Voisiko joku tarjota minulle töitä, vaikka edes kymmenen tuntia viikossa?
Ja ihan palkan kanssa, niin olisin onnellinen. Minulla on kaikenmoista vaivaa, mutta kyllä tuon kymmenen tuntia viikossa pystyisin puristamaan sisulla ja olisin luotettava työntekijä. Hymiöitä en laita loppuun kun se ei ole kai fiksu veto hakemuksissa.
Kommentit (18)
Henkilökohtainen avustaja tai hoiva-avustajaksi vanhainkoteihin, jos sinulla on edes jotain kokemusta aloista?
Vierailija kirjoitti:
Henkilökohtainen avustaja tai hoiva-avustajaksi vanhainkoteihin, jos sinulla on edes jotain kokemusta aloista?
Olen laittanut hakemusta semmoisiinkin hommiin, mutta kukaan ei ole vastannut hakemuksiini.
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoikka nainen?
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
Keski-Uudellamaalla.
Siivoamaan tai sanomalehtien varhaisjakeluun, niissä on tarjolla pieniä tuntimääriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoikka nainen?
Olen.
Kotiani voisit tulla siivoamaan sen kymmenen tuntia viikossa. Maksan kahdestakymmenestä. Majoitus ja ilmaiset ruoat järjestyy ja voit nukkua vieressäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä päin asut?
Keski-Uudellamaalla.
Hae Ärrälle. Sinne pääsee jokainen joka viitsii hakea.
Eiköhän myyjäksi pääse 10h sopparilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen laittanut hakemusta semmoisiinkin hommiin, mutta kukaan ei ole vastannut hakemuksiini.
Mene käymään palvelutaloon ja juttelemaan siellä vastaavan kanssa. Kerro, mitä osaat ja että voisit tehdä joitain vuoroja.
Ystäväni on ollut kotirouvana ja perhepäivähoitajana ja myöhemmin hän oli äitinsä omaishoitaja. Hän on minua vanhempi, 75-vuotias, mutta koko ajan tarjotaan hoiva-apulaisen titä. Hän on aina jonkun koulutetun lähihoitajan parina joten homma menee laillisesti. Hänellä on edellä kerrotuista syistä pieni eläke ja tekee siksikin mielellään, mutta kertoo myös pitävänsä työstä vanhusten parissa.
Puhelinmyyntiä, henkilökohtainen avustaja, postin varhaisjakelu, seureen keikkalaiseksi, onhan noita mihin pääsee suhteellisen helposti.
Jos et ole saanut kutsua edes haastatteluun, niin mieti mikä cv:ssäsi tai hakemuksessasi tökkii, lue ne huolella työnantajan silmin ja tee tarvittavat korjaukset niihin. Hyviä vinkkejä on esim. netti täynnä, katso vaikka duunitorilta.
Ongelmana on se, että minulla ei ole kroppa siinä kunnossa, että pystyisin tekemään raskaita töitä, niin kuin siivoaminen kun on sitä vaivaa jäsenissä. Pitäisikö joka työhakemuksessa sitten valehdella, että olen fyysisesti hyvässä kunnossa kun sitä en enää ole ja jos olen rehellinen, niin kukaan ei palkkaa minua. En kuitenkaan ole niin sairas, että voisin päästä työkyvyttömyyseläkkeelle ja haluaisin kuitenkin tehdä töitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoikka nainen?
Olen.
Kotiani voisit tulla siivoamaan sen kymmenen tuntia viikossa. Maksan kahdestakymmenestä. Majoitus ja ilmaiset ruoat järjestyy ja voit nukkua vieressäni.
On perhana ronkkelia porukkaa. Tarjosin töitä ja lehmät porukalla alapeukutti! Mikä vika oli työtarjouksessa??!!
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana on se, että minulla ei ole kroppa siinä kunnossa, että pystyisin tekemään raskaita töitä, niin kuin siivoaminen kun on sitä vaivaa jäsenissä. Pitäisikö joka työhakemuksessa sitten valehdella, että olen fyysisesti hyvässä kunnossa kun sitä en enää ole ja jos olen rehellinen, niin kukaan ei palkkaa minua. En kuitenkaan ole niin sairas, että voisin päästä työkyvyttömyyseläkkeelle ja haluaisin kuitenkin tehdä töitä.
Ap
Jotain puhelintöitä voisit varmaan tehdä sitten. Myyntityöt ovat syvältä mutta esim. sihteerin hommia ja sen sellaista voisit katsella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hoikka nainen?
Olen.
On perhana ronkkelia porukkaa. Tarjosin töitä ja lehmät porukalla alapeukutti! Mikä vika oli työtarjouksessa??!!
Niin tuossahan tekee ihan hyvin oikeastaan. Siivoojan tessi on luokkaa 10e/h eli 20x10e olisi 200e viikossa ja siis 800e kuussa. Tuon kun ottaa taskurahana pimeästi ja nostaa tuet päälle niin ei ihan huono edes kun on ylläpitokin. Ehkä kannattaisi neuvotella tästä. Ehkä johtaja ei ole perverssi edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jotain puhelintöitä voisit varmaan tehdä sitten. Myyntityöt ovat syvältä mutta esim. sihteerin hommia ja sen sellaista voisit katsella?
Puhelintöihin varmaan voisi päästä, mutta eihän sillä nyt oikeasti tienaa. Tuttavani oli just yrittämässä eikä saanut palkallaan normi laskujaan edes maksettua ja sai potkut kun ei ollut tarpeeksi hyvä. Minä en olisi varmasti niinkään hyvä. Sihteeriksi olen taas liian vanha, ei kukaan yli viiskymppistä sihteeriksi palkkaa kun ei ole alasta mitään kokemusta. Henkilökohtaisen avustajan hommia voisin tehdä, jos se ei olisi kokoaikaista siivoamista.
Ap
Jos satut olemaan nuori komea mies, niin täällä olis tämmönen jo aikuisen miehen iässä oleva setämies, joka olis valmis maksamaan ihan mukavasti, jos sais semmonen nuoren kundin välillä luokseen visiitiille... <3
Oletko hoikka nainen?