Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko hyvä (pehmo)isä olla haluttava mies?

Vierailija
22.04.2015 |

Mahtuvatko samaan pakettiin?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi olla. 

Vierailija
2/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvin mahtuu samaan pakettiin ainakin meillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on sängyssä peto ja muuten täysin pehmoisä, ulkonäkökään ei aluksi viehättänyt mutta nykyään on mun silmissä oikein herkullinen tapaus :)

Vierailija
4/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella! olen 31v nainen ja himoitsen yhtä 10v. vanhempaa miestä joka on lapselleen todella hyvä isä. ap: anna palaa vaan!

Vierailija
5/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla! Mieheni on itsevarma ja flirtti tyyppi, joka helposti saa naiset kuolaamaan. Isänä hän on hyvinkin pehmo :D

Vierailija
6/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:55"]todella! olen 31v nainen ja himoitsen yhtä 10v. vanhempaa miestä joka on lapselleen todella hyvä isä. ap: anna palaa vaan!
[/quote]

Niin ja ennenkuin kahlitsette miehenne patteriin ja alapeukutatte tuon, niin unohdin mai ita kyseessä olevan eronnut mies. Sinkku. Relax mammat ;-)

Vierailija
7/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mahtuvat samaan! Tuollaisen kun saisi jonain päivänä :) -N20

Vierailija
8/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisi voiko hyvä äiti olla hyvä kumppani/haluttava/seksikäs?

Voi.

Vierailija
9/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, vaikka naiset tietysti valehtelevat pokkana tässä aiheessa. Naiset jakavat miehet alitajuntaisesti beta- ja alfa-miehiin. Beta-miehet ovat näitä isähahmoja ja "turvallisia" kumppaneita. Ikävä kyllä tähän pakettiin ei mahdukkaan sitten enää seksuaalista vetovoimaa naisen silmissä. Alfa-miehet ovat epäluotettavia ja surkeita kumppaneita, mutta jännittäviä ja saavat paikat kosteaksi.

M27

Vierailija
10/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mun mies ainakin on. On ollut hoitovapaalla molempien kanssa vuoden, haluaa kolmannen lapsen, hellii, hoivaa, valvoo yöllä ja leikkii jne. Hoitaa lääkäreitä, harrastuksia, synttäreitä ym. yhtä lailla kuin minä. On myös komea, urheilullinen ja menestynyt urallaan ja tietyllä tavalla "äijä". En tietty tiedä miten naiset yleensä häntä reittaisivat, ja kaikillahan on oma makunsa, mutta minun silmissäni hän on kyllä erittäin haluttava, ja uskoisin, että myös monien muiden naisten.

Vierailija
11/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan niin päin, että lapsiaan kohtaan välinpitämätön mies ei voi olla kuuma. Kyllä se lämpimyys ja empatia millä on väliä sänkyhommissa yleensä heijastuu muidenkin ihmisten kohteluun, niinkuin vaikka lasten.

Vierailija
12/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:17"]Ei voi, vaikka naiset tietysti valehtelevat pokkana tässä aiheessa. Naiset jakavat miehet alitajuntaisesti beta- ja alfa-miehiin. Beta-miehet ovat näitä isähahmoja ja "turvallisia" kumppaneita. Ikävä kyllä tähän pakettiin ei mahdukkaan sitten enää seksuaalista vetovoimaa naisen silmissä. Alfa-miehet ovat epäluotettavia ja surkeita kumppaneita, mutta jännittäviä ja saavat paikat kosteaksi.

M27
[/quote]
Komppaan. Valitettavasti.. On ne miehet joita himoitaan ja sitten ne joiden kanssa perustetaan perhe ja eletään parisuhteessa.
N40

Vierailija
13/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:17"]Ei voi, vaikka naiset tietysti valehtelevat pokkana tässä aiheessa. Naiset jakavat miehet alitajuntaisesti beta- ja alfa-miehiin. Beta-miehet ovat näitä isähahmoja ja "turvallisia" kumppaneita. Ikävä kyllä tähän pakettiin ei mahdukkaan sitten enää seksuaalista vetovoimaa naisen silmissä. Alfa-miehet ovat epäluotettavia ja surkeita kumppaneita, mutta jännittäviä ja saavat paikat kosteaksi.

M27
[/quote]
Uskomatonta kyllä joihinkin miehiin mahtuu monta puolta vaikka toisiin ei saa mahdutettua sitä ensimmäistäkään (hyvää).

Vierailija
14/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Mun mieheni on pehmeää perheenisätyyppiä eikä todellakaan töissäkään millään macho-alalla, mutta sängyssä se vaan on niin ihana peto. Kipinä ei oo todellakaan sammunut monen vuoden eikä kolmen lapsenkaan jälkeen :-)

Vierailija
15/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin hyvä isä voi olla ja onkin seksikäs ja haluttava :) 

Minua ei ainakaan kiinnosta suurella egolla varustettu itsekäs pelimies ja jos vielä on huono isäkin niin ehdoton turn off!

Vierailija
16/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut sytyttäis todellinen pehmoisä. Väliin pahin seksin tappaja on se, kun mieheni elää, kuin olisi lapseton. Ottaa lasten kanssa, vaan parhaat hetket arki ja jää mulle.

Vierailija
17/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:17"]

Ei voi, vaikka naiset tietysti valehtelevat pokkana tässä aiheessa. Naiset jakavat miehet alitajuntaisesti beta- ja alfa-miehiin. Beta-miehet ovat näitä isähahmoja ja "turvallisia" kumppaneita. Ikävä kyllä tähän pakettiin ei mahdukkaan sitten enää seksuaalista vetovoimaa naisen silmissä. Alfa-miehet ovat epäluotettavia ja surkeita kumppaneita, mutta jännittäviä ja saavat paikat kosteaksi.

M27

[/quote]

En tiedä yhtään huonoa isää, joka olisi haluttava. Tunnen monia hyviä isiä, jotka ovat haluttavia

Vierailija
18/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteen meni hermot, siihen joka lauloi sitä kerikeri Runeberg, vai miten se meni?

Vierailija
19/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:17"]

M27

[/quote]

Voi jestas näitä "miesasiamiehiä". Olet vain yksiselitteisesti väärässä, ja nämä sinun alfaurostyyppisi vetoavat perin harvoihin naisiin. Alemmat sosiaaliluokat ovat toki konservatiivisempia ja tytöt on kasvatettu jo nuorena etsimään näitä ns. perinteisellä tavalla maskuliinisia miehiä, joista sitten kaikki eivät kykenekään isyyteen ja perhe-elämään. Koulutetut naiset, joilla on terve itsetunto, eivät kyllä todellakaan kiihotu mistään macho-apinoista.

Vierailija
20/20 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:20"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:17"]Ei voi, vaikka naiset tietysti valehtelevat pokkana tässä aiheessa. Naiset jakavat miehet alitajuntaisesti beta- ja alfa-miehiin. Beta-miehet ovat näitä isähahmoja ja "turvallisia" kumppaneita. Ikävä kyllä tähän pakettiin ei mahdukkaan sitten enää seksuaalista vetovoimaa naisen silmissä. Alfa-miehet ovat epäluotettavia ja surkeita kumppaneita, mutta jännittäviä ja saavat paikat kosteaksi.   M27 [/quote] Komppaan. Valitettavasti.. On ne miehet joita himoitaan ja sitten ne joiden kanssa perustetaan perhe ja eletään parisuhteessa. N40

[/quote]

Täysin eri mieltä. Tai ainakin mulla on kotona sekä himoittava mies että hyvä parisuhde- ja perheihminen yhteen henkilöön paketoituna. N39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme