Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystäväni oli liittynyt tinderiin..

Vierailija
22.04.2015 |

Kuulemma "läpällä kavereiden kanssa"... En tiedä miten suhtautua... auttakaa. Ollako vain tyyni ja luottaa mieheen? Menin ihan sanattomaksi kun tämä paljastui.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En luottaisi. Ei sinne läpällä liitytä vaan seuraa haetaan vähintään keskusteluun.

Vierailija
2/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se haluaa läpällä irtoseksiä :/ pahoittelut. Onhan se koukuttavan pelimäinen, mutta todella vaikea uskoa että kukaan mies olisi siellä muuten kuin testaamassa et lohkeeko. Liity sinäkin, ja kato mitä sanoo. Pääset samalla vähän tsekkailemaan aplikaation tunnelmaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään luottaisi. Tinder on seuranhakupalvelu siinä missä muutkin treffipalstat. Seuraa sieltä haetaan.

Vierailija
4/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löydän poikaystäväs tinderistä? Haluan antaa sille römpsääni

Vierailija
5/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äääh mitä mää teen :( kun ei tälläisen takia oikein voi miestä jättääkään...
ap

Vierailija
6/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä sitä näyttämään tinderin sisältö sulle? Toki sen varmaan kerennyt hätäpäissään poistaa jo.

Vierailija
7/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet selväksi, että rinnastat Tinderin muiden naisten iskemiseen. Teillä on keskustelun paikka.

Vierailija
8/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiin ei kyllä läpällä liitytä, ihme toimintaa.. Kuten joku jo aiemmin sanoi, liity sinäkin "ihan läpällä kavereiden kanssa" ja hehkuttelet, mitä kaikkea kivaa sieltä löydätkään ihan noin niinku huvikseen iltoja piristämään. Katso mitä miekkonen siihen tuumaa..

Vierailija
9/28 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huolehdi.. Mies voi rakastaa yhtä naista ja panna toista samanaikaisesti. Avoimet parisuhteet ovat tätä päivää.

Vierailija
10/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
11/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti hän on ainakin vähän kyllästynyt suhun ja etsii piristysruisketta tinderistä. Katsoakseen millaisia naisia siellä on yms.

Vierailija
12/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 11:29"]Nosto
[/quote]

Älä jaksa koko ajan upittaa

Vierailija
13/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tinder on ihan panokaverin hakupalvelu. Minun kaveripiirissä Se ainakin tunnetaan sellaisena. En tunne yhtäkään varattua, joka läpällä käyttäisi palvelua. Mitä sillä voi ees läpällä tehdä? Kun kyse on kuitenkin muiden kuvien kattelusta, tykkäyksestä ja matchin löytämisestä, et voi alkaa jutella.

Vierailija
15/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan katsoisi tuollaista miestä..

Vierailija
16/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:10"]Äääh mitä mää teen :( kun ei tälläisen takia oikein voi miestä jättääkään...
ap
[/quote]

Eikö?

Minä olen tehnyt poikaystävälleni harvinaisen selväksi, että lasken Tinderin siihen, että hakee seksiä muilta naisilta. Ja en hyväksy sitä. On kyllä itsekkin sanonut, että ei hyväksy sitä, jos minulla olisi Tinder puhelimessa. Ei kyllä ole tarvettakaan ladata sitä, koska se on seksin haku-sovellus, vaikka jotkut väittäisivät mitä. Vähän kuin joku menisi stripparille halin takia.

Kysyppäs ap poikaystävältäsi onko ok tarkistaa tämän Tinder? Jos kerran oli väin läpällä. Eihän siellä sit pitäis olla mitään piilotettavaa.

Vierailija
17/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tämä paljastui ap:lle? En minä jaksaisi huolestua. Esittäisin toiveen, että tämä poistaisi tinderin, eihän hän itsekään varmaan haluaisi, että ap sinne ilmestyisi omalla tahollaan, tai muualle treffipalstalle. Kauanko olette seurustelleet? Ikä?

Vierailija
18/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 07:27"]Mistä tämä paljastui ap:lle? En minä jaksaisi huolestua. Esittäisin toiveen, että tämä poistaisi tinderin, eihän hän itsekään varmaan haluaisi, että ap sinne ilmestyisi omalla tahollaan, tai muualle treffipalstalle. Kauanko olette seurustelleet? Ikä?
[/quote]
Paljastui kun katselin vierestä miehen kännykän käyttöä ja huomasin sovelluksen. Kysyin asiasta ja vastasi niinkuin jo kerroin. Olemme seurustelleet kaksi vuotta. Ikää minulla 22, poikaystävällä 23.
Ap

Vierailija
19/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity sit säkin

Vierailija
20/28 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on nykyään vaan niin ettei kehenkään voi luottaa. Ei parisuhde nykypäivänä kannata. Pettäminen on tehty liian helpoksi ja siihen suorastaan kannustetaan. En väitä etteikö ennenkin petetty, mutta kyllä se on yleistynyt selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän