Suututko, jos sinua pidetään yksinkertaisena ihmisenä?
Kommentit (29)
En todellakaan hikeenny. Itse asiassa se olisi kunnianosoitus.
Minusta tulee tuommoisen kohtelun jälkeen puhumaton.
En, koska sellaisen tokaisija kertoo vain ja ainoastaan omasta älystään ja harkintakyvystään. Itse tiedän paremmin.
Mä en suutu oikeastaan koskaan enkä mistään. Se varmaankin jo todistaa, että olen yksinkertainen ihminen.
En näytä suuttumustani lainkaan, mutta jossain kohtaa isken takaisin täyslaidallisen ja laitan toisen nielemään sanojaan. Sanon usein viimeisen sanan.
Minusta tulee suuttuessa ylirauhallinen mutta valpas ja jää aikaa seurata toisen mokia.
Se että joskus parodioin itseäni eli käytän itseironiaa ja teen joskus Homer Simpsonit, ei tarkoita että olisin tyhmä. Se että uskaltaa nauraa itselleen, ei ole tyhmien hommaa. Sitä paitsi itseironia on kognitiivisesti vaativa asia. Tyhmät ihmiset eivät ymmärrä itseparodiaa, eivät mitään muutakaan. Mutta en tietenkään suutu moisesta.
En nyt enää tässä vaiheessa. Jos joku haluaa pitää minua yksinkertaisena, hän saa pitää. Ei se ole minulta pois, eikä älyäni vähennä lainkaan. Varsinkin jos on nuoresta, pätemisen tarpeisesta ihmisestä kyse, kyselen ja annan toisen selittää. Eihän tarha-ikäisellekään sanota että ei toi sun piirustus mikään hieno ole, miten kehtaat esitellä sitä. Tai kaverin uudesta puolisosta, että eihän tuo nyt mikään kummoinen ole, itse en huolis.
Ihmisiä kuuluu kehua ja kiittää, varsinkin niitä poloisia joilla ei oikein ole mitään oikeita saavutuksia.
Itse tiedän kuka olen. Kukan toinen ei kykene minua märittelemään ja alistamaan pahan suopeudellan..Jätän taakseni ne ihmiset joilla ei muuta tekemistä kuin arvostella toisen ihmisen persoonaa ym.