Minkä ikäisten lasten on vielä soveliasta käydä vastakkaista sukupuolta olevan vanhemman kanssa saunassa?
Kommentit (13)
Roippuu lapsesta. Mä lopetin kun olin 12v.
Voihan sitä vaikka aikuisiällä käydä jos käyttää uimapukua.
No tytär täytti 12 v ei halua enää jos isä saunassa. Tulee saunaan vain minun (äiti) kanssa.
Minä, siis äiti, käyn yhä 17v ja 14v poikieni kanssa saunassa.
No niin.Mitä mahtaa esittää.Räppärinä mennyt mies.Rahaa pitää saada.Vanhoja veisuja.
Sen ikäisen, joka haluaa vielä itse tulla. Itsellä kolme poikaa ja ihan heidän tahdon mukaan on menty. Nyt ovat yli 20v kaikki ja ei mitään ongelmaa saunoa mun kanssa taas.
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin olla jotain 11
Sama täällä lopetin vanhempien kanssa saunomisen 11- vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taisin olla jotain 11
Sama täällä lopetin vanhempien kanssa saunomisen 11- vuotiaana.
Itse lopetin isän kanssa käymisen 11-vuotiaana, käydään vielä äidin kanssa yhdessä vaikka olen 30 ja hän on 60. Olen siis nainen :D
Kun karvat alkaa kasvamaan on aikuisen soveliasta sanoa nuorelle että nyt saunotaan sanan sukupuolen kanssa jos lapsi ei sitä itse ymmärrä. On ihan terve rajan veto muuten kuin oman perheenkin kanssa. Joskus sitten oikeasti aikuisena voi itse päättää asiasta uudelleen.
Meillä saunominen poikien kanssa loppui jo selvästi ennen murrosikää. Ehkä 8-9v?
Mutta sääntönä itselläni oli, että sitten kun pojat alkoivat itse vähän "arastella" saunassa.
Tässä mentiin kyllä vanhimman pojan mukaan. Keskimmäinen on semmoinen vähän nudisti, ja hyvin sinut alastomuuden kanssa
T: kolmen pojan äiti
Joku 16v