Kuinka kauan sinulla menisi Helsingin Kamppiin, jos lähtisit NYT?
Lähtisit juuri nyt, missä ikinä satutkaan olemaan? Kaikkia kulkuneuvoja saa käyttää mihin on mahdollisuus. Ja siis vain aika-arvio :)
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 10:42"]
12...lentokone ei taida laskeutua Kamppiin?
[/quote]
Toivottavasti ei :D
Vastaajissa edustava otos Suomen Kepukansasta.
Eikös se ole Kämppi eikä Kamppi?
Bussilla pääsen yllättävän nopeasti. Joku reilu 15 minaa.
Kello tulee 12. Seuraava lento, johon ehdin lähtee 13:20, joten neljältä Helsinki-Vantaalla. Siitä sitten taksi, joten tavataanko 17:00 siinä Ärrän edessä?
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:39"]
Vastaajissa edustava otos Suomen Kepukansasta.
[/quote]
Äänestin kylläkin Kokoomusta.
t. 1h20min autolla
26 minuuttia junalla. Saman verran kuin sukulaisiltani Itä-Helsingistä ja asun sentään yli sadan kilometrin päässä
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 12:40"]
Eikös se ole Kämppi eikä Kamppi?
[/quote]
Kamppi on kaupunkinosa, Kämppi on sitten hotelli Kämp joka on Kluuvissa.
Olen nyt kotona, eikä minulla ole autoa. Jos olisi, ja lähtisin nyt, menisi 1h50min. Tietenkin esim. Lentäen pääsisi nopeammin, jos lento lähtisi NYT, mutta kun en ole lentokentällä, ja kyllä niihin lähtösäätöihin menisi enemmän aikaa. Junallakin menisi se parisen tuntia, ja tästä asemallekin jo vartti. Aikatauluista sit riippuisi, miten kauan tästä hetkestä kestäisi..,
Fillarilla 15 min, kävellen 35 min.
Jos kävellen menisin niin varmaan viikko. Pyörällä kaksi-kolme päivää.
Istun just dösässä menossa sinne eli 2 min
Oletetaan että ehdin liikennevälineisiin heti, enkä joudu odottamaan. 10 minsaa asemalle, 2h45min Pendolinolla ja metrolla 3min+siirtyminen metroasemalle. Tai kävely yhteensä 5-10 minsaa, riippuen missä vaunussa olin junassa.
Asun Seinäjoella
Metromatka kestää viisi minuuttia, kävelen tästä työpaikaltani metrolle ehkä kuusi minuuttia, pari minuuttia metron odottamiseen eli noin vartissa olisin perillä.
Olen just lähdössä , n. 30 min menee täältä Espoosta bussilla.