Yksinäinen opiskelijavappu
Mitä tekemistä yksinäinen opiskelija voisi vappuna keksiä? Haluaisin niin kovin edes kerran viettää elämässäni sosiaalista opiskelijavappua, mutta kavereita ei tässä kaupungissa ole yhtään enkä tiedä, kehtaanko mennä yksin yliopiston vapputapahtumiin. Yksinäisyys syö mielenterveyttä enkä ole tällä hetkellä kauhean puheliasta tai kiinnostavaa seuraa. Mutta silti haluaisin olla vappuna ihmisten kanssa ja pitää hauskaa.
Kommentit (17)
Kehtaat mennä, vappuna jos koskaan! Menet johonkin tupaten täyteen ahdettuun puistoon, juot itsesi mukavaksi ja lyöttäydyt johonkin mukavannäköiseen seurueeseen. Alat jutella ja jos kysyvät, sanot että hukkasit kaverisi. Kukaan ei huomaa mitään, hyvin se menee! :) t. Entinen ujo
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:50"]
Kehtaat mennä, vappuna jos koskaan! Menet johonkin tupaten täyteen ahdettuun puistoon, juot itsesi mukavaksi ja lyöttäydyt johonkin mukavannäköiseen seurueeseen. Alat jutella ja jos kysyvät, sanot että hukkasit kaverisi. Kukaan ei huomaa mitään, hyvin se menee! :) t. Entinen ujo
[/quote]
Kiitos :) Tällaisen vastauksen sain myös viime vuonna samasta aiheesta aloittamaani keskusteluub. Mutta mietin, että voiko *oikeesti-oikeesti* mennä yksin tapahtumaan ja lyöttäytyä tuntemattomien seuraan. Ymmärrän jos on vaikka kavereiden kanssa jossain ja siinä sitten porukka vähitellen sekoittuu jne. Mutta tuntuu niin ääliömäiseltä mennä yksin jonnekin tapahtumaan harhailemaan. Mitään sellaista ryhmää mihin voisi lyöttäytyä, ei ole. Muutama kaveri on facen perusteella osallistumassa vapputapahtumiin, mutta kukaan ei ole pyytänyt mukaan enkä todellakaan kehtaa itse tuppautua.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 19:11"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:50"]
[/quote]
Kiitos :) Tällaisen vastauksen sain myös viime vuonna samasta aiheesta aloittamaani keskusteluub. Mutta mietin, että voiko *oikeesti-oikeesti* mennä yksin tapahtumaan ja lyöttäytyä tuntemattomien seuraan. Ymmärrän jos on vaikka kavereiden kanssa jossain ja siinä sitten porukka vähitellen sekoittuu jne. Mutta tuntuu niin ääliömäiseltä mennä yksin jonnekin tapahtumaan harhailemaan. Mitään sellaista ryhmää mihin voisi lyöttäytyä, ei ole. Muutama kaveri on facen perusteella osallistumassa vapputapahtumiin, mutta kukaan ei ole pyytänyt mukaan enkä todellakaan kehtaa itse tuppautua.
[/quote]
Voi, olen itse tehnyt niin, ja joka vappu meidän seuraan on lyöttäydytty. Tai jos meneekin pupu pöksyyn tai tuntuu ettei löydy omanlaistaan seuraa, eikö tulisi itsensä voittanut olo jos kävisit edes katsomassa? Huonoitsetuntoisena on tosi vaikea muistaa, etteivät ne ihmiset oikeasti tiedä sinusta mitään, eivät ujoudesta, yksinäisyydestä, masennuksesta, koulukiusaamisesta tai siitä supernolosta jutusta kuudennella luokalla. Ajattele näitä venetsialaisina naamiohuveina, voit olla juuri kuka haluat ;) Parhaat asiat elämässä tulevat (valitettavasti) heittäytymällä mukavuusalueen ulkopuolelle.
Ja oikeasti, jos sulla on siellä kavereita - ei mitään ongelmaa. Ei kaikki suositutkaan jaksa koko ajan varmistella, että tulkaa mun kanssa, vaan odottavat että muut tulevat heidän luokseen. Menet paikalle, vaihdat pari sanaa ja tunnustelet tilannetta. Vappuna julkisella paikalla hauskaa pitävät porukat eivät käännytä pois, vaan tietty innostunut hypersosiaalisuus kuuluu kuvaan. Tunnistan entisestä itsestäni tuon, etten halunnut "tuppautua", kun todellisuudessa muut tulkitsivat sen niin etten haluaisi heidän seuraansa.
Mikä kaupunki? Tule meidän porukkaan jos olet täälläpäin, sanotaan että olet nettikaverini :D
Vietetään me yhdessä vappu! Olen nuori mies ja kaipaan seuraa vapuksi. Mihin osoitteeseen voin kirjoittaa, että voimme tutustua paremmin?
Kai ainejärjestöllänne on jotain vappuohjelmaa? Ota vähän rohkaisua (ei liikaa!) ja mene sinne, ei ole ainakaan mitään menetettävää! :)
Vappu on tosi hyvää aikaa tutustua ihmisiin, lähes kaikki ovat niin avoimilla mielillä tapahtumissa :) Onko ainejärjestölläsi tms. tapahtumia jossa voisit tavata puolituttuja? Olen itsekin menossa jonnekin, vaikka olen jo valmistunut, työttömänä sama käydä katsomassa meininkiä :)
Oon Tampereelta. En kyllä tiedä, uskaltaisinko tavata netistä ketään, etenkään Vauvalta ;) :-3
Sekaan vaan! :) Älä turhia ujostele. Vappuna melkein kaikki on hyvällä päällä, jos opiskelutapahtumaan on lähtenyt! Hyvä tilaisuus tehdä tuttavuutta uusiin ihmisiin!
Tsemppiä!!
Ai harmi, itse en asu Tampereella t.9 mutta niin kuin monet ehdotti,rohkeasti mukaan vaan ainejärjestön tapahtumaan tms. Tai kait siellä lakitetaan joku patsas,siellä on varmasti paljon väkeä?
Jätä av ja sijoita siihen mennyt aika johonkin ongelmasi kannalta hyödylliseen, esimerkiksi osakunta- tms. opiskelijatoimintaan.
Koskenrantaan vaan jos Tampereelta oot ;) Kyllä siellä kaikki juttelee tuntemattomille ja puolitutuille ihan tosta noin vaan, mahdut kyllä hyvin mukaan! :D
Epäiletkö tietäväsi ketään muuta yksinäistä? Heiltähän voit kysellä että aiotko mennä esim. ainejärjestön juhliin. Jos vastaavat epämääräisesti, ovat varmaan yksinäisiä ja miettivät samoja kuin sinäkin
Vapuks on luvattu niin paskaa ilmaa, ettei kannatta tehdä mitään vaan toivoa, että juhannuksena olis parempi keli!