Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni oli liittynyt tinderiin..

Vierailija
22.04.2015 |

Kuulemma "läpällä kavereiden kanssa"... En tiedä miten suhtautua... auttakaa. Ollako vain tyyni ja luottaa mieheen? Menin ihan sanattomaksi kun tämä paljastui.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä mikään ihme, että muut naiset alkaneet kiinnostamaan jos APlla on tarve seurata miehen puhelimen käyttöä. Seuraatko häntä joka aamu töihin asti ettei varmasti kävisi pyörähtämässä naapurissa?

Varmasti te naiset otatte tämän kommentin trollina ettekä pohdi asiaa sen enempää.

Vierailija
22/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vetäsin ihan läpällä naapurin vaimoa hanuriin.. hei läpällä vaan...läpällä... lääääpällä.
T.mies naapurista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:23"]No ei ole kyllä mikään ihme, että muut naiset alkaneet kiinnostamaan jos APlla on tarve seurata miehen puhelimen käyttöä. Seuraatko häntä joka aamu töihin asti ettei varmasti kävisi pyörähtämässä naapurissa?

Varmasti te naiset otatte tämän kommentin trollina ettekä pohdi asiaa sen enempää.
[/quote]
Ei en seuraa.. mieheni aikoi näyttää minulle jonkun youtube videon ja katsoin luonnollisesti vierestä kun hän oli tätä videota matkalla etsimään. Kyllä poikaystävänikin vilkuilee kännykkäni näyttöä aina kun kännykälläni surffailen hänen lähettyvillään.
Ap

Vierailija
24/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 08:42"]Mä vetäsin ihan läpällä naapurin vaimoa hanuriin.. hei läpällä vaan...läpällä... lääääpällä.
T.mies naapurista
[/quote]
Läpällä kavereiden kanssa ☺

Vierailija
25/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin hävettäis jos oma mies menis siihen, kaikki kaupungin ihmiset näkis että olen aisankannattaja.

Vierailija
26/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo ja höpö höpö. Tuolla "läpällä kavereiden kanssa" on hyvä perustella kaikki sellaiset tekemiset, joista toinen osapuoli saattaisi loukkaantua. En todellakaan luottaisi tuohon... Anna samalla mitalla takaisin ja sano, että teit sen vaan läpällä kavereiden kanssa?

Vierailija
27/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllästyny suhun ja ettii uutta

Vierailija
28/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ant[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 09:02"]Mua ainakin hävettäis jos oma mies menis siihen, kaikki kaupungin ihmiset näkis että olen aisankannattaja.
[/quote]

Anteeksi tuli vahingossa alapeukku!!
Samaa mieltä. Häpeisin silmät päästäni...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi