri Torikan kanssa.
Jos tähän leikkiin sisältyy myös laulutaidon saaminen, niin toden totta mäkin marssisin suoraan estradille laulamaan. Enkä tarvitsisi edes Torikkaa duetoimaan kanssani.
Oikeasti olen nimittäin täysin laulutaidoton. Ja lisäksi näen jatkuvasti painajaista, jossa seison oopperan backstagella ja mun vuoroni astua näyttämölle on juuri tulossa.
Aina toivon (siinä unessa), että kaikki olisi vain unta ja että kun avaisin suuni, sieltä kajahtaisi ihana aaria. Mutta aina kajahtaa vain karmea raakunta, johon yleensä herään...
27.1.22 näyttäisi olevan seuraava Kansallis Oopperan esitys, eli ei oopperaan ainakaan Helsingissä näyttäisi nyt pääsevän.
Koko ikäni lapsesta asti olen käynyt kaikki klassisen musiikin ja jazz konsertit, oopperat, taidenäyttelyt ym. kulttuuripalvelut. En ole silti niistä tippaakaan kiinnostunut. Enkä koe saaneeni niistä mitään iloa. Nykyään lähtisin kulttuuri tapahtumiin vain seuran vuoksi, en sisällön vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
27.1.22 näyttäisi olevan seuraava Kansallis Oopperan esitys, eli ei oopperaan ainakaan Helsingissä näyttäisi nyt pääsevän.
Koko ikäni lapsesta asti olen käynyt kaikki klassisen musiikin ja jazz konsertit, oopperat, taidenäyttelyt ym. kulttuuripalvelut. En ole silti niistä tippaakaan kiinnostunut. Enkä koe saaneeni niistä mitään iloa. Nykyään lähtisin kulttuuri tapahtumiin vain seuran vuoksi, en sisällön vuoksi.
Todella outoa. Mitä järkeä tuollaisessa? Ja mihin pyrit käymällä konserteissa, jos et niistä mitään saa?
Oletko oopperalla töissä?