Mitä ajattelisit jos ostaisit luudan ja myyjä kysyisi, että laitetaanko pakettiin vai lennätkö kotiin?
Kommentit (31)
Ajattelisin, että vieläkö joku noin vanhaa vitsiä viitsii vääntää. Myjjä on boomeri.
Kiva huumorintaju myyjällä, nauraisin ja menisin mielelläni uudestaan samaan kauppaan.
Vastakysymyksenä sanoisin, että millaista luutaa te käytätte työmatkalla? Ja tuleeko siihen kissa ja kahvipannu kaupan päälle?
En tietenkään, sanoisin että pakettiin. Ja niin, ettei lahjan saaja pysty päältä päin ennen avaamista aavistamaan, että paketissa on nimenomaan luuta. Haasteellinen homma luudan paketointi ja vie kovasti aikaa
Sanoisin että pakettiin vaan, kun ei vielä ole lentolupakirjaa.
nauraisin ensin, sitten alkaisin miettimään, että näytänkö noidalta
Nauraisin.
Olin ajatellut, etten tee mitään uudenvuoden lupauksia, mutta taidanpa päättää olla poliittisesti epäkorrekti varsinkin kaikissa yltiö-woke-jutuissa. Ihmisillä ei ole enää huumorintajua.
Jos olisin Muska niin voisin vähän ärsyyntyä. (ei hänen nenässään mitään vikaa ole, tykkään vahvoista nenistä)
Katsoisin häntä pistävästi, ottaisin luudan kädestään ja lentäisin pois 🧹
Ihan asiallinen kysymys minun kohdallani.
Terveisin Salme 70 v.
Kyllä minä pahastuisin niin, että muuttaisin hänet sammakoksi.
Sanoisin varmaan, että mielelläni lennän. Lisäisin silti, että jos en pihalta pääse lentoon, on tuote viallinen, kun kerran lupasitte, että sillä voi lentää. Lentokelvottomasta vaadin hinnanalennuksen.
Veisin asian ylimpään noitaneuvostoon käsiteltäväksi. Voi olla, että ap:tä ei näkyisi sen jälkeen.
Apua! Tuli vaan stereotypioita mieleen. Nimittäin täällä nykyisessä kotikaupungissa toi olisi niin epätodennäköistä, että varmaan loukkaantuisin, kun taas kotiseudulla laskisin sen itäsuomalaisen huumorin piikkiin.
Ottaisin varmaan nokkiini, jos myyjä olisi kovin paljon minua vahvempi.
Ottaisin luudan ja hyppäisin kyytiin. Todettuani ettei se toimi, pyytäisin rahat takaisin ja kävelisin ulos luuta kainalossa ja rahat kourassa.
Nauraisin.