Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämä siivouspalvelu pitäisi saada miesvaltaisille työpaikoille

Vierailija
03.01.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/895a0503-ff10-4fb1-bd0b-47cd221aed09

Työviihtyvyys paranisi kummasti:) Voisin kyllä ehdottaa vaimollekkin, että mitä jos hänen ei enää tarvitsisikaan siivota ja ostaisimme palvelun ulkopuoliselta tarjoajalta:D Vaimo voisi siivouksen ajaksi lähteä vaikka lenkille

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis vaihtoehtona ei missään nimessä ole, että ottaisit osaa siivoamiseen?

Hieno mies, hieno mies.

En tee akkojen hommia. En myöskään odota että akka vaihtaa renkaat autoonsa, pilkkoo puut tai kiipeilee katolla rännejä tyhjentämässä.

Jaa. Kyllä mä olen vaihtanut aina autooni renkaat, ukko hoitakoon oman menopelinsä. Putsaan myös rännit, koska olen kevyempi. Halot tilaan pilkottuna pihaan, mutta tuskinpa niitä tarvitsee edes täysin puulämmitteisessä talossa päivittäin pilkkoa.

Susta ei siis olisi käytännössä mitään hyötyä jos noi on mielestäsi ainoat hommat, joita "mies" suvaitsee talossa tehdä? Ny se rätti käteen ja vähän nöyryyttä..

Vierailija
22/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää tuollaisia siivousfirmoja kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on ne putkifirmat ja huoltoyhtiöt, joista saa tilata miehen hyvällä varustuksella rassaamaan paikkoja?

Vierailija
24/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tuollaisen yrityksen palveluja ja täytyy sanoa että oli ensimmäinen kerta kun nautin siivoamisesta. Vaikkakin vain katselin sitä.

Läskit rumilukset alapeukuttamassa. 

Läskejä harmittaa kun timmit mimmit tienaa hyvin helposta työstä. Läskithän ei töitä edes tee.

Helposta työstä? Peräkammarin pojan vuosikausia pinttyneen paskahuussin kuuraus EI ole helppoa työtä. Siihen päälle saman imbesillin toljotus suu auki, kuola valuen, yhhyh.

En lukenut artikkelia, mutta toivottavasti tienaavat hyvin.

Vierailija
25/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää tuollaisia siivousfirmoja kiitos.

Eivätköhän nämä yleisty, Venäjältä ja Baltian maista saa varmasti rekrytoitua seksikkäitä naisia töihin.

Vierailija
26/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tuollaisen yrityksen palveluja ja täytyy sanoa että oli ensimmäinen kerta kun nautin siivoamisesta. Vaikkakin vain katselin sitä.

Läskejä harmittaa kun timmit mimmit tienaa hyvin helposta työstä. Läskithän ei töitä edes tee.

Paljonko sinä maksat tuollaisesta siivouspalvelusta? Joku 200 euroa tunti siivoojalle verojen jälkeen olisi ihan kohtuullinen korvaus, joten siivousfirma veloittaa 400-500 euroa tunnilta.

Vierailija
27/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne siivoojat saa nytkään tehdä työtään rauhassa miesvaltaisilla työpaikoilla. Tuohan se auttaa, kun esineellistetään täysin.

Varmasti hyvää mainosta firmallekin.

No kyllä se meidän tehtaan vakiosiivooja, 50v kanttura saa kyllä tehdä työnsä ihan rauhassa, yksikään mies ei huomaa häntä. Eri asia on nuoret ja nätit viikonloppusiivoojat:) mikä onkin mukava lisä aamuvuorossa viikonloppuna. Yksi hymyilikin minulle sillä tavalla vihjailevasti kun tervehdin häntä.

Ja mitä tuohon esineellistämiseen tulee niin naiset itse esineellistävät itsensä esittelemällä ruumiinosiaan internetissä.

Niin, internetissä omasta tahdostaan? Ei työpaikoilla ukkojen lääpittävänä.

Aika paljon kertoo tuokin, että kutsut työtään tekevää naista kantturaksi.

"Hymyilikin vihjaavasti". Voi luoja, nainen ei saa vieläkään edes hymyillä miehelle ilman että mies luulee jotain itsestään. Sit ihmetellään miten naiset onkin niin kylmiä nykyään etteivät edes hymyile. Ei me voida olla ystävällisiä kun urpot ottaa sen heti iskuyrityksenä ja lupana lääppiä!!!

Vierailija
28/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on ne putkifirmat ja huoltoyhtiöt, joista saa tilata miehen hyvällä varustuksella rassaamaan paikkoja?

Kyllähän keski-ikäiset naiset ahdistelevat nuoria ja komeita putkimiehiä ja nuoretkin naiset jos ovat kehopositiivisia.

Vierailija
29/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on helppoa, jos ei tarvitse muuta kuin pyyhkiä sieltä täältä pölyjä. Lopputuloshan ei miehiä kiinnosta, joten rahat pois pöljiltä.

Vierailija
30/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työ on helppoa, jos ei tarvitse muuta kuin pyyhkiä sieltä täältä pölyjä. Lopputuloshan ei miehiä kiinnosta, joten rahat pois pöljiltä.

Oon itsekin ollut siivooja joskus ja kyllä sitä työn jälkeä seurattiin tarkasti.

Mutta näissä lienee suht helppoa kun asiakas lumoutuu siitä perseen tuijottelusta niin, että työnjälki on sivuseikka :D

Vierailija
31/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on sen verran fiksuja työpaikkoja, että tyttökalenterit ovat kadonneet seiniltä.

