Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää mikä on juuri minun elämäni tarkoitus?

Vierailija
22.04.2015 |

Koko ajan, kavereideni ja sukulaisten saadessa lapsia, ostaessaan taloja ja autoja, tulen tietoisemmaksi siitä, että oma elämäni on jotenkin "epänormaalia". En ole ikinä seurustellut, koska en vain ole löytänyt ketään, ja aiemmin olin niin rikkinäinen ihminen, etten olisi edes seurusteluun kyennyt. Tuntuu, ettei elämälläni ole merkitystä ja olen vain näkymätön ihminen, joka kulkee vain, vaikka millään ei ole määränpäätä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sitä tiedä mistään.

Vierailija
2/4 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus olet sinä ITSE, älä vertaa omaa elämääsi muiden elämiin, ne nimittäin ovat niiden muiden elämiä ja tarkoituksiaan. Voinen sanoa, että en minäkään ole vielä ihan perille päässyt tästä koko ruletista, vaikka olenkin saanut elämässäni kaikkea kokea, ja olen löytänyt aikoinani aviopuolisoni, jonka kanssa olen vieläkin avioliitossa, olen saanut kokea lapsien saamisen ilon ja onnen, jos lie kaiken sen tuoman rasittavuudenkin, ei kuules lasten kasvatustehtäväkään ole mitään niin helppoa kuin heinän teko.  Elämä on ponnistelua, jos niin tahtoo, mutta vähemmälläkin punnertamisella pärjää, kun on pakko. Niin ehkä kaikki on vaan sattumaa, ja niinhän se onkin. Aina ei voi valita, mutta useimmiten kyllä ja siitä se koostuu koko elämäsi tahdoit tai et. Katse vaan aina uuteen päivään kohti haasteita, mitä eteemme tulee, siinähän se. Kaikki on kuitenkin loppuen lopuksi melkoisen pian ohi, kun kuolemamme korjaa itse kunkin, ja aina tulee uusia eläviä tilallemme, kestävä kehitys on ainakin taattua. Aina tulee ihmisen elämään uutta, josta ei ole edelliset ja sitäkään edelliset sukupolvet edes osanneet kuvitellakaan. Mielenkiintoista kaiken kaikkiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun elämäsi tarkoitus on elää elämäsi Jumalan kunniaksi..

Vierailija
4/4 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän lukee siinä tuoteselosteessa. Eihän äitis oo hukannut sitä?? Saa niistä nykyään varmaan netistä jotku kopiot :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän