Aijon kostaa miehelleni!!
Raskaana olen enkä anna mieheni tunnustaa isyyttään lapseemme, tiedän että se satuttaa miestä eniten!
Kommentit (36)
Toimit oikein! Miehet ovat kamalia
Säälin tulevaa lastasi. Saa äidikseen todellisen hörhön.
Aijo ihan rauhassa, ei tule onnistumaan.
Parisuhteen ei pidä olla kamppailua, vaan voimavara.
Se on varmaan sitten kiva kun mies hankkii isyyden oikeuskanteella ja nöyryyttää sua käräjillä?
Mies saa kyllä tunnustaa isyytensä ilman sinun suostumustakin.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:27"]Se on varmaan sitten kiva kun mies hankkii isyyden oikeuskanteella ja nöyryyttää sua käräjillä?
[/quote]
Ei sillä oo varaa :D
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:27"]Se on varmaan sitten kiva kun mies hankkii isyyden oikeuskanteella ja nöyryyttää sua käräjillä? [/quote] Ei sillä oo varaa :D
[/quote]
Sullehan ne kulut tulee kun häviät.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 15:41"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:27"]Se on varmaan sitten kiva kun mies hankkii isyyden oikeuskanteella ja nöyryyttää sua käräjillä? [/quote] Ei sillä oo varaa :D
[/quote]
Rahattomallakin on varaa... Ja sinähän ne lopulta maksat.
Hakuaisitko itse ettet koskaan tule lastasi näkemään. Minulle yritettiin muinoin samaa.. vVoitin oikeudessa, sain yksinhuoltajuuden.
Mitä niin pahaa miehesi on voinut sinulle tehdä että haluat riistää hänen oikeutensa?
Onko Aijon teidän espanjalainen naapuri vai kuka se on joka aikoo miehellesi kostaa?
nuo ovat teidän välisiä asioita. Eivät kuulu tänne. tsemppiä kaikkeen.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2015 klo 10:15"]Tuli tuo lainaus väärään kohtaan! Eli piti siis nauraa sanoja aijon ja lapsea!!!
[/quote]
Hei, ei ole ehkä nyt oikea paikka nauraa henkilön kirjoitusvirheille/tavalle.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 16:35"]Miksi haluat satuttaa miestäsi? Millainen parisuhde voi perustua kostoon?
[/quote]
Mitä on tapahtunut Ap