Miksi kelpaan miehille vain seksiin?
Ihan aluksi haluan sanoa, että en ole mielestäni tyrkky tai erityisen huomionhakuinen "stereotyyppinen panopuu". Olen luonnostaan valitettavasti hyvin rintava, mutta meikkaan hyvin kevyesti ja näytän luonnolliselta, en pukeudu pissistyylisesti tai postaile tissi- tai persekuvia kaikkien nähtäville nettiin. Saatan joskus vaikeassa tai kiusallisessa tilanteessa piiloutua hetkellisesti vähän sellaisen "hupsun ja nauravaisen" kuoren suojiin, mutta luonteeltani olen hyvin herkkä, empaattinen ja pohdiskeleva tyyppi. Seksikkääksi on toki sanottu usein, mutta otan sen kohteliaisuutena koska koen sen tarkoittavan seksikkyyttä sellaisella luonnollisella ja naisellisella, ei miten sen nyt sanoisi... ronskilla tai halvalla tavalla. Arvostan itse miehissä eniten älykkyyttä, karismaa ja keskustelutaitoja. En kiinnostu pinnallisista lihaskimpuista, vaan ennemminkin herkistä taiteilijoista ja myönnettäkööt, rentuista.
Ongelma kuitenkin on, että tunnun kiinnostavan miehiä vain seksimielessä, ja tämä harmittaa minua. En käy koskaan treffeillä tai seurustele. En koskaan ole sitä tyttöystävätyyppiä, vaan se salaisuus jolle tekstaillaan yön pimeinä tunteina kun oikea tyttöystävä on nukkumassa. En pidä tästä ollenkaan, enkä harrasta seksiä varattujen kanssa. Minulle tulee paha mieli tyttöystävän puolesta jo silloin, kun varattu mies juttelee minulle salaa kumppaniltaan, puhumattakaan jos suunnittelisin jotain kiellettyjä tapaamisia. En saa minkäänlaisia kiksejä varattujen "iskemisestä" tai isketyksi tulemisesta, vaan aina tulee vain tällainen paha olo siitä, miksi kelpaan vain likaiseksi salaisuudeksi tai sinkuillekin lähinnä seksisuhteeseen. Ongelma tuskin on myöskään siinä että olisin liian tyhmä seurustelukumppaniksi, sillä henkinen yhteys on itselleni fyysistä paljon tärkeämpää, vaikka seksistä paljon pidänkin. Toki olen varmasi sivistymätön hempukka moneen oikeasti älykkääseen/korkeasti koulutettuun mieheen verrattuna, mutta tavalliseksi tallaajaksi olen ihan fiksu nainen eikä edes nuorempana minua ole koskaan kiusoiteltu tyhmyydestä. Ajattelen omilla aivoillani, osaan perustella mielipiteeni ja nautin syvällisistä keskusteluista. Pystyn keskustelemaan avoimesti myös seksistä enkä ole sillä alueella laisinkaan epävarma, mutta en siltikään ymmärrä, miksi en siitä huolimatta voisi kelvata sänkyyn JA suhteeseen? En tietenkään haluaisi alkaa esittämään muuta kuin olen tai lopettaa näyttämästä tunteitani, mutta en myöskään lopettaa täysin ilmaisemasta seksuaalisuuttani, lopettaa hymyilemästä ja pukeutumaan jätesäkkiin.
Mitä ihmettä siis teen väärin? Olenko tyrkky ja vaikutan liian seksuaaliselta sitä itse tietämättäni? Ovatko parikymppiset (parikymppinen siis olen itsekin) miehet yksinkertaisesti vielä niin kypsymättömiä, vai kiinnostunko aina vain vääränlaisista miehistä? Tämä asia ihan oikeasti vaivaa minua, sillä pelkään etten tule löytämään oikeaa suhdetta tai rakastavaa miestä. Minussa on toki paljon vikoja (kenessä nyt ei huonoja puolia olisi), mutta loppujen lopuksi olen silti äärimmäisen välittävä, herkkä, pohdiskeleva ja empaattinen ihminen. Minulla on myös paljon hyviä ystävyyssuhteita, sekä miesten että naisten kanssa. Tulen noin yleisesti hyvn toimeen naisten kanssa muutenkin.
Miksi en kuitenkaan kelpaa kenellekään aidosti suhteeseen?
Kommentit (16)
korkeemman markkina-arvon miehille kelpaat vain panopuuksi. Etsi oman tasoista seuraa, niin saat myös parisuhteen.
Ai et kelpaa? Vai eikö sulle itselles kelpaa?
tutustu ittees. Sä oot hyvä.kyl sit rupee kelpaamaan, kun tajuat oman arvos ja tajuat, että miehetkin on ihmisiä ja niilläkin on tunteet. Missä sun tunteet on piilossa?
Yliopistossa opiskelevat miehet haluavat usein myös akateemisen naisen. Ainakin parikymppisiin pätee, olen itsekin opiskelija, vaikka en akateeminen. Jotkut jopa ovat nirsoja sen suhteen, mitä nainen opiskelee eli täytyisi myös olla oikeanlainen ala.