Vierailija
32/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta on vähän erikoista, että vielä luojan vuonna 2022 miehet ulkoistaa siivouksen ja kodinhoidon täysin naisen vastuulle.

Musta on erikoista, että luojan vuonna 2022 tuollainen tunkkainen esineellistävä seksismi menee vielä jossain läpi. Sitten vielä ihmetellään mihin feminismiä tarvitaan.

Naiset ovat seksiobjekteja ja naisten peput on tarkoitettu miesten silmäniloksi, joten miksi siivouspalvelu ei voisi tarjota myös silmänruokaa nuorista ja nätistä naisista?

Kyllä ne nuorten ja nättienkin naisten peput on tarkoitettu vaan paskantamiseen.

Vierailija
33/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne siivoojat saa nytkään tehdä työtään rauhassa miesvaltaisilla työpaikoilla. Tuohan se auttaa, kun esineellistetään täysin.

Varmasti hyvää mainosta firmallekin.

No kyllä se meidän tehtaan vakiosiivooja, 50v kanttura saa kyllä tehdä työnsä ihan rauhassa, yksikään mies ei huomaa häntä. Eri asia on nuoret ja nätit viikonloppusiivoojat:) mikä onkin mukava lisä aamuvuorossa viikonloppuna. Yksi hymyilikin minulle sillä tavalla vihjailevasti kun tervehdin häntä.

Ja mitä tuohon esineellistämiseen tulee niin naiset itse esineellistävät itsensä esittelemällä ruumiinosiaan internetissä.

Niin, internetissä omasta tahdostaan? Ei työpaikoilla ukkojen lääpittävänä.

Aika paljon kertoo tuokin, että kutsut työtään tekevää naista kantturaksi.

"Hymyilikin vihjaavasti". Voi luoja, nainen ei saa vieläkään edes hymyillä miehelle ilman että mies luulee jotain itsestään. Sit ihmetellään miten naiset onkin niin kylmiä nykyään etteivät edes hymyile. Ei me voida olla ystävällisiä kun urpot ottaa sen heti iskuyrityksenä ja lupana lääppiä!!!

Tuollaisilla työpaikoilla oli vittumaista siivota nuorena naisena. Päädyin äkkiä muualle,

Kantturuuskin vapauttaa, monessakin mielessä.

Vierailija
34/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itsekin ollut siivooja joskus ja kyllä sitä työn jälkeä seurattiin tarkasti.

Mutta näissä lienee suht helppoa kun asiakas lumoutuu siitä perseen tuijottelusta niin, että työnjälki on sivuseikka :D

Eihän tuolla "siivouspalvelulla" ole mitään tekemistä kotisiivousfirmojen siivoukseen verrattuna. Vähän pölyjä pois sieltä täältä ja keskilattian imurointi, niin siivous on tehty.

Vierailija
35/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas tuossapa se syy, miksi kotisiivoojat toivovat aina, että asukas ei ole paikalla.

Vierailija
36/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on sen verran fiksuja työpaikkoja, että tyttökalenterit ovat kadonneet seiniltä.

Ne ovat kadonneet, jonkun ruman ja läskin kateellisen naisen vaatimuksista. Kyllä niitä ennen oli joka paikassa ja sentään autokorjaamoilla edelleen. Näyttävät autot ja seksikkäät naiset ovat monesti samassa kuvassa, kummatkin esineitä joista miehet tykkäävät.

90-luvulla rengasliikkeessä työharjottelussa ollessamme 15 vuotiaana paikan omistaja huomasi kun katselimme seinällä olevaa pillukalenteria ja hymyili ja sanoi, että se pojat ihan tervettä. Ne on pojat, joita kiinnostaa pillu ja kauniit naiset.

Jep. Miehillä liikkuu päässä jo jotain muutakin.

Vierailija
37/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat kadonneet, jonkun ruman ja läskin kateellisen naisen vaatimuksista. Kyllä niitä ennen oli joka paikassa ja sentään autokorjaamoilla edelleen. Näyttävät autot ja seksikkäät naiset ovat monesti samassa kuvassa, kummatkin esineitä joista miehet tykkäävät.

90-luvulla rengasliikkeessä työharjottelussa ollessamme 15 vuotiaana paikan omistaja huomasi kun katselimme seinällä olevaa pillukalenteria ja hymyili ja sanoi, että se pojat ihan tervettä. Ne on pojat, joita kiinnostaa pillu ja kauniit naiset.

Naisena minä pystyn viemään rahani sellaiseen autofirmaan, jossa ei pidetä tyttökalentereita seinällä.

Vierailija
38/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jumalauta että miehet on tyhmiä😂 Urpoille voi myydä viidenkympin homman kahdella sadalla kun vähän vilauttaa ihoa. Helvetin luolamiehet😂

Tän takia käytän miehiä ihan kylmästi hyväksi, jos on noin tampio että työntää rahaa kun luulee jotain saavansa niin ihan oma vika.

Omat rahat lihoo sijoituksissa kun aina saa jonkun hyväntekeväisyyskohteen maksamaan elämisen. Eikä mun tarvitse olla niille edes erityisen mukava, riittää kun olen kaunis.

Vierailija
39/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisena minä pystyn viemään rahani sellaiseen autofirmaan, jossa ei pidetä tyttökalentereita seinällä.

Tervetuloa meille! T. Nainen joka omistaa autokorjaamon

Vierailija
40/66 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komppaan. Kerrankin odotin siivoamista. Olen käyttänyt kyseistä palvelua useamman kerran.