Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvis päästä katkasuhoitoon

Vierailija
22.04.2015 |

Mutta en tiedä miten, koska en haluu että sukulaiset tai ystävät saa tietää..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan. [/quote] Kiitos paljon avusta, en tiennyt että sinne voi vaan kävellä sisään ja selittää tilanteen. Ei se vielä ole paha (pari kertaa viikossa tulee juotua ja on isot kaljahimot niin kauvan kunnes saan kaljaa) Mut parempi ryhdistäytyy nyt ja hommata apua, niin ei tarvi 10 vuoden päästä miettiä mitä ois voinut tehdä toisin.. Suvussa paljon alkoholisteja ja on suuri todennäköisyys jos en muutu, niin kohta olen itsekkin tosi huonossa jamassa. Muutenkaan mun ei kannata juoda, koska holi tekee mut tosi agressiiviseks ja on paljon tullut vaikeuksia siksi.. Ap

[/quote]

A-klinikalle tosiaan voi kävella ilman ajan varausta, mutta otsikon katkolle ei. Katkolle taas pääsee sen a-klinikan kautta, jossa kirjoittavat lähetteen sinne. A-klinikan kiinni ollessa lähetteen saa myös terveyskeskuksesta.
[/quote]

Monelle katkolle pääsee ilman lähetettä. Senkin menee. Muttei tilanne siltä kuulosta

Vierailija
22/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:43"]

Mulla on kokemusta a klinikoista ja katkaisuhoidosta. Ei ole auttanut juurikaan ja katkolta kun pääsee niin heti baariin menin.

[/quote]

Yksi (mies) oli katkolla ja sen vaimo toi sille sinne viinaa, sinä sentään kestit ilman ja otit vasta katkon jälkeen :) Tosin tämäkin mies lensi katkolta samantien ulos kun huomasivat. Käsittämättömät täytyy vaan olla viinan himot, kun katkolle pitää saada viinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:48"]

Monelle katkolle pääsee ilman lähetettä. Senkin menee. Muttei tilanne siltä kuulosta

[/quote]

Ok. täällä pitää olla lähete. Eri systeemit eri kaupungeissa.

Vierailija
24/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan. [/quote] Kiitos paljon avusta, en tiennyt että sinne voi vaan kävellä sisään ja selittää tilanteen. Ei se vielä ole paha (pari kertaa viikossa tulee juotua ja on isot kaljahimot niin kauvan kunnes saan kaljaa) Mut parempi ryhdistäytyy nyt ja hommata apua, niin ei tarvi 10 vuoden päästä miettiä mitä ois voinut tehdä toisin.. Suvussa paljon alkoholisteja ja on suuri todennäköisyys jos en muutu, niin kohta olen itsekkin tosi huonossa jamassa. Muutenkaan mun ei kannata juoda, koska holi tekee mut tosi agressiiviseks ja on paljon tullut vaikeuksia siksi.. Ap [/quote] Et sinä katkoa tarvi. Vaan muuta avohoitoa.A-klinikalle pääsee. Soita dinne [/quote] Ni joo pitää varmaan soitella, kyl ne sieltä sitten arvioi mun tilan ja neuvoo mitö tehdä. En kyl mielellää mitäö bentsoja alkais käyttää, koska niihinki voi jäädä koukkuun ja sit on helvetti irti.. Joku antabuskuuri vois auttaa. Ap

[/quote]

Ei niitä bentsoja sieltä saa kuin ihan jokuseksi päiväksi, jotta jaksaa kauheimpien ahdistusten ja darraolojen yli... 

Mutta sun juominen ei vaikuta niin kovalta että välttämättä tuontyyppistä lääkkeelllistä hoitoa tarvisitkaan katkaisuksi. Mutta A-klinikalta tosiaan löytyy apua kaikille alkoholin käyttöä lopettaville tai vähentäville.
[/quote] Ei mulle yleensä tuu darraa, mut morkkis on sitäki suurempi vaik en ois mitää ees tehny. Ahdistustaki on harvoi, yleensä syytän ja haukun itteeni mut ei sen ihmeellisempää. Eli tuskin sit määrätään bentsoja. Mut kyl se antabuskuuri kuulostaa iha hyvält vaihtoehdolt täs tilantees. Mulle sitä jo 17 vuotisana ehdotettiin. (Nyt oon 19v)

Vierailija
25/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:47"]Kyllä ne auttaa, isäni oli katkolla ja ollut raitis kohta 10 vuotta.
[/quote] Tosi hieno juttu:-) Oon ilonen teidän puolesta. Ap:-)

Vierailija
26/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:46"]

Ei niitä bentsoja sieltä saa kuin ihan jokuseksi päiväksi, jotta jaksaa kauheimpien ahdistusten ja darraolojen yli... [/quote]

Täällä saa kolmeksi päiväksi, mutta mukaan vaan päivän annoksen. Eli joka aamu pitää käydä hakemassa uudet ja puhaltaa nollat. Perjantaina antava mukaan enemmän koska se vkl. kiinni.

Vierailija
27/27 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:51"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:42"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:33"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:26"]A-klinikat ovat avohoitoyksiköitä. Sisään voi kävellä vieroitusoireita hoidattamaan yleensä ilman ajanvarausta päivystysaikoina. Jos tapauksesi ei ole kovin paha, saat lääkityksen ja pääset kotiin. Katso kotikuntasi sivuilta lisätietoja. Onnea matkaan. [/quote] Kiitos paljon avusta, en tiennyt että sinne voi vaan kävellä sisään ja selittää tilanteen. Ei se vielä ole paha (pari kertaa viikossa tulee juotua ja on isot kaljahimot niin kauvan kunnes saan kaljaa) Mut parempi ryhdistäytyy nyt ja hommata apua, niin ei tarvi 10 vuoden päästä miettiä mitä ois voinut tehdä toisin.. Suvussa paljon alkoholisteja ja on suuri todennäköisyys jos en muutu, niin kohta olen itsekkin tosi huonossa jamassa. Muutenkaan mun ei kannata juoda, koska holi tekee mut tosi agressiiviseks ja on paljon tullut vaikeuksia siksi.. Ap [/quote] Et sinä katkoa tarvi. Vaan muuta avohoitoa.A-klinikalle pääsee. Soita dinne [/quote] Ni joo pitää varmaan soitella, kyl ne sieltä sitten arvioi mun tilan ja neuvoo mitö tehdä. En kyl mielellää mitäö bentsoja alkais käyttää, koska niihinki voi jäädä koukkuun ja sit on helvetti irti.. Joku antabuskuuri vois auttaa. Ap

[/quote]

Ei niitä bentsoja sieltä saa kuin ihan jokuseksi päiväksi, jotta jaksaa kauheimpien ahdistusten ja darraolojen yli... 

Mutta sun juominen ei vaikuta niin kovalta että välttämättä tuontyyppistä lääkkeelllistä hoitoa tarvisitkaan katkaisuksi. Mutta A-klinikalta tosiaan löytyy apua kaikille alkoholin käyttöä lopettaville tai vähentäville.
[/quote] Ei mulle yleensä tuu darraa, mut morkkis on sitäki suurempi vaik en ois mitää ees tehny. Ahdistustaki on harvoi, yleensä syytän ja haukun itteeni mut ei sen ihmeellisempää. Eli tuskin sit määrätään bentsoja. Mut kyl se antabuskuuri kuulostaa iha hyvält vaihtoehdolt täs tilantees. Mulle sitä jo 17 vuotisana ehdotettiin. (Nyt oon 19v)
[/quote]

Hakeudu pan A-klinikalle.. Kokeile myös AA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi