Jos saisit valita yhden joululahjan itsellesi niin mitä valitsisit.
Itse valitsisin viikon lomamatkan Thaimaassa Käärijän kanssa.
Kommentit (58)
Rauhaa päälle maan. Itse en tartte mitään, mulla on jo kaikkea.
Rasvapolton hiiliteräspannulleni, sillä nyt siihen tarttuu kaikki kiinni.
Polviin asti ylettävät villasukat.
Puolison ja oman perheen lapsineen. Minulle nämä on yksi yksikkö eikä ilman yhtä ole toistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä opettelin just neulomaan kirjoneuletta neulomalla tuollaiset tosi pitkävartiset sukat jotka menee nyt sitten yli polvenkin.. Pikkuisen ehkä tuli mittavirhettä mutta ihan oma "moka".
Ihanat nämä kyllä on ja seiskaveikasta neulottuna vielä mukavan paksutkin.
Jos siis sullakin on luppoaikaa niin suosittelen neulomista ja sen opettelua. Kasvaa kummasti pinnakin ;-)
100kg Fazerin suklaata ja hyvän tv sarjan
Toivoisin mukava ja rauhallista joulua kaikkille Suomen naisille.
Kolmannen (ja viimeisen) tuotantokauden sarjasta Good Omens. Tiedän, se tulee aikanaan, en vain tiedä olenko silloin enää hengissä.
3 h + k vuokra-asunto, tästä läheltä, vuokra 500 e, sisältäen muuttoavun.
Loppuelämän mittaisen, onnellisen, parisuhteen sellaisen ihmisen kanssa, joka sellaisen myös ansaitsee
Vierailija kirjoitti:
Puolison ja oman perheen lapsineen. Minulle nämä on yksi yksikkö eikä ilman yhtä ole toistakaan.
Komppaan!
Yhteisen arjen lasteni kanssa. Edes säännölliset tapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä opettelin just neulomaan kirjoneuletta neulomalla tuollaiset tosi pitkävartiset sukat jotka menee nyt sitten yli polvenkin.. Pikkuisen ehkä tuli mittavirhettä mutta ihan oma "moka".
Ihanat nämä kyllä on ja seiskaveikasta neulottuna vielä mukavan paksutkin.
Jos siis sullakin on luppoaikaa niin suosittelen neulomista ja sen opettelua. Kasvaa kummasti pinnakin ;-)
Heh, mä neulon joka joulun alla itselleni ne novitan joulukalenterisukat. Nyt on taas uusi pari odottamassa jouluaattoa vaikka entisiäkin taitaa olla liki kymmenet.
Vierailija kirjoitti:
Naisten talvihaalari.
Oi, tällainen olisi ihana. Itse olen kyllä niin nirso, ettei käy mikään sellainen vaalea ja juhlava venäläistyylisen "piukka" vöineen ja kullanvärisine vetoketjuineen jne eikä kyllä sitten ihan se perinteinen pilkkihaalarikaan, mutta sellaista välimallin versiota ei taida olla olemassakaan.
Tuo "makuupussitakki" on tavallaan jonkinlainen korvike kyllä, mutta tuollainen haalari olisi kyllä aika kiva.
Yhteyden lapsiini.