Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko kuvitella tunteitasi jos näkisit miehesi toisen kanssa?

Vierailija
22.04.2015 |

Siis saisit miehesi kiinni pettämisestä vaikka livenä. Osaatko kuvailla millaisia tunteita kokisit jos näkisit kun toinen nainen imee miehesi penistä, mies silmät kiinni. Tai mies nuolee antaumuksella toista naista. Tai jos näkisit selvästi kuinka miehesi kalu uppoaa vieraan naisen tussuun. Miehesi orgasmin korahdus toisen sisässä. (näkisit ehkä oven raosta nämä)

Vaikuttaisiko tällaisten yksityiskohtien näkeminen olotilaasi vai onko se pelkkä ajatus, että nyt mies petti se kaiken suurin asia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rauhallinen ihminen ja arka mutta silloin harvoin kun suutun, saatan olla pelottava räyhääjä ja pahimmillaan menettää kontrollin. Miettisin tuikkaavani puukolla jos olisi mahdollisuus. Todennäköisesti vain itkisin pala kurkussa.

Vierailija
22/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin huoraa hiuksista kiinni ja repisin sen parvekkeelle ja työntäisin alas. Sen jälkeen ottaisin keittiöveitsen ja leikkaisin ukolta kyrvän irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:33"]

No huutaisin varmaan täysillä ovesta: "JATKAKAA!!!! HYVÄ JORMA PAINAA PAINAA JAKSAA JAKSAA!!" Todennäköisesti homma loppuis siihen ja nakkaisin molemmat alastomina pihalle (jos pakkanen/kylmä niin vaatteet perässä) ja saisivat nolostella nakuina ulkona. Ja olisin vitun vihainen ja varmaan käyttäytyisin lapsellisesti ja sanoisin kaikkea ilkeää, typerää ja inhottavaa.

[/quote]

Oletko joku amatsooni vai miten nakkaat 2 ihmistä pihalle? Olen ihan kahta naista koittanut saada pihalle yksinään saati sitten naista ja miestä...

Vierailija
24/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaisi. Rehellisesti, jos tuohon tilanteeseen joutuisin, niin tosissani haluaisin, että mulla olisi kädessä ampuma-ase (ladattu ja toimiva) jossa useampi luoti.

Vierailija
25/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikää se puolison reaktio: täysin välinpitämätön ja petoskumppania puolusteleva. Miten siinä voi toimia? :( t. petetty

Vierailija
26/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt ja hiukan häkeltynyt. Jäisin tarkoituksella seisomaan ovelle, katsoisin mieheeni kysyvästi ja ehkä jopa hymyilisin naiselle. Ei tulisi mieleenikään poistua tilanteesta, vaan katsoisin koko shown loppuun asti :)

Sen jälkeen olettaisin mieheni hakevan itse avioeroa.

Vierailija
27/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 13:42"]Mä oon pari kertaa nähnyt unta, että mieheni pettää minua, ja voi jestas se tunne kun herää. Tuntuu kuin se olisi ollut totta ja rintaan(sydämeen) sattuu. Tuon tunteen perusteella voin kuvitella miltä se tuntuisi, toki paljon pahemmalta varmasti.
[/quote]

mä nään monestikin tuollaisia unia. Tosielämässä kilahtaisin ja tappaisin ainakin sen huoran nauraisin räkäisesti ja sylkisin, kusisin ja paskosin sen paskan päälle!

Vierailija
28/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon tilanteeseen joutuessa toimisin vailla tunnetta. Jäisin katsomaan mitä kumppanini puuhaa, ja koputtaisin oveen. Istuisin heidän viereensä ja sanoisin, että muutama hetki aikaa koota kamppeensa. Sanoisin naiselle, että hän ei ole ensimmäinen huijattu ja kysyisin tajuaako hän miten hän alensi itsensä. Heittäisin naisen ulos. Sen jälkeen katsoisin että mies pakkaa kamansa ja poistuu. Isoveljeni hoitaisi hänen suhteensa loput myöhemmin. 

uskokaa tai älkää, mutta näitä tilanteita on tullut joissa toiset olisivat repineet hiuksiaan mutta olen itse ollut kuin viilipytty. Myöhemmin olen repinyt hiuksiani sitten senkin edestä, koska tunteet tulevat kaukana perässä. 

Vierailija
29/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:02"]Ottaisin huoraa hiuksista kiinni ja repisin sen parvekkeelle ja työntäisin alas. Sen jälkeen ottaisin keittiöveitsen ja leikkaisin ukolta kyrvän irti.
[/quote]

Hyvä!

Vierailija
30/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:33"]

No huutaisin varmaan täysillä ovesta: "JATKAKAA!!!! HYVÄ JORMA PAINAA PAINAA JAKSAA JAKSAA!!" Todennäköisesti homma loppuis siihen ja nakkaisin molemmat alastomina pihalle (jos pakkanen/kylmä niin vaatteet perässä) ja saisivat nolostella nakuina ulkona. Ja olisin vitun vihainen ja varmaan käyttäytyisin lapsellisesti ja sanoisin kaikkea ilkeää, typerää ja inhottavaa.

[/quote]

Oletko joku amatsooni vai miten nakkaat 2 ihmistä pihalle? Olen ihan kahta naista koittanut saada pihalle yksinään saati sitten naista ja miestä...
[/quote]

Raivoissaan olevalla ihmisellä on paljon suuremmat voimat.

Vierailija
31/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan viilee ja kylmä.  Mutta se olisi sitten siinä. Itkisin sitten itsekseni, en ikinä sen miehen nähden.

Vierailija
32/32 |
22.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Varmaan jäätyisin järkytyksestä tai hyökkäisin parin kimppuun siihen malliin että tulisi vähintään ehdotonta pahoinpitelyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä