Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänää leikin tekopillulla.M44

H.K
03.01.2022 |

kysy siit jotain neidot?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ilkeä kommentaattori on palstan vakituinen siveyden sipuli, jonka mielestä nainen päällä -asentokin on jo jotain liian eksoottista ja siksi tietysti paheksuttavaa.

Joo oon huomannu kans.Varmaa hyvin surkee seksielämä hänellä ni purkaa pahaa oloaan tääl vaa.M44

Jotain katkeruutta yrittää täällä purkaa muihin. Isoja ongelmia, joita ei pysty itse enää ratkaisemaan.

Vierailija
42/60 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keinopillumiehet ovat oksettavia!!!!!!

Keinokullinaiset ovat oikeastaan aika kiihottavia. Sääli että vaimolle kelpaa vain aito, mutta minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt että omalle miehelle voisi ostaa lahjaksi keinopimperon... Mutta sitten haluaisin kyllä nähdä kun se käyttää sitä. Jostain syystä ei tykkää että olen näkemässä kun runkkaa, eli en taitaisi päästä mukaan :(

Vierailija
44/60 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt että omalle miehelle voisi ostaa lahjaksi keinopimperon... Mutta sitten haluaisin kyllä nähdä kun se käyttää sitä. Jostain syystä ei tykkää että olen näkemässä kun runkkaa, eli en taitaisi päästä mukaan :(

hommaa yllärinä.Mukava esileikkinä.

Ollaa vaimonkaa muutaman kerran otettu tekopimppi mukaa..hän tykkää leikkii sill ja katsoa kuinka kyr.. uppuu sinne tiukkaa tekoreikää...ja samalla hän on näyttänny kuinka hän nuolis naista.Tossa 69 asenossa toimii..itse nuolen ja vaimo leikkii lelulla..M44

Vierailija
45/60 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea muoto on "tänään", ei "tänää". 

Vierailija
46/60 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys aloitetaan isolla kirjaimella.

Vierailija
47/60 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitätkö pillun kuumassa vedessä tai muulla tavoin ennen käyttöä jokaisella tai osalla käyttökerroista?

Vierailija
48/60 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on runkattu tänään?

Vierailija
49/60 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H.K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen pilde käytössä?

semmoi..vähän niinku flesu..mut ei sama merkkinen.M44

Millä tavoin päädyit valitsemaasi malliin kun kyseessä ei FL, joka hallitsee markkinoita?

Onko se ollut sijoitetun summan arvoinen?

Vierailija
50/60 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lämmitätkö pillun kuumassa vedessä tai muulla tavoin ennen käyttöä jokaisella tai osalla käyttökerroista?

Lämmittäminen toimii hyvin. Lisäksi lämmittävä liukuvoide tai öljy on mainio lisä. Voittaa tommonen tekopillu lahnailevan naisen mennen tullen.

Vierailija
51/60 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mull on semmoi lämpöpussi minkä sisään saan laitettuu sen.Käytetää myös vaimon dildoissa ja hieromasauvan lämmittämisee.toimii sähköllä.nopee lämmittää.Ja taas toisinaan en käytä..jos on aikaa vähän.M44

Vierailija
52/60 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko on runkattu tänään?

Just tääl alottelen kyll..M44

Vierailija
53/60 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

H.K kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen pilde käytössä?

semmoi..vähän niinku flesu..mut ei sama merkkinen.M44

Millä tavoin päädyit valitsemaasi malliin kun kyseessä ei FL, joka hallitsee markkinoita?

Onko se ollut sijoitetun summan arvoinen?

Ehkä otin vähän.halvimman mukaa semmoi mikä on pillun näköi..tykkään myös nuolla sitä alux.toinen on semmoi avomalli..M44

Vierailija
54/60 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä taas tänää leikittäs. ..ois ihana pieni krapula viäl valmiiks.M44

Vierailija
55/60 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tekopillussa käyttää öljypohjaisia liukkareita?

Vierailija
56/60 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyll varmaa.ite käytän ihan normi liukkareita.Kuhan saa vaa puhtaaks hyvin sit.M44

Vierailija
57/60 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista mutta FL:lle varoiteltu käyttämästä öljypohjaista. Pilaa materiaalin.

Vierailija
58/60 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muista mutta FL:lle varoiteltu käyttämästä öljypohjaista. Pilaa materiaalin.

Varmaa nois paremmissa tulee hoito ohjeet mukana.m44

Vierailija
59/60 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsääntöisesti ei jos siis on fleshlight - tyyppisestä lelusys kyse. Tekopillut on valmistettu materiaalista, jossa itsessään on elastisen massan pehmentimenä öljymäisiä aineita. Jos sen kanssa käyttää liukastimena öljyä tai rasvaa niin se rasva reagoi pehmentimen kanssa ja jonkun ajan kuluessa pilaa seksilelun pinnan. Sama ilmiö tapahtuu jos Fleshlightiä pesee saippuaa käyttäen. Saippua on rasvahapoista voimakkaalla emäksellä muodostettu kemiallinen yhdiste, joka poistaa tuon pehmentimen lelun pinnasta.

Se mitä tapahtuu on että pinta näyttää hapertuvan ja siihen tulee aluksi hyvin pieniä halkeamia. Niistä halkeamista sitten lelun materiaali lähtee repeämään ja lelu on pilalla. Itse kauan sitten pilasin yhden flesukan pinnan saippuaa käyttämällä kun en lukenut käyttöohjeita.

Kannattaa lukea lelun käyttöohjeet. Jos niissä sanotaan että vain vesiliukoisia liukkareita niin sitten käytetään vain vesiliukoisia liukkareita.

Vierailija
60/60 |
19.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänää.taas leikin.M44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme