Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvis päästä katkasuhoitoon

Vierailija
22.04.2015 |

Mutta en tiedä miten, koska en haluu että sukulaiset tai ystävät saa tietää..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan.

Vierailija
2/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sieltä sun sukulaisiin tai ystäviin oteta yhteyttä. Ihan salassapitovelvollisia ne on kuten muukin sairaanhoito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki delirium ja mene päivystykseen.

Vierailija
4/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Etkö ole nähnyt jokaisen lehden keskiaukeamalla listaa katkaisu menneitä ihmisistä ennen? Samalla lähettävät tarkat tiedot kahtena kopion sukulaisille ja kavereille ja entisille ja tuleville ja nykyiselle kumppanille

Vierailija
5/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]

A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan.

[/quote]

Näin. Saat bentsoja joilla olo helpottuu ja jaksat vieroitusoireiden yli. Ei mene mihinkään eteenpäin tietoa katkaisuhoidosta.

Vierailija
6/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan.
[/quote] Kiitos paljon avusta, en tiennyt että sinne voi vaan kävellä sisään ja selittää tilanteen. Ei se vielä ole paha (pari kertaa viikossa tulee juotua ja on isot kaljahimot niin kauvan kunnes saan kaljaa) Mut parempi ryhdistäytyy nyt ja hommata apua, niin ei tarvi 10 vuoden päästä miettiä mitä ois voinut tehdä toisin.. Suvussa paljon alkoholisteja ja on suuri todennäköisyys jos en muutu, niin kohta olen itsekkin tosi huonossa jamassa. Muutenkaan mun ei kannata juoda, koska holi tekee mut tosi agressiiviseks ja on paljon tullut vaikeuksia siksi.. Ap

Vierailija
7/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Ap! Tsemppiä!

Vierailija
8/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:29"]Ei sieltä sun sukulaisiin tai ystäviin oteta yhteyttä. Ihan salassapitovelvollisia ne on kuten muukin sairaanhoito.
[/quote] Hyvä sitten, en vaan tiedä mitä sanoa esim. äitille kun se soittelee joka viikko, enkä haluis huolestuttaa sitä. Pitäis siis keksii joku syy miks se ei saa muhun yhteyttä ja miks en tule käymään. Ap

Vierailija
9/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:35"]Hyvä Ap! Tsemppiä!
[/quote] Kiitos:-)

Vierailija
10/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan.
[/quote] Kiitos paljon avusta, en tiennyt että sinne voi vaan kävellä sisään ja selittää tilanteen. Ei se vielä ole paha (pari kertaa viikossa tulee juotua ja on isot kaljahimot niin kauvan kunnes saan kaljaa) Mut parempi ryhdistäytyy nyt ja hommata apua, niin ei tarvi 10 vuoden päästä miettiä mitä ois voinut tehdä toisin.. Suvussa paljon alkoholisteja ja on suuri todennäköisyys jos en muutu, niin kohta olen itsekkin tosi huonossa jamassa. Muutenkaan mun ei kannata juoda, koska holi tekee mut tosi agressiiviseks ja on paljon tullut vaikeuksia siksi.. Ap
[/quote]

Et sinä katkoa tarvi. Vaan muuta avohoitoa.A-klinikalle pääsee. Soita dinne

Vierailija
11/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan. [/quote] Kiitos paljon avusta, en tiennyt että sinne voi vaan kävellä sisään ja selittää tilanteen. Ei se vielä ole paha (pari kertaa viikossa tulee juotua ja on isot kaljahimot niin kauvan kunnes saan kaljaa) Mut parempi ryhdistäytyy nyt ja hommata apua, niin ei tarvi 10 vuoden päästä miettiä mitä ois voinut tehdä toisin.. Suvussa paljon alkoholisteja ja on suuri todennäköisyys jos en muutu, niin kohta olen itsekkin tosi huonossa jamassa. Muutenkaan mun ei kannata juoda, koska holi tekee mut tosi agressiiviseks ja on paljon tullut vaikeuksia siksi.. Ap

[/quote]

A-klinikalle tosiaan voi kävella ilman ajan varausta, mutta otsikon katkolle ei. Katkolle taas pääsee sen a-klinikan kautta, jossa kirjoittavat lähetteen sinne. A-klinikan kiinni ollessa lähetteen saa myös terveyskeskuksesta.