Toinen juttu, mikä tuli mieleen, on se, että ajattelet olevasi liian seksikäs ja sen takia helpon oloinen ja siitä seuraa ongelmasi. Yleensä seksisuhteeseen kuitenkin kelpaa nainen, joka ei ole tarpeeksi seksikäs ja kaunis, jotta hänet haluaisi parisuhteeseen. Miehet myös tuppaavat kuvailemaan seksikkääksi, kun he haluavat vain seksiä. Sen huomaa esim. baaripokaajista.
Et ole sinut itsesi kanssa. Vedät silloin tietynlaisia ihmisiä puoleesi. Ne "avioehdokkaat" ovat yleensä ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja kykenevät näin terveeseen ja tasapainoiseen suhteeseen toisenkin ihmisen kanssa.
Ihmeitä rupeaa tapahtumaan, kun rupeaa ensin kelpaamaan itselleen. Mutta se että juoksee siinä talutusnuorassa että miten kelpaa toisille, niin se juoksu ei pääty valitettavasti ikinä. Näillä ihmisillä on mielestäni vain vaikeuksia katsoa itseään semmoisina kuin ovat.
Mielipiteitä ja näitä "totuuksia" on ihan yhtä monta kuin on meitä ihmisiäkin. Kuuntele itseäsi, se on se juttu.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 11:12"]
Et ole sinut itsesi kanssa. Vedät silloin tietynlaisia ihmisiä puoleesi. Ne "avioehdokkaat" ovat yleensä ihmisiä, jotka ovat sinut itsensä kanssa ja kykenevät näin terveeseen ja tasapainoiseen suhteeseen toisenkin ihmisen kanssa. Ihmeitä rupeaa tapahtumaan, kun rupeaa ensin kelpaamaan itselleen. Mutta se että juoksee siinä talutusnuorassa että miten kelpaa toisille, niin se juoksu ei pääty valitettavasti ikinä. Näillä ihmisillä on mielestäni vain vaikeuksia katsoa itseään semmoisina kuin ovat. Mielipiteitä ja näitä "totuuksia" on ihan yhtä monta kuin on meitä ihmisiäkin. Kuuntele itseäsi, se on se juttu.
[/quote]
Ne varattuna ap:ta iskevät ainakin ovat terveessä ja tasapainoisessa suhteessa? Minun mielestäni usein epävakaat ihmiset pääsevät helposti suhteisiin, koska heissä on jännitystä ja he eivät osaa olla yksin.
Liian pitkä teksi. En jaksa lukea. Ehkä olet liian äänessä ja miehet ei jaksa kuunnella.
Olemme samanlaisia haha. Vaikea tilanne. Voin omasta kokemuksesta sanoa, että toivoa löytyy. Itse tapasin miehen, joka kävi hyvin kuumana minuun ja sitä seksiä selvästi halusi heti. En antanut ekalla kerralla tietenkään vaikka hänestä pidin, mutta tapasimme muutaman kerran uudestaan heti ensitapaamisen jälkeen
ja pian ihastuimme päätä pahkaa, nyt avoliitossa. Ei maailman romanttisin tarina, mutta ei se seksin haluamme poissulje joka kerta muuta. Mies on vieläkin ihanan hulluna minuun.
Kirjoita lyhyesti ja ytimekkäästi. Jaksa lukea tollasta pökälettä..
Lyhennä muutamaan lauseeseen niin annan vastauksen. Muuten panen sinua ja lähden kotiin.
Mulla sama tilanne ollut. Näyttävällä ulkonäöllä saa huomiota aina enemmän. Niin hyvää kuin huonoo. Kannattaa vähän ehkä kiinnittää huomiota missä sitä seuraa ettii ja esim ystävystyä ensin mieheen
Itsekritiikkiä liikaa? Sopiva ammatti sinulla ja miehelläsi?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:44"]
Kirjoita lyhyesti ja ytimekkäästi. Jaksa lukea tollasta pökälettä..
[/quote]
Ei kai tuo nyt niin pitkä ollut, en viitsinyt lyhentää kun olisi jäänyt olennaisia seikkoja kertomatta! No mutta tiivistetysti: miksi kelpaan vain seksiin, vaikka minussa olisi potentiaalia niin paljon muuhunkin? :D Onko vika minussa, käytöksessäni (jota en itse tiedosta) vai miehissä joista kiinnostun? Miksi olen se kenen kanssa halutaan pettää ihan suunnitellusti?
Miehet haluu tietty pettää jonkun kanssa joka on näyttävä, mukava ja seksikäs. Mut ei mikään noista piirteistä tee susta huonoo tyttöystävämatskua. Ehkä vähän liian epätoivoisesti etsit parisuhdetta ja mietit että mitä se toinen susta haluaa ennen ku oot kerenny tutustuakkaan koko ihmiseen.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:19"]
Et ole nainen.
[/quote]
Mitä tarkoitat? AP
[quote author="Vierailija" time="06.04.2015 klo 02:21"]
Liian pitkä teksi. En jaksa lukea.
[/quote]
Demissä törmännyt tähän, mutta että täällä "akuisten palstallakin" on tämmöisiä ameban keskittymiskyvyllä ja pitkäjännitteisyydellä varustettuja yksilöitä...