Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Risi Frutti - syöttekö?

Vierailija
03.01.2022 |

Itse söin nuorempana ja tykkäsin. Sitten olikin todella pitkä tauko. Joskus kaupassa katsoin, mutta en viitsinyt ostaa. Syksyllä sitten jostain syystä päätin pitkästä aikaa maistaa ja hah, nyt syön taas päivittäin eli olen koukussa, kuten silloin ennen. Niin hyvää! Ostan aina vain yhtä eli Mansikka Risi Frutti XL eli se isompi koko.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rainbow riisifrutti on yhtä hyvää,ja yli puolta halvempi.

Se riisi on vaan löysempää ja ei mun mielestä ihan yhtä hyvää… kuten ei lidlinkään. Aito risifrutti on paras.

Olen samaa mieltä, että riisi löysempää ja mauttomampaa Rainbowssa. Lidlin jotenkin halppiskopiomaku. Aito Risi Frutti on minustakin paras!

Vierailija
22/27 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä! Kävin risifrutin sivulla ja huomasin, että sitä on myös kirsikanmakuisella kastikkeella, naam! Rakastan kaikkia kirsikkajuttuja! Ja XL-kokoisena on myös vadelma, ei pelkästään mansikka. Huomenna kauppaan kahmimaan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök kuulostaakin ällöttävältä. Kuka syö kylmää riisipuuroa?

Vierailija
24/27 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yök kuulostaakin ällöttävältä. Kuka syö kylmää riisipuuroa?

Riisivanukasta se on ja se ”hillo” on mansikkakastiketta. Näin lukee sen firman sivuilla.

Vierailija
25/27 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota voi tehdä itsekin. Keittää riipuuron, antaa jäähtyä, sekoittaa joukkoon kermavaahtoa ja rahkaa. Ripaus sitruunamehua. Siihen joku itsetehty hilloke. 

Vierailija
26/27 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa vegaanisia riisifrutteja , namskis.

Vierailija
27/27 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä onko ajat muuttunu mutta risifrutti ei enää uponnu, riisisetti maistu jotenkin puoli keitetyltä, raakaa riisiä ikäänkuin, mannafrutti sen sijaan on aika kova