Spiritismiä pelanneet kuolevat
Tästä on satavarma tieto, että jokainen spiritismiä kokeillut on kuolee. Oletko sinä pelanut spiritismiä?
Kommentit (15)
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:33"]Kaikki kuolee joskus... :-)
[/quote]
Nii ja olen pelannut spiritismiä, ja tiedän kuolevani joskus
Jokainen joskus aamulla sängystä noussut kuolee.
Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan tupakoitsijoista kuolee 70%. Taidanpa alkaa röökaamaan ;)
Vesi on myrkyllistä. 100 % niistä, jotka juovat vettä, kuolevat.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:32"]
Tästä on satavarma tieto, että jokainen spiritismiä kokeillut on kuolee. Oletko sinä pelanut spiritismiä?
[/quote]
Mikä on, kun joku on "kuolee"? Onko se joku kuolée?
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:35"]
Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan tupakoitsijoista kuolee 70%. Taidanpa alkaa röökaamaan ;)
[/quote]
Kuule, kyllä se on tasan 100%.
Myöskin hissiä käyttäneistä kuolee tuon verran. Ja banaania syöneistä. Teneriffalla käyneistä. Toyota Corollan kyydissä olleista. Kissanpentua sylissään pitäneistä jne...
Tästä on satavarma tieto, että jokainen nukkumista kokeillut on kuolee. Oletko sinä nukkunut?
9.2934464e-12 % kuolee, koska 1 on ollut kuolematon eli Jeesus.
Kyllähän se Jeesuskin kuoli. Se vain heräs henkiin.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 11:52"]
[/quote]
Mikä on, kun joku on "kuolee"? Onko se joku kuolée?
[/quote]
Ajatuskatko. Onko tämä vaarallista? Ap
[/quote] Oon pelannut sprititismiä eikä kukaan pelaajista kuollut
Siitä on 3-vuptta
Kyllähän Sam ja Dean Winchesteritki kuoli ja nousi kuolleista. Onko nekin jeesuksia? Ei, vaan Jumalalta vastaus rukouksiin! ;)
Elvis elää!
En tiedä mitä pelejä hän on pelaillut.
Itse olen pelannut jopa useampaa kertaan spiritismiä, vielä pitkän kaavan mukaan eli pelkästään kynttilän valossa, kaikki ristit pois talosta jne. Tottakai minä kuolen. Ei kukaan elä ikuisesti. Mutta uskon että tuolla pelillä ei tule olemaan mitään tekemistä sen kanssa, että missä ja milloin kuolen.
Kaikki kuolee joskus... :-)