Riskiryhmäläinen, käytkö kaupoissa nyt kun tartunnat räjähtäneet?
Kommentit (42)
Mä tilaan kotiin viikon ruoat Prismasta. Jos menisin bussilla, joutuisin menemään kaksi kertaa viikossa ja matkat tulisivat maksamaan vähintään 6 euroa mutta todennäköisemmin yli 11 euroa, joten itse asiassa kotiin tilaaminen tulee jopa halvemmaksi.
Saan Primasta myös ilmaisia tuotenäytteitä ja usein olen saanut alennuksia eri syistä, Ensi viikolla käytän taas alekuponkia, jolloin saan ilmaisen kuljetuksen. Lisäksi kun on S-etukortti, niin saa bonuksia enemmän kun keskittää kaikki ruokaostokset.
Olen korona-aikana siirtynyt myös käyttämään lähiapteekkiani. Heillä on verkkokauppa, joten voin sitä kautta tilata ja maksaa reseptilääkkeetkin plus muut apteekkitavarat. Jos olen kovin sairas, niin voivat tuoda ilmaiseksi kotiinkin. Yleensä kuitenkin käyn apteekissa noutamassa tavarat, jotka olen jo maksanut netissä.
Melkein kaiken muunkin olen netistä tilannut korona-aikana (toki ennenkin tilasin).
Kätevää.
En käy. Tilaan kaiken apteekki asioita myöten kotiin.
Miten ihmeessä ihmisten mielestä on kallista tilata ruuat kotiin? Tilaan aina kuukauden ruuat kerralla ja se kuljetus maksaa plussakortilla 9.90e ja pidän sitä todella edullisena,jos lähtisin junalla/bussilla käymään marketissa maksaisi se reissu jo lippuina 5,60e enkä saisi edes kuukauden ruokia kannettua yhdellä kerralla. Kuukauden ruuat säilyy hyvin pakkasessa/kuivatuotteina ja juurekset jääkaapissa.