Vierailija
12/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan.
[/quote]

Et sinä katkoa tarvi. Vaan muuta avohoitoa.A-klinikalle pääsee. Soita dinne
[/quote] Ni joo pitää varmaan soitella, kyl ne sieltä sitten arvioi mun tilan ja neuvoo mitö tehdä. En kyl mielellää mitäö bentsoja alkais käyttää, koska niihinki voi jäädä koukkuun ja sit on helvetti irti.. Joku antabuskuuri vois auttaa. Ap

Vierailija
13/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kokemusta a klinikoista ja katkaisuhoidosta. Ei ole auttanut juurikaan ja katkolta kun pääsee niin heti baariin menin.

Vierailija
14/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan. [/quote] Kiitos paljon avusta, en tiennyt että sinne voi vaan kävellä sisään ja selittää tilanteen. Ei se vielä ole paha (pari kertaa viikossa tulee juotua ja on isot kaljahimot niin kauvan kunnes saan kaljaa) Mut parempi ryhdistäytyy nyt ja hommata apua, niin ei tarvi 10 vuoden päästä miettiä mitä ois voinut tehdä toisin.. Suvussa paljon alkoholisteja ja on suuri todennäköisyys jos en muutu, niin kohta olen itsekkin tosi huonossa jamassa. Muutenkaan mun ei kannata juoda, koska holi tekee mut tosi agressiiviseks ja on paljon tullut vaikeuksia siksi.. Ap

[/quote]

A-klinikalle tosiaan voi kävella ilman ajan varausta, mutta otsikon katkolle ei. Katkolle taas pääsee sen a-klinikan kautta, jossa kirjoittavat lähetteen sinne. A-klinikan kiinni ollessa lähetteen saa myös terveyskeskuksesta.
[/quote] Joo pitää ottaa selvää, kyl ne sit siel neuvoo. Ap

Vierailija
15/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:43"]Mulla on kokemusta a klinikoista ja katkaisuhoidosta. Ei ole auttanut juurikaan ja katkolta kun pääsee niin heti baariin menin.
[/quote] Ehkä sinulla ei vaan ole tippaakaan sisua ja itsekuria? Ap

Vierailija
16/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa tilanteessa ei ole laitoskatkon indikaatioita. Avohoitoa kyllä saat.

Vierailija
17/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:43"]

Joo pitää ottaa selvää, kyl ne sit siel neuvoo. Ap

[/quote]

Neuvoo kyllä. Promillet pitää sitten olla nollassa jos lääkitystä haluaa, muuten saa vain keskustelua.

Vierailija
18/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan. [/quote] Kiitos paljon avusta, en tiennyt että sinne voi vaan kävellä sisään ja selittää tilanteen. Ei se vielä ole paha (pari kertaa viikossa tulee juotua ja on isot kaljahimot niin kauvan kunnes saan kaljaa) Mut parempi ryhdistäytyy nyt ja hommata apua, niin ei tarvi 10 vuoden päästä miettiä mitä ois voinut tehdä toisin.. Suvussa paljon alkoholisteja ja on suuri todennäköisyys jos en muutu, niin kohta olen itsekkin tosi huonossa jamassa. Muutenkaan mun ei kannata juoda, koska holi tekee mut tosi agressiiviseks ja on paljon tullut vaikeuksia siksi.. Ap [/quote] Et sinä katkoa tarvi. Vaan muuta avohoitoa.A-klinikalle pääsee. Soita dinne [/quote] Ni joo pitää varmaan soitella, kyl ne sieltä sitten arvioi mun tilan ja neuvoo mitö tehdä. En kyl mielellää mitäö bentsoja alkais käyttää, koska niihinki voi jäädä koukkuun ja sit on helvetti irti.. Joku antabuskuuri vois auttaa. Ap

[/quote]

Ei niitä bentsoja sieltä saa kuin ihan jokuseksi päiväksi, jotta jaksaa kauheimpien ahdistusten ja darraolojen yli... 

Mutta sun juominen ei vaikuta niin kovalta että välttämättä tuontyyppistä lääkkeelllistä hoitoa tarvisitkaan katkaisuksi. Mutta A-klinikalta tosiaan löytyy apua kaikille alkoholin käyttöä lopettaville tai vähentäville.

Vierailija
19/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne auttaa, isäni oli katkolla ja ollut raitis kohta 10 vuotta.

Vierailija
20/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:45"]Tossa tilanteessa ei ole laitoskatkon indikaatioita. Avohoitoa kyllä saat.
[/quote] Mikä tahansa apu kelpaa. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan