miksi kaikki haluaa tämmöiset tissit?:(
https://instagram.com/p/1vnO10FDjI/?taken-by=amandariini
nuo näyttää heti siLtä, että on jälkikäteen lisätty kroppaan... tuo "raja"on niin luonnottoman näköinen...
Kommentit (11)
Ite tykkään pienistä tisseistä. Mielummin ketunnokat, kun roikkuvat munakoisot
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:21"]Aha
[/quote]
et vastannut kysymykseen.
Tisseistä tulee pakostikin luonnottoman näköiset, jos haluaa liian isot silikonit. Aika monet tosin eivät halua sellaisia.
Höpö höpö. Kukaan normaali ihminen ei halua tuollaisia.
Ketkä kaikki noita haluaa? Minä en ainakaan ja mitä on tullut toistenkin miesten kanssa puhuttua, niin kyllä luomu voittaa silikonin 100-0.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:28"]
Minä en ainakaan ja mitä on tullut toistenkin miesten kanssa puhuttua, niin kyllä luomu voittaa silikonin 100-0.
[/quote]
Ei ole vain luomu vs. silikoni, koska silareita on erilaisia ja luomuja on erilaisia.
Hyvä luomu voittaa silikonin 100-0. Jos luomu on taas tyhjä nahkapussi, niin hillitty silkoni voittaa sen 50-0. Yliampuvat silikonipallot on karseimmat.
Tämä siis tietty vain minun mielipide.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:33"]
Minä en ainakaan ja mitä on tullut toistenkin miesten kanssa puhuttua, niin kyllä luomu voittaa silikonin 100-0.
[/quote]
Ei ole vain luomu vs. silikoni, koska silareita on erilaisia ja luomuja on erilaisia.
Hyvä luomu voittaa silikonin 100-0. Jos luomu on taas tyhjä nahkapussi, niin hillitty silkoni voittaa sen 50-0. Yliampuvat silikonipallot on karseimmat.
[/quote]
Ääripäät ovat tietenkin asia erikseen. Mutta noin yleisesti "ketunnokat" ja vastaavat luomut voittavat silarit 100-0.
Amanda sentään piti jotain järkeä noiden koossa... sopii hänen vartaloonsa hyvin.
Säälittävää tuollainen poseeraaminen. Mutta niinhän se on, että jos sisältö on paskaa, pitää edes kuorta yrittää kiillottaa. Mutta valitettavasti kansa tietää parhaiten, eli you can't polish a turd.
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.04.2015 klo 08:33"]
[/quote]
[/quote]
Ääripäät ovat tietenkin asia erikseen. Mutta noin yleisesti "ketunnokat" ja vastaavat luomut voittavat silarit 100-0.
[/quote]
EI TAIVAS ainakaan mitkään "ketunnokat" ne vasta järkyt onkiin.