Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passaatteko miehiänne?

Vierailija
22.04.2015 |

Jos, niin miten.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus. Teen ruokaa/eväät/kahvia, annan hierontaa jne. Kyllä sekin passaa mua :)

Vierailija
2/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nautin ihan valtavasti sellaisesta kanaemon roolista, sellaisesta perinteisen naisen roolista. Passaan siis ruoat nenän eteen, vaatteet valmiiksi mitä päälle laittaa, hoidan muutenkin kaikki sisä-kotityöt itse. Mies sitten hoitaa auto- ja remonttihommat. 

Kun lapset oli pienempiä niin olin myös sitä mieltä että lasten hoitaminen, varsinkin pikkulasten, on naisten homma, enkä pyytänyt miestä osallistumaan mihinkään. Sai osallistua mihin halusi mutta en pyytänyt saati vaatinut. En varmaan olisi osannut pitää miehekkäänä tai seksikkäänä miestä, joka olisi näitä nykyajan pehmo-miehiä jotka tekee kotihommia ja vaihtavat vaippoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole miestä mutta ex.naista passasin, olen alistuva ihmistyyppi ja hän oli vitun laiska

onneks ei tartte passata enää

Vierailija
4/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passaan, jos huvittaa ilahduttaa ja jos saan vastapassausta mieheltäni.

Vierailija
5/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tarpeen mukaan tai jos huvittaa. Sama toimii myös toisin päin, en minä mikään piika ole omassa kodissani.

Vierailija
6/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin. Mies passaa minua useammin. Hoidan yhteisiä lapsiamme enemmän kuin mies, joten passauskiintiöni tulee helposti täyteen jo siitä. Miehellä on paljon töitä.

Vierailija
7/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:27"]

Joo. Nautin ihan valtavasti sellaisesta kanaemon roolista, sellaisesta perinteisen naisen roolista. Passaan siis ruoat nenän eteen, vaatteet valmiiksi mitä päälle laittaa, hoidan muutenkin kaikki sisä-kotityöt itse. Mies sitten hoitaa auto- ja remonttihommat. 

Kun lapset oli pienempiä niin olin myös sitä mieltä että lasten hoitaminen, varsinkin pikkulasten, on naisten homma, enkä pyytänyt miestä osallistumaan mihinkään. Sai osallistua mihin halusi mutta en pyytänyt saati vaatinut. En varmaan olisi osannut pitää miehekkäänä tai seksikkäänä miestä, joka olisi näitä nykyajan pehmo-miehiä jotka tekee kotihommia ja vaihtavat vaippoja.

[/quote]

Saisinko oksennusämpärin, kiitos.

Vierailija
8/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Meillä on samalla lailla asiat. Sopii minulle mainiosti. Mies on ahkera työssän ja tienaa hyvin. Hoitaa pihahommat ja rakennusjutut, sekä ulkoilee ja pelaa paljon lasten kanssa. Vie lapsia kalaan yms jotta saan omaa aikaa. Minusta tälläinen perinteinen roolijako sopii meille mainiosti.

Vierailija
9/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:31"]

[/quote]

[/quote]

Näitä reaktioita aina tulee jos tästä kertoo. Siksi en livenä yleensä kerro ihmisille. Ihmettelen vaan sitä että miksi se muita niin inhottaa, kun en ole vaatimassa ketään muuta valitsemaan samanlaista elämäntyyliä, vaan minusta on jokaisen pariskunnan oma asia miten elävät. Itselleni vaan jotenkin sopii omasta vapaasta tahdostani perinteinen tyyli, ja miehelleni myös, joten ei viitsitä väkisin tehdä asioista vaikeita pyrkimällä siihen mikä nykyisin on "muodissa". 

Tämä on mulle muutenkin ns. salainen pahe, enkä usko että esim. työkaverit ikinä uskoisivat minun olevan sellainen. Olen akateemisesti koulutettu, kaupunkilainen, hyväpalkkainen asiantuntija. Minua pidetään tiukkana neuvottelijana ja jotkut pitävät vähän pelottavanakin tiukkana tätinä. Mutta se on sellainen rooli vaan jota vedän töissä, sisältä löytyy hempeä kanaemo-mamma, jonka suurin ilo elämässä on tehdä muut onnelliseksi passaamalla ja kuuntelemalla ja hellyyttä jakamalla :)

Vierailija
10/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Meillä on vastavuoroinen kahden aikuisen hemmottelusuhde. On ihanaa istua valmiiseen aamiaispöytään ja saada vaimolta suukko.

Vierailija
11/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:44"]

Totta kai. Meillä on vastavuoroinen kahden aikuisen hemmottelusuhde. On ihanaa istua valmiiseen aamiaispöytään ja saada vaimolta suukko.

[/quote]

Kakas lapset sitten hoitaa? Vai jäävätkö kokonaan ilman aamupalaa kun teillä on kiire hemmottelusuhteilla?

Vierailija
12/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:44"]

[/quote]

Kakas lapset sitten hoitaa? Vai jäävätkö kokonaan ilman aamupalaa kun teillä on kiire hemmottelusuhteilla?

[/quote]

Kuka hoitaa? Varmaankin ihmiset, jotka ovat olleet tarpeeksi tyhmiä hankkiakseen lapsia.

Vierailija
13/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin!

Teen ruokaa, pesen pyykkiä, siivoan, korjaan sen jälkiä. Käyn kaupassa hänen puolestaan.. Välillä saunotan ja pesen hänet kiireestä kantapäähän.

Hän sitten hemmottelee mua toisella tapaa. Sunnuntaina nautin brunssia sängyssä. Lapset se oli hoitanut harrastuksiinsa ja tuli kotiin passaamaan muijaa.

Vastavuoroista.

Vierailija
14/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, passaan välillä. Mieskin passaa minua.

Vierailija
15/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin tällöin, jos olen hyvällä tuulella ja minua huvittaa vähän passata. Tykkään esimerkiksi tehdä miehelle mukillisen kuumaa juomaa ja tarjoilla sen hänen eteensä, saatan tuoda keksin ja servetinkin ihan vain ollakseni kiva.

Vierailija
16/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:40"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:31"]

[/quote]

[/quote]

Näitä reaktioita aina tulee jos tästä kertoo. Siksi en livenä yleensä kerro ihmisille. Ihmettelen vaan sitä että miksi se muita niin inhottaa, kun en ole vaatimassa ketään muuta valitsemaan samanlaista elämäntyyliä, vaan minusta on jokaisen pariskunnan oma asia miten elävät. Itselleni vaan jotenkin sopii omasta vapaasta tahdostani perinteinen tyyli, ja miehelleni myös, joten ei viitsitä väkisin tehdä asioista vaikeita pyrkimällä siihen mikä nykyisin on "muodissa". 

Tämä on mulle muutenkin ns. salainen pahe, enkä usko että esim. työkaverit ikinä uskoisivat minun olevan sellainen. Olen akateemisesti koulutettu, kaupunkilainen, hyväpalkkainen asiantuntija. Minua pidetään tiukkana neuvottelijana ja jotkut pitävät vähän pelottavanakin tiukkana tätinä. Mutta se on sellainen rooli vaan jota vedän töissä, sisältä löytyy hempeä kanaemo-mamma, jonka suurin ilo elämässä on tehdä muut onnelliseksi passaamalla ja kuuntelemalla ja hellyyttä jakamalla :)
[/quote]

OLET IHANA! <3 Mistä löytää näin ihania naisia! :) T. Nainen

Vierailija
17/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se passaa mua

Vierailija
18/18 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistan miehelleni joka päivä lämpimän vaahtokylvyn, kun hän saapuu kotiin klo 17 ja pesen hänet joka puolelta puhtahaksi. Taputtelen pehmeällä suurella froteepyyhkeellä kuivaksi ja ojennan kylpytossut. Sitten ohjaan ruokapöytään, jossa odottaa muussi ja jauhelihakastike kera puolukkahillon. Jälkiruoaksi kahvi ja pipari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä