Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseton sinkkumies, oletko miettinyt

Vierailija
03.01.2022 |

Mitä sellaista sinulla on tarjota naiselle tehdäksesi hänet onnellisemmaksi kuin mitä hän on sinkkuna?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olen ihan mukava mies ja ehkä kiinnostavakin. Olen rakastava ja empaattinen.

En tiedä riittääkö nuo, mutta nuo mulla on tarjottavana.

Vierailija
22/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaan tehdä todella hyvän aamiaisen ja minulla on pitkät kädet. Lisäksi en haise kovin pahalta.

Miten pitkät kädet lisää naisen onnellisuutta?

Käytä mielikuvitustasi

Ei tuu mitään mieleen, voisko muut vähän auttaa?

Nainen voi tuntea itsensä pieneksi kun kerrankin joku saa kädet hänen ympärilleen halatessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Olen ihan mukava mies ja ehkä kiinnostavakin. Olen rakastava ja empaattinen.

Miksi sinulla ei sitten ole kumppania?

Vierailija
24/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan tehdä todella hyvän aamiaisen ja minulla on pitkät kädet. Lisäksi en haise kovin pahalta.

Ja vastaavasti lyhyet jalat? Sukua lordi Greystokelle ( äidin puolelta)? Kuka mistäi tykkää...

Vierailija
25/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole naiseton sinkku, mutta mies kuitenkin. Onko parisuhde jokin onnellisuuden mitta tai pitääkö sen olla? Mielestäni parisuhde tuo enemmän mahdollisuuksia elämään, vaimo on meillä saanut parisuhteen myötä 3 lasta, omakotitalon, rakkautta ja huolenpitoa, läheisyyttä ja turvaa, on niistä onnellinen.

Ei parisuhdetta voi ajatella pelkästään sillä että onko onnellisempi kuin sinkkuna, se tuo mukanaan niin monta eri asiaa... M36v

Vierailija
26/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me naisettomat sinkkumiehet.emme yleensä mieti.

Mies53v

Vierailija
27/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo, epämaskuliininen enkä oikein osaa toimia oikealla tavalla naisten kanssa.

Vierailija
28/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikapuut ja prozacia.

Vierailija
29/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen tuonut vaimoni elämään: rakkautta, hellyyttä, tukea ja turvaa, kuuntelijan, koskettajan, rakastajan. Lasten isän. Puolet arjen asioista ja askareista hoitavan kumppanin. Toisen vastuullisen aikuisen perheeseen. Parhaan ystävän. Luotettavan vetojuhdan silloin kun täytyy kiskoa raskasta kuormaa. Iloisen hauskanpitäjän ja hyvän seuralaisen silloin, kun voidaan olla kevyemmin ja vaihtaa vapaalle. Nautintoa tuottavan, luotettavan ja huomioiva rakastelijan aviovuoteeseen.

Samanlaisia asioita, joita hän on tuonut suhteeseen naisena.

Vierailija
30/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olen tuonut vaimoni elämään: rakkautta, hellyyttä, tukea ja turvaa, kuuntelijan, koskettajan, rakastajan. Lasten isän. Puolet arjen asioista ja askareista hoitavan kumppanin. Toisen vastuullisen aikuisen perheeseen. Parhaan ystävän. Luotettavan vetojuhdan silloin kun täytyy kiskoa raskasta kuormaa. Iloisen hauskanpitäjän ja hyvän seuralaisen silloin, kun voidaan olla kevyemmin ja vaihtaa vapaalle. Nautintoa tuottavan, luotettavan ja huomioiva rakastelijan aviovuoteeseen.

Samanlaisia asioita, joita hän on tuonut suhteeseen naisena.

Ja silti sinkkumiehet itkee, kun naiset on vaan rahan ja ulkonäön perään vaikka ne oikeesti haluaa just tätä.

Vierailija
31/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ujo, epämaskuliininen enkä oikein osaa toimia oikealla tavalla naisten kanssa.

Joo. Eipä noilla seteillä naista saa.

Vierailija
32/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkiinsa olen miettinyt. Ei ole pinkan päällimmäinen ajatus kuitenkaan, kahtoo miten muut asiat kehittyvät ensin.

Vierailija
33/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ei yhtään mitään

M25

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi