Käykö sinulla koskaan mielessä millainen joku on sängyssä?
Esim.joku julkisuuden henkilö tai palstalla säännöllisesti esiintyvät blogistit jne?
Kommentit (28)
Joskus. Mies sanoo että melkein aina miettii noita.
Joo. Jatkuvasti mietin, millainen Uuninpankkopoika ois.
Ei. Sinua saattaa hämmästyttää se, ettemme me kaikki ihmiset mietiskele tuollaisia ollenkaan.
Moninkin naispuolinen työkaveri tai kadulla näkemä kaunokainen.
Useinkin silmää tekevästä naisesta tulee mietittyä.
Minä mietin enemmän sitä että joku panee tuotakin päivittäin....
Mietin usein. Mietin millainen joku naispolitikko on lakanoiden välissä.
En. Ei näin pienen vehkeen kanssa tarvitse miettiä tuollaisia asioita. Ovat niin epärealistisia fantasioita.
m47
Vierailija kirjoitti:
En. Ei näin pienen vehkeen kanssa tarvitse miettiä tuollaisia asioita. Ovat niin epärealistisia fantasioita.
m47
Joudat tänne kuitenkin
Todellakin välillä käy... Sekä miehet että naiset... Julkkikset ja välillä ihan tutut... Eikä yhtään hävetä...
Tämähän on minulle ainakin mukavan viihdyttävää ja harmitonta mielikuvaharjoittelua 😊
Juuri ajattelin mm. naapurini aistikasta avoparia ja pohdiskelin, minkälaiset yhdynnät heille parhaiten maittaa.
Ihan kiihottavaa tutkailla välillä tällaisia rakkautta ilmentäviä ihmisten piirteitä
💕
Käy toki useinkin. Myönnän että olen miettinyt työpaikksmme vanhemman, rehevän rouvan mielihaluja ja taipuksia useinkin. Kute nauttiiko olla alla vsi nouseeko mieluummin hymyillen satulaan jne.
N42 kirjoitti:
Todellakin välillä käy... Sekä miehet että naiset... Julkkikset ja välillä ihan tutut... Eikä yhtään hävetä...
Julkkiksista en jaksa innostua, mutta kyllä mä ainakin naispuoliset tutut olen tässä mielessä käynyt läpi tietenkin.
Eikä todellakaan hävetä, miksi pitäisi?
Mietin jokaista vastaantulevaa, kassajonossa seisovaa jne jne naista. Rajannut ulkopuolelle ainoastaan sukulaiset ja sukulaisten vaimot/ tyttöystävät.
Tiedän, sairasta ja raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Mietin jokaista vastaantulevaa, kassajonossa seisovaa jne jne naista. Rajannut ulkopuolelle ainoastaan sukulaiset ja sukulaisten vaimot/ tyttöystävät.
Tiedän, sairasta ja raskasta.
Ehei toki. Hyvin yleistä on
Ei koskaan.