Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajan 90 000e autolla Kelan pihaan hakemaan hirveät tuet

Vierailija
22.04.2015 |

Ei mun tartte tehä töitä ku te teette ne mun puolestanne ja palkasta maksatte mun elämisen vaikka ois varaa ostaa huvila rannalta :D

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloittaja, jos voisit kuitenkin nyt rehellisesti paljastaa todellisen elämäntilanteesi. Eikö niin että makaat juuri nyt sohvalla tai sängyllä. Suihkussa et ole käynyt 2 päivään ja olet pieruverkkarit jalassa ja t-paita päällä, jossa edellispäivien ruokalista. Et käy töissä ja lorvit kotona. Ole ystävällinen ja pese edes hampaasi. Kiitos ja hyvää päivää sinulle! -Ritva40

Vierailija
22/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:27"]

Mitenkähän tuo on sallittua?

Sen ainoan kerran kun haimme tukea 24 vuotta sitten ensimmäinen kysymys oli onko meillä auto. Kun sanoin että on (vanha parin tuhannen markan ritsa joka oli välttämätön miehellä töissä) me emme saaneet penniäkään vaan se auto olisi pitänyt myydä ruokarahoiksi. Tosin sitten mies ei olisi päässyt töihin enää mitenkään....

[/quote]

Kyllä sitten taisitte joutua Kelassa aprillipilan kohteeksi, jos noin kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkämaalainen olet? Suomalaisilla tuo ei onnistu, ulkomaalaisilla kylläkin

Vierailija
24/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro paikka ja aika, niin tuun valokuvaamaan sut

Vierailija
25/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva aamuvitsi.

Vierailija
26/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ap hakea vaikka matkakustannuksiin korvausta, tai vaikka eläkettä tai sairauspäivärahaa. Kyllä minunkin vanhempani joutuisivat uudella autolla ajaa Kelan pihaan, eikä heillä ole tietokonetta. Ihan uskottavaa.

Vierailija
27/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:01"]Voihan ap hakea vaikka matkakustannuksiin korvausta, tai vaikka eläkettä tai sairauspäivärahaa. Kyllä minunkin vanhempani joutuisivat uudella autolla ajaa Kelan pihaan, eikä heillä ole tietokonetta. Ihan uskottavaa.
[/quote]

Oletko se sinä Viestin aloittaja ?

Vierailija
28/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 20:50"]

Mäkin kävin pitkään töissä, jopa vuosikaudet kamalaa raatamista yrittäjänä. Sitten huomasin, että EI HITTO, KELASTA SAA MELKEIN SAMAN VERRAN RAHAA, EIKÄ TARTTE KUIN MAATA KOTONA :D :D :D.

[/quote]

no kaikista ei ole yrittäjäksi . Ja niin tuota jos tulos on 500 euro kuussa niin kannataa tosiaan laitaa pillit pussin ja mennä kelaan 

oikea yrittäjä 

Vierailija
29/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajanut 75000 e autolla Kelaan hakemaan äitiyspäivärahaa ja -avustusta. Ei kai tässä mitään ihmeellistä ole? 

Vierailija
30/30 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:57"][quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:27"]

Mitenkähän tuo on sallittua?

Sen ainoan kerran kun haimme tukea 24 vuotta sitten ensimmäinen kysymys oli onko meillä auto. Kun sanoin että on (vanha parin tuhannen markan ritsa joka oli välttämätön miehellä töissä) me emme saaneet penniäkään vaan se auto olisi pitänyt myydä ruokarahoiksi. Tosin sitten mies ei olisi päässyt töihin enää mitenkään....

[/quote]

Kyllä sitten taisitte joutua Kelassa aprillipilan kohteeksi, jos noin kävi.
[/quote]

Näinpä. Taisi sossut ja kelat mennä sekaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan