Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Pitääkö työkkärin tapaamiseen mennä, jos epäilee koronavirustartuntaa?
03.01.2022 |
Eli Kuntakokeilun tapaaminen työttömille.
Pitääkö sinne mennä jos epäilee koronavirustartuntaa?
Onko epäily syy perua tapaaminen?
Kommentit (7)
Pitää mennä tai muuten tulee karenssia
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sillon sinne juuri kuuluukin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti se pitää perua.
Jos vasta epäilee, niin sinulla ei ole vielä virallisia todisteita taudista ja siten voit saada työkkäriltä karenssia.
Itse olen tavannut työkkärin kasvokkain viimeksi liki 10 vuotta sitten. Sen jälkeen ovat pikaisesti vaan soittaneet ja ehdottaneet haettavaksi niitä paikkoja, joihin olen hakenut jo ennenkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No et todellakaan mene mihinkään tapaamisiin, jos epäilet tartuntaa.
Alue: Aihe vapaa
Tietysti se pitää perua.