Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko jos miehesi sukuelimet menisi pilalle?

Vierailija
22.04.2015 |

Peruuttamattomasti pilalle esimerkiksi onnettomuudessa tms.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti eroaisi. Siitähän se järkevä elämä vasta alkaisi, kun ei tarvitsisi elää miehen alkeellisten mielihalujen mukaan.

Vierailija
22/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jättäisi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen kikkeli sairasti n.puoli vuotta sitten balaniitin (=esinahan tulehdus) Ei se mitenkään mätinyt eikä haissut, mutta koko kikkeli turposi jättimäiseksi tunnistamattomaksi lihakimpaleeksi ja oli vaara, että koko kalu menee kuolioon.

.

Sitähän ihmetteli sitten koko keskussairaalan urologian osasto. Jätin jo mielessäni kikulille hyvästit. Kai mun olisi sitten pitänyt tyytyä omiin sormiin, ei mun nuppi kestäis jatkuvaa sivusuhdettakaan. Onneksi heppi palautui hyvän hoidon ansiosta entiselleen. Nahka jäi vähän löysäksi vaan.

Vierailija
24/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rakkaus ja kumppanuus on minulle tärkeämpää kuin seksi. Jossain määrin se olisi jopa helpotus, koska en ole kovin seksuaalinen. Toki välillä kaipaisin, mutta onhan sitä tekovehkeitä.
Se tosin pelottaisi miten mies kestäisi asian. On jo nyt ihan muka traumatisoitunut kun esinahka leikattu lääketieteellisistä syistä lapsena, kokee siksi jotenkin suurempaa tarvetta olla pätevä miehenä tai jotain..

Vierailija
25/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Osittain se voisi jopa tässä elämäntilanteessa olla helpotus. Olisi yksi asia vähemmän, jota tarvitsee murehtia ja huolehtia. Ja vaikka taas joku päivä jaksaisin innostua seksistä, en siltikään jättäisi miestäni tuollaisessa tilanteessa. 

Vierailija
26/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jättäisi, tietenkään. oman seksielämän jatkumisen lisäksi kyllä miettisin enemmän miehen uutta seksuaali-identiteettiä.. tai siis sitä että miehellä ei enää olisi sitä. se olisi hänelle varmasti niin raskasta, että tuntuisi röyhkeältä alkaa vaatimaan että miehen on kuitenkin hoideltava minut säännöllisesti vaikkei saisi enää itse kokea sitä koskaan. 

Vierailija
27/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:19"]

Miksi joku eroaisi sen takia ? :O

[/quote]

Ei saisi enää yhdyntää

Vierailija
28/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:32"]

Tietenkään en. Lapset on tehty, jollei mies enää pystyisi yhdyntään niin painuisin muualle panemaan, kyllä minä silti miestä rakasta(isi)n vaikkei vehje toimisikaan.

[/quote]

Olet kusipää

Vierailija
29/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään en. Lapset on tehty, jollei mies enää pystyisi yhdyntään niin painuisin muualle panemaan, kyllä minä silti miestä rakasta(isi)n vaikkei vehje toimisikaan.

[/quote]

Miten tälläinen itsekäs teksti on voinut saada yläpeukkuja?

Vierailija
30/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:33"]

Ei kai sitä erota tarvitse, että saa seksiä muualtakin kuin puolisolta?

[/quote]

Ainoastaan luuserit pettää

Vierailija
31/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:14"]Peruuttamattomasti pilalle esimerkiksi onnettomuudessa tms.
[/quote]
ei meidän akka tarvitse muutakuin lompakon,ei se tarvitse puolielimiä mihinkään kun on jo lapsensa saanut.

Vierailija
32/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="K" time="22.04.2015 klo 21:25"]

Ei minulla ole kumppania lainkaan, mutta tuskinpa jättäisin. Haluan olla suhteessa rakkaudesta, en seksistä.

[/quote]

Vaikutat ihanalta :) Eikä tämä ole mikään vitsi!

[/quote]

Transupedofiili tuskin tietää mitä rakkaus on.

Vierailija
33/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. Itselle yhdyntä on sitä ainoaa ja parasta seksiä, mutta en silti voisi jättää rakasta miestäni. 

Vierailija
34/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:59"]

[/quote]

Miten tälläinen itsekäs teksti on voinut saada yläpeukkuja?

[/quote]

Ei sitten käynyt mielessä että useimmissa parisuhteissa, joissa seksuaalinen toiminta pakon edessä muuttuu peruuttamattomasti, asia yleensä otetaan tapetille ja siitä keskustellaan? Kysyin tämän aloituksen innoittamana mieheltä mitä sitten tapahtuisi, hän totesi itse että sitten minä varmaan kävisin muualla panettamassa itseäni, ja asia olisi hänelle ok. En toki tiedä muiden parisuhteista, mutta näin jossitelun tasolla asia menisi meillä noin.

Rakkaus ja seksi tukevat ja ovat oleellinen osa toinen toisiaan, mutta on tilanteita joissa ne eivät tarvitse toisiaan. Pahoittelen etten ensimmäistä tekstiäni avannut enempää, toki se vaikutti varsin paskamaiselta.

Vierailija
35/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 22:03"]

[quote author="K" time="22.04.2015 klo 21:25"]

Ei minulla ole kumppania lainkaan, mutta tuskinpa jättäisin. Haluan olla suhteessa rakkaudesta, en seksistä.

[/quote]

Vaikutat ihanalta :) Eikä tämä ole mikään vitsi!

[/quote]

Transupedofiili tuskin tietää mitä rakkaus on.

[/quote]

Sinä et varmaan ole koskaan ollut rakastettu. Syystä. Hanki empatiakykyä, aivot ja jätä ne homehtuneet ennakkoluulot ja stereotypiat narikkaan.

Vierailija
36/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:44"]

Mun miehen kikkeli sairasti n.puoli vuotta sitten balaniitin (=esinahan tulehdus) Ei se mitenkään mätinyt eikä haissut, mutta koko kikkeli turposi jättimäiseksi tunnistamattomaksi lihakimpaleeksi ja oli vaara, että koko kalu menee kuolioon. . Sitähän ihmetteli sitten koko keskussairaalan urologian osasto. Jätin jo mielessäni kikulille hyvästit. Kai mun olisi sitten pitänyt tyytyä omiin sormiin, ei mun nuppi kestäis jatkuvaa sivusuhdettakaan. Onneksi heppi palautui hyvän hoidon ansiosta entiselleen. Nahka jäi vähän löysäksi vaan.

[/quote]Jäikö yhtään harmittamaan kun paksu patukka kuihtui pois?

Vierailija
37/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, rakastan miestäni enkä voisi kuvitellakaan jättäväni häntä sellaisen takia.

Vierailija
38/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jäikö yhtään harmittamaan kun paksu patukka kuihtui pois?"

Ei se ollut varsinaisesti "paksu patukka", pikemminkin kuroutunut kukkakaali.

Vierailija
39/39 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lets sneak in the kitchen, baby you just burn my balls!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi