Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseton sinkkumies, oletko miettinyt

Vierailija
03.01.2022 |

Mitä sellaista sinulla on tarjota naiselle tehdäksesi hänet onnellisemmaksi kuin mitä hän on sinkkuna?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ja olen tullut siihen lopputulokseen, että pelaan sohvalla fifaa.

Vierailija
2/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap perusti tämän ketjun sepustukselleen aasialaisista :D. Kaikkihan tajuaa ettei se mitään tuu oikeasti tekemään asian eteen, mutta jos tekisi, voisin vaikka vähän maksaa siitä ilosta että näkisin miten sen pää taas kolisee todellisuuden ikävän kovaa seinää vasten :D.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. En ole itseäni juuri myymässä, joten tuskin mitään. Sinkkuna on ihan jees toistaiseksi. Eihän sitä tiedä jos kolahtaa, niin silloin paljonkin.

M34

Vierailija
4/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan tehdä todella hyvän aamiaisen ja minulla on pitkät kädet. Lisäksi en haise kovin pahalta.

Vierailija
5/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vastailee omaan kommenttiin.

Ap

Vierailija
6/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selän pesijä.

Vierailija
7/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä vastailee omaan kommenttiin.

Ap

Joku feikki-ap täällä vastailee

Oikea ap

Vierailija
8/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spessu on pysyvästi muuttanut av:lle.

Vierailija
9/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaan tehdä todella hyvän aamiaisen ja minulla on pitkät kädet. Lisäksi en haise kovin pahalta.

Miten pitkät kädet lisää naisen onnellisuutta?

Vierailija
10/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä muuta sille naiselle pitäisi tarjota, kuin rakkautta ja huomiointia? Rahaa ja varakasta elämää? Rahan ja ulkonäön perässä ne naiset vieläkin menee, ihan kuten ennenkin. Enkä minäkään aio tinkiä enää ulkonäkövaatimuksista, vaikka ns. kehopositiivinen olen aikaisemmin ollut. Ja ilmeisesti tässä pitää olla joku vähintään 3 tonnin nettotulot, että kykenee edes pariutumaan.

Vierailija
11/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä muuta sille naiselle pitäisi tarjota, kuin rakkautta ja huomiointia? Rahaa ja varakasta elämää? Rahan ja ulkonäön perässä ne naiset vieläkin menee, ihan kuten ennenkin. Enkä minäkään aio tinkiä enää ulkonäkövaatimuksista, vaikka ns. kehopositiivinen olen aikaisemmin ollut. Ja ilmeisesti tässä pitää olla joku vähintään 3 tonnin nettotulot, että kykenee edes pariutumaan.

Aika hyvin jos sait pakit kaikilta Itä-Euroopan naisilta. Siellä kun pärjää alle 3000e/kk

Vierailija
12/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen siinä ongelmallisessa tilanteessa, että en koe olevan kovinkaan paljon annettavaa ja eikä myöskään oikein toisinpäin naisilla ei ole oikein mitään annettavaa minulle huonoa seksiä läheisyyttä toki varmasti kaveruuttakin, mutta kaipaan tai tarvitsen niitä lopultakin aika vähän, varsinkaan enää. Ehkä jonkinlaista turvaa, arjen kuorman vähentämistä etc parhaassa tapauksessa tulisi tai sitten saisi riesoikseen jonkun takertuvan isä/perhe-ongelmaisen persoonallisuushäiriöisen ikääntyvän epätoivoisen naisen joka melko pienen ajan kuluttua alkaisi päällepäsmäriksi ja sekoittaisi loogisen, taloudellisesti vakaan, järjestelmällisen sopivan askeettisen arjen tuoman nautinnon heikolla arjenhallinnallan.

Vierailija
13/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spessu setä höpisee yksinään. Aikaisemmin sillä oli suomalainen vaimo. Totuus: vanha pieru kunnan vuokrakämpässä.

Vierailija
14/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä koe, että on minun pitäisi mitään tuntemattomalle tarjotakaan.

Vierailija
15/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spessu setä höpisee yksinään. Aikaisemmin sillä oli suomalainen vaimo. Totuus: vanha pieru kunnan vuokrakämpässä.

Onko niin että sillä oli joku konkkaan mennyt firma? Miltä alalta?

Vierailija
16/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä mielikuvitustasi

Vierailija
17/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua palvelijaksi ja haluan elää omaa elämään niin tulen pysymäänkin sinkkuna. Pari suhdetta on parempi kuin parisuhde

Vierailija
18/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että sillä oli joku konkkaan mennyt firma? Miltä alalta?

Yhden miehen metallifirma. Kovasti keuhkosi, kuinka hän on tj ja ammattijohtaja :D

Vierailija
19/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole miettinyt, pitäisikö? Viihdyn sinkkuna, joten tuntuu jokseenkin turhalta pohtia tuollaisia.

Vierailija
20/33 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytä mielikuvitustasi

Ei tuu mitään mieleen, voisko muut vähän auttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi