Tytölle nimeksi Ines? Toinen nimi?
Ollaan mietitty esikoiselle nimeä Ines, mitäs tykkäätte? Lapsen isä on suomenrutsalainen, joten ei kahta ii:tä sen takia (sukunimi siis kanssa ruotsalainen). Muita josta tykkään on esim. Lana (sanotaan Laana), Ava, Tilda ja Alexia. Toisen nimen kanssa ollaan ihan hakusessa, ehdotuksia???
Jotain mitä olen miettinyt toiseksi nimeksi on esim: Emilie, Cecilia, Amelie, Serafina (eli jotain suht. kansainvälistä)
Ehdotuksia kaivattais..... :)
Kommentit (56)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:37"]
Ines Ankka
[/quote]
Joo ei
Selvä, oisko kellään asiallisempia ehdotuksia?
nii ois kiva kuulla...
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:33"]Ollaan mietitty esikoiselle nimeä Ines, mitäs tykkäätte? Lapsen isä on suomenrutsalainen, joten ei kahta ii:tä sen takia (sukunimi siis kanssa ruotsalainen). Muita josta tykkään on esim. Lana (sanotaan Laana), Ava, Tilda ja Alexia. Toisen nimen kanssa ollaan ihan hakusessa, ehdotuksia???
Jotain mitä olen miettinyt toiseksi nimeksi on esim: Emilie, Cecilia, Amelie, Serafina (eli jotain suht. kansainvälistä)
Ehdotuksia kaivattais..... :)
[/quote]
Ines on kaunis nimi. Ines Ava?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 18:42"]
Sofia
[/quote]
Sofia on kyllä kaunis nimi, mutta on niiiiin yleinen, että sen takia haluan välttää
ap
Emiliaa mietin kun luin otsikon, mutta tuo Emilie on itseasiassa parempi. Tosi kaunis nimi mielestäni. Ines myös ihan kiva.
Ettekö te kantturat osaa itse edes nimetä pentujanne??!! Jatkuvasti joku täällä kyselee jonkun "hienostuneen" ja "erikoisen" nimen perään.
Anastasia?
Aleksiina?
Aleksandra?
Aurora, Anniina
Esmeralda tuli heti mieleen kun luin otsikkosi. Ines Esmeralda, minusta tosi kaunis nimi.
Matilda on todella kaunis nimi, laitetaan harkintaan. Esmeralda on periaatteessa ihan kaunis, mutta Ines Esmeralda on ehkä vähän liian eksoottinen..... ap
Ines Ankka