Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suututko, jos sinua pidetään yksinkertaisena ihmisenä?

Vierailija
02.01.2022 |

Ei laukkaradan nopeimpana hevosena.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tiedän kuka olen. Kukan toinen ei kykene minua märittelemään ja alistamaan pahan suopeudellan..Jätän taakseni ne ihmiset joilla ei muuta tekemistä kuin arvostella toisen ihmisen persoonaa ym.

Vierailija
22/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan hikeenny. Itse asiassa se olisi kunnianosoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulee tuommoisen kohtelun jälkeen puhumaton.

Vierailija
24/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska sellaisen tokaisija kertoo vain ja ainoastaan omasta älystään ja harkintakyvystään. Itse tiedän paremmin.

Vierailija
25/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. 

Vierailija
26/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suutu oikeastaan koskaan enkä mistään. Se varmaankin jo todistaa, että olen yksinkertainen ihminen.

Vierailija
27/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näytä suuttumustani lainkaan, mutta jossain kohtaa isken takaisin täyslaidallisen ja laitan toisen nielemään sanojaan. Sanon usein viimeisen sanan.

Minusta tulee suuttuessa ylirauhallinen mutta valpas ja jää aikaa seurata toisen mokia.

Vierailija
28/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joskus parodioin itseäni eli käytän itseironiaa ja teen joskus Homer Simpsonit, ei tarkoita että olisin tyhmä. Se että uskaltaa nauraa itselleen, ei ole tyhmien hommaa. Sitä paitsi itseironia on kognitiivisesti vaativa asia. Tyhmät ihmiset eivät ymmärrä itseparodiaa, eivät mitään muutakaan. Mutta en tietenkään suutu moisesta.

Vierailija
29/29 |
03.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt enää tässä vaiheessa. Jos joku haluaa pitää minua yksinkertaisena, hän saa pitää. Ei se ole minulta pois, eikä älyäni vähennä lainkaan. Varsinkin jos on nuoresta, pätemisen tarpeisesta ihmisestä kyse, kyselen ja annan toisen selittää. Eihän tarha-ikäisellekään sanota että ei toi sun piirustus mikään hieno ole, miten kehtaat esitellä sitä. Tai kaverin uudesta puolisosta, että eihän tuo nyt mikään kummoinen ole, itse en huolis.

Ihmisiä kuuluu kehua ja kiittää, varsinkin niitä poloisia joilla ei oikein ole mitään oikeita saavutuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä