Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka harvinaista on, että lihava nainen saa puolison

Vierailija
22.04.2015 |

Jos nainen esim. painaa 108 kg ja pituutta 166 cm.

Minkälaiset mahdollisuudet hänellä on elämässään kokea edes yksi aito romanttinen rakkaus, vaikka monet toki sanovatkin että läski ihminen ei ole minkään rakkauden arvoinen.  Puhutaan nyt kuitenkin alle kolmikymppisestä nuoresta naistesta, joka tuskin lämpenee isänsä ikäisten ehdotuksista.

Onko laihdutus oikeasti se tie onneen, jolloin saat kaiken: ystävät, rakkauden, hyväksynnän ja miehen ennen kaikkea. Että lihavuus on kaiken tämän tiellä? Voiko lihava saavuttaa onnea? Lihava muuttuu näkymättömästä näkyväksi kun laihduttaa, ja samalla ihmisesksi muiden ihmisten silmissä.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat pariutuvat toisten lihavien kanssa, ei se puolison löytäminen siis mitenkään mahdotonta ole.

Vierailija
2/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi löytää :) Jotkut rakastuvat ihmisen persoonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä on parikin tosi isoa naista jotka ovat löytäneet jopa hoikat puolisot. Eihän siinä, näyttävät olevan onnellisia.

Vierailija
4/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa että kyllä! Oon reilu 20-vuotias nainen. Pituutta 172 cm ja painoa 90-100 en osaa tarkkaa sanoa koska en oo käyny vaa'alla pitkään aikaan. Oon ollut nykyisen mieheni kanssa muutaman vuoden ja tulevaisuus näyttää valoisalta. Mieheni ei ole lihava, päin vastoin voisi olla isompikin (175cm/~60kg). Hän ei myöskään ole näitä ns. "Karvaranteita".

Vierailija
5/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen ainoastaan yhden lihavan tytön joka ei ole koskaan seurustellut, ja hän on 19. (Itse 21 v)

Kaikki muut ovat tai ovat olleet suhteissa. Yksi on juuri kihlautunut 25-vuotiaana tapaamansa miehen kanssa, on ensimmäinen poikaystävänsä. Yksi juhli hääpäiväänsä ihan jumalattoman kuuman miehen kanssa. Yhtä mies hoitaa nyt kun on sairastunut vuosia kestäneen onnen jälkeen.

Varmasti hoikilla on useammin mahdollisuuksia koska jotkut eivät viehäty lihavista, mutta lihavuus ei todella ole mikään ylivoimainen ongelma!

Vierailija
6/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millaista puolisoa tässä haetaan. Jos toista lihavaa, niin kuten sanottua, ei ongelmaa. Jos taas toisaalta HK:n jauhomakkara hakee naudan sisäfilettä, niin aika toivotonta on.

Vierailija
7/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan kovin todennäköistä ole. Itse sain tuon oman lottovoittoni 10 vuotta sitten. Mitat suunnilleen kuten aloituksessa. Mieheni on normaalipainoinen, fiksu, opiskellut ja aika mukavan näköinenkin. Hän näki muutakin kuin painoni. Olen edelleen hyvin onnellinen hänen kanssaan.

Vierailija
8/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut hyvin hoikan miehen kanssa jo 11 vuotta. Hauskaa on ollut, rakkautta riittää!

-N110kg

Vierailija
9/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin karkeasti yleistäen oman lähipiirin kokemuksella: lihavat löytävät miehen joka rakastaa heitä. laihat löytää miehen joka rakastaa heidän ulkomuotoaan. itse kuulun niihin laihoihin... arvaatte varmaan miten kävi :(

ja niin niin aivan, kaikki av-mammat on laihoja supermalleja joiden miehet kyynel silmässä laulavat ylistystä heidän sielunsa kauneudelle. sanoinkin että näin se on mennyt MINUN kaveripiirissäni. 

Vierailija
10/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta päättelen: edes läskit eivät halua läskiä kumppania. :D

Vierailija
11/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan harvinaista. Iso osa suomalaisista on lihavia.

Vierailija
12/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 161cm ja painoin mieheni tavatessani jotain 70-75kg. Naimisiin mennessämme painoin 95kg. Vuosi häiden jälkeen 55kg ja nyt kun on pari lasta ja imetän vielä toista niin paino on 75kg. Mies on itse hoikka/normaaliruhoinen ja rakastaa mua kaiken kokoisena kuten minäkin häntä, seksin määräkin on pysynyt vakiona läpi suhteen painosta riippumatta. Laihduttanut olen vain oman itseni takia.

Ja kyllä tiedän monia jotka ovat isokokoisena löytäneet puolisoita, kaiken kokoisia. Aito rakkaus ei katso kokoa vaikka joillekin olisikin kynnyskysymys.

Vierailija
13/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava saa aina mamun. Niitä riittää.

Vierailija
14/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:54"]

Riippuu vähän millaista puolisoa tässä haetaan. Jos toista lihavaa, niin kuten sanottua, ei ongelmaa. Jos taas toisaalta HK:n jauhomakkara hakee naudan sisäfilettä, niin aika toivotonta on.

[/quote]

Säälin sinua.

Ja ap:lle tiedoksi että HK:n jauhomakkara ei ehkä löydä sisäfilettä, mutta lihava nainen voi vallan hyvin löytää normaalipainoisen, todella hotin miehen. Kaverini puoliso on niin uskomattoman hottis että voisi olla joku miesmalli, kaveri on 155 cm/ n. 90 kg (arvio, en tiedä tarkkaa painoa). Mies on ulkokuorena alla yhtä kaunis, on nimittäin aivan ihana ihminen 

Vierailija
15/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:58"]Olen 161cm ja painoin mieheni tavatessani jotain 70-75kg. Naimisiin mennessämme painoin 95kg. Vuosi häiden jälkeen 55kg ja nyt kun on pari lasta ja imetän vielä toista niin paino on 75kg. Mies on itse hoikka/normaaliruhoinen ja rakastaa mua kaiken kokoisena kuten minäkin häntä, seksin määräkin on pysynyt vakiona läpi suhteen painosta riippumatta. Laihduttanut olen vain oman itseni takia.

Ja kyllä tiedän monia jotka ovat isokokoisena löytäneet puolisoita, kaiken kokoisia. Aito rakkaus ei katso kokoa vaikka joillekin olisikin kynnyskysymys.
[/quote]

Lisään että olin 18 vuotias kun tapasimme, mies 23v.

Vierailija
16/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:56"]Tästä ketjusta päättelen: edes läskit eivät halua läskiä kumppania. :D
[/quote] Ei ainakaan omalla kohdalla pidä paikkaansa. Kirjoitin mieheni olevan normaalipainoinen, koska usein väitetään että läskin puoliso on automaattisesti läski.

Vierailija
17/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele lihava. Lievästi pullukka vai taapertava michelinakka?

Vierailija
18/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh ja numero 17 mies on myös ihan supi suomalainen :D

Mutta vastauksena viimeiseen kysymykseen niin itse olen paljon onnellisempi kun painoa on alle 70kg. Ystävyys- ja parisuhteeseen paino ei ole vaikuttanut ja iskuyrityksiäkin on tullut muiltakin kuin vanhoilta ja ulkomaalaisilta. Mutta kyllä tavoitteeni on päästä taas normaalipainoon lähitulevaisuudessa ihan oman itseni vuoksi, olin sitä onnettomampi mitä suurempaa lukemaa vaaka näytti. Laihdutus antoi myös voimaa, kun huomaa pystyvänsä siihen (ja sinäkin pystyt vaikka ei tunnu siltä) tuntuu että pystyy melkein mihin vaan.

Vierailija
19/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 21:00"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:59"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:54"]

[/quote]

Säälin sinua.

[/quote]

Jauhomakkara, I presume? ;)

[/quote]

Toki. Ainoa syy miksi minusta on säälittävää jaotella ihmisiä "jauhomakkaroihin" painon perusteella on TIETENKIN se, että olen itse lihava. 

Normaalipainoisilla naisilla ei ole empatiaa. 

Vierailija
20/86 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:56"]Tästä ketjusta päättelen: edes läskit eivät halua läskiä kumppania. :D
[/quote]

Itse asiassa mä myönnän etten halunnut todella lihavaa kumppania, pieni pallomaha tai tukevuus ei ole vaikuttanut ihastumisiini. Mutta tiedän millaista on kamppailla oman lihavuuden kanssa enkä haluaisi toista sellaista kumppaniksi. Vai mitä luulet että siitä tulee jos esimerkiksi kaksi mt-ongelmaista tai alkoholistia lyö hynttyyt yhteen? Mutta tosiaan en vaatinut normaalipainoista kumppania, raja meni siinä "sairaalloisessa ylipainossa" tai ihmisessä joka ei ole sinut oman kroppansa kanssa (painosta riippumatta).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